1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

Başlığı 'Akvaryum ve Dekor Yapımı' kategorisinde caykooo tarafından 30 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

  1. caykooo

    caykooo

    Mesajlar:
    27
    İsim:
    Cahit Dürüst
    Herkese Selamlar

    Uzun zaman sezon yoğunluğundan dolayı hobi olayına vakit ayıramıyorum. Sabırsızlıkla eylül ayını bekliyorum.

    Yeni bir çalışma daha bitirdim ancak bu sefer akvaryum yapmadım. Strafor ile neler yapabilir onu deniyorum. Arka Fon çalışması yapan arkadaşlara fikir olabileceğine inandiğim için sizler ile paylaşmak istedim.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Buyrun Videosu
    [video=youtube_share;pcSgAKuJzaA]http://youtu.be/pcSgAKuJzaA[/video]
     
    penqun, hasanaytekin, lepistes ve diğer 16 kişi bunu beğendi.
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Yok böyle bir göz nuru inan ki. İlginç adamsın bana göre ve gerçek anlamda hobi ifadesinin sadece akvaryum kurulumu değil bunun yanında akvaryum hobisinin içine katılımlarla daha da zenginleştirilmiş olarak yapan birkaç kişiden biri olduğunu düşünüyorum. Ne denir bilmiyorum ama diğerleri kadar güzel ve emek dolu, ayrım yapmam sonuç olarak önceki projelerden çünkü hepsi değerli.

    Yürekten kutlarım...:emt:
     
    caykooo bunu beğendi.
  3. caykooo

    caykooo

    Mesajlar:
    27
    İsim:
    Cahit Dürüst
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Temel abi bu tarz işler ile uğraşmak o kadar bana keyif veriyor ki anlatamam çalışma sırasında rüyalarıma bile giriyor :) Eylülü bekliyorum çok büyük bir çalışmaya başlayacağım.
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  4. Cikletci

    Cikletci

    Mesajlar:
    249
    İsim:
    Ömer ADAK
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Cahit abi müthişsin tek kelimeyle.
     
  5. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Cahit Hocam Senin ellerinde ve gözlerinde bir problem var normal değiller :). Helal olsun bir işte sonuna kadar emek arayanlara senin eserlerin çok güzel örnek olur. Osmanlı Projesi ne zaman??
     
  6. caykooo

    caykooo

    Mesajlar:
    27
    İsim:
    Cahit Dürüst
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Eylül ayını bekleme nedenimde o zaten her boş vaktimde hangi padişah hangi sefere çıkmış hangi kaleye saldırmış onları araştıyorum :) Elimden geldiği kadar Strafor ile çalışma yapıyorum Osmanlı çalışmasında keşke demek istemiyorum çok büyük bir çalışma yapacağım inşallah
     
  7. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Haydi hayırlısı Abi, Sabırsızlıkla bekliyorum, bir diğer merak ettiğim bu kadar çalışmayı nerede barındırıyorsun? Kiler, Garaj gibi biryer de mi?
     
  8. caykooo

    caykooo

    Mesajlar:
    27
    İsim:
    Cahit Dürüst
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Otel İşletiyorum Otelin Restaurantında :) Her müşterim en az yarım saat harcıyor başında :)
     
  9. 94sem

    94sem

    Mesajlar:
    423
    İsim:
    Semih TURAN
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Çok güzel ve aynı zamanda başarılı bir çalışma eline gözüne sağlık. Osmanlıyı sabırsızlıkla bekliyorum...
     
  10. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Osmanlı demek projenin ismi, güzelmiş adı ve eminim yakışır olacaktır.
     
    caykooo bunu beğendi.
  11. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Cahit hocam yine muhteşem bir çalışma olmuş.Eline emeğine sağlık.:emt::emt::helalolsun::helalolsun:Şuan yapacağın projeyi sabırsızlıkla bekliyoruz.
     
    caykooo bunu beğendi.
  12. Saruman

    Saruman

    Mesajlar:
    596
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gökhan GÖKYAR
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Tek kelime ile olağanüstü.Bu el becerisinden öte, sabır ve özveri isteyen bir uğraş.Hobi açısından bakarsak; paludaryumlar ile ilgilenirseniz, muhteşem örnekler çıkaracağınıza eminim. Elinize sağlık.
     
  13. fthynn

    fthynn

    Mesajlar:
    19
    İsim:
    Fatih YENEN
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Abi yine müthiş yeteneğini ince ince nakış nakış örmüşsün canı gönülden tebrik ederim :) kalbinin güzelliğini el becerisine yansıtan nadide insanlardansın valla şimdiden özledim bile.. :)
     
  14. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Hobinin tadını kaçırmışsınız bence:) Akvaryum dekorasyonunun Messi'si Türkiye'den çıkmış. Tebrik ederim söylenecek fazla da bir şey yok:nazar:
     
    caykooo bunu beğendi.
  15. chib0000

    chib0000

    Mesajlar:
    408
    İsim:
    cem koc
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    süper olmuş eline sağlık
     
  16. penqun

    penqun

    Mesajlar:
    651
    İsim:
    Haktan KAYACAN
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Cahit abi ellerine sağlık süper olmuş.
     
  17. balıkosman

    balıkosman

    Mesajlar:
    257
    İsim:
    Osman Tuna
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Yarışmaya katılan bir tane daha vardı en az onun kadar güzel müthiş bir beceri.Yüreğine sağlık kardeşim.
     
  18. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Cahit gene bir eser yaratmışsın ellerine emeklerine sağlık.em34:

    Bu yaptığın hobiden artık bir getiri beklemen lazım diye düşünüyorum.:smiley33:
     
  19. fthynn

    fthynn

    Mesajlar:
    19
    İsim:
    Fatih YENEN
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Birde çıplak gözle görmek inanılması güç bir sanat eseri gerçekten ben şahsen saatlerce inceledim :)
     
  20. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: 16-17 YY Japon Samuray (3. Strafor Projem)

    Nasip olursa birgün yolumuz o taraflara düşerse bizlerde yerinde görürüz İnşallah Fatih.
     

Sayfayı Paylaş