1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

artemia süzmek

Başlığı 'Tatlı Su Üretme ve Yetiştirme' kategorisinde serkan223 tarafından 4 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. serkan223

    serkan223

    Mesajlar:
    31
    arkadaşlar meraba ...ben artık artemia çıkartabiliyorum :) ( sonunda becerebildim ) ama tek problemim artemiaları süzemiyorum..yani artemiaları çıkartıyorum ve komple kobuklarıyla beraber tuzunuda süzemeden akvaryuma atıyorum..balıklarımda zevkle yiyor ...sizden ricam en kolay süzme yöntemi nasıl ..anlatırsanız çok teşekkür ederim ..inş.balıklarıma zararı olmaz bu şekilde vermemden dolayı :)



    lepistes...moli...kılıç
     
  2. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    artemia süzmek

    Bir tülbent yardımı ile süzüp verebilirsin, bu durumda tuzlu suyu akvaryuma katmamış olursun.
     
  3. serkan223

    serkan223

    Mesajlar:
    31
    murat abi zaten tülbentle süzüp veriyorum tuzlu suyunu koymuyorum ama kabuk falan oluyormuş içinde onu nasıl temizleyebilirim..sorum çıkar diye korkuyorum kabuklardan..
     
  4. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    artemia süzmek

    Artemiayı yumurta kabukları çıkardığın kabın dibinde bulunacaktır, bunu bir hortum ile artemia kabının dibinden olmamak kaydıyla sifonlayarak, tülbent ile oluşturduğun düzeneğe süzebilirsin. Böylelikle yumurta kabukları akbın dibinde kalacaktır.
     
  5. serkan223

    serkan223

    Mesajlar:
    31
    abi o zaman 10 dak. bekleyip suyun üzerinde kalan artemiaları alıp akvaryuma atabilirim..yani kabuklar dipte kalır sonuçta ben yüzeyden alırım..teşekkürler abi ilgine
     
  6. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    artemia süzmek

    Serkan merhaba,

    Bende ilk defa akşam başladım artemia işine :) Baktım şimdi suyun içinde sanki yüzen birşeyler var ilginç bir olay :) Benimkilerin kabukları su üzerine toplanmış sanki
     
  7. serkan223

    serkan223

    Mesajlar:
    31
    Levent Bey akşam yaptım derken bugün mü yaptın? Eğerki bugün yaptıysan imkansız..en az 24 saat geçmesi lazım..uygulamanızı nasıl yaptınız anlatırmısınız.
     

Sayfayı Paylaş