1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Akvaryum için acaba yanlıs silikon mu aldım :S ?

Başlığı 'Akvaryum ve Dekor Yapımı' kategorisinde okben tarafından 26 Kasım 2010 başlatılmıştır.

  1. okben

    okben

    Mesajlar:
    9
    İsim:
    okan oğuz
    Merhaba arkadaşlar. Bugün akvaryumum için sista marka beyaz anti bakteriyel silikon aldım. Arkadaşım yanlış silikon almışsın o akvaryumu çöpe at gitsin deyince dünya başıma yıkıldı : Heralde şeffaf silikon almam lazımmış.. Acaba bu silikon bana sorun yaratır mı ?? Silikonun üstünde çok çok elastik çabuk kuruyor gibi birşeyler yazıyor... Yardım lütfen :((

    --- Ekleme; ---

    kullandıgım silikon bu http://www.hirdavat.com/Sista-Silik...rsal-Extra-Beyaz-Silikon-310-ml-.html?mrk=743
     
  2. hasanaytekin

    hasanaytekin

    Mesajlar:
    952
    İsim:
    Hasan Aytekin
    İyide bu akvaryum silikonu değil ki? Evet, yanlış almışsın. Ama bildiğim kadarıyla bu silikon ile akvaryum yapanlarda var. Hangi tür besliyorsun?
     
  3. okben

    okben

    Mesajlar:
    9
    İsim:
    okan oğuz
    Daha balık almadım ama piranha alıcam akvaryumu kurduktan sonra... Bunla bir sorun yaşar mıyım acaba ?
     
  4. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Antibacteriyel olduğu sürece slikonun rengi beyaz olur,sarı olur,şeffaf olur,siyah olur farketmez. Akvaryumunuzu kurmadan evvel bol kaya tuzuyla yıkayın ve güzelce durulayın. EvvelAllah hiçbirşey olmaz.Tabi camları sağlam yapıştırmış iseniz.;)
     
  5. okben

    okben

    Mesajlar:
    9
    İsim:
    okan oğuz
    Emin misiniz ? :)) Ben yurtta kalıyorum, öğrenciyim yurt odasında beslicem.. Sonra odayı sel basarsa bilmiyorum ne olur... :D Akvaryumum 80-35-40 boyutlarında.. Şuan için sağlam gibi duruyor... Ama tek korkum akvaryumun patlaması :D
     
  6. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Okan kardeşim sen camları sağlam yapıştırmışsan kullandığın slikondan korkma.:ay: Genede içinin rahat etmesini istiyorsan akvaryumu bolkonda,banyoda,bahçede artık neresi müsaitse biryerde doldur ve birkaçgün beklet.Baktın sorun yok ozaman odana kurarsın.:ay:
     
    hasanaytekin bunu beğendi.
  7. okben

    okben

    Mesajlar:
    9
    İsim:
    okan oğuz
    Tamam teşekkür ederim yardımınız icin :))
     

Sayfayı Paylaş