1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Askı tip protein skimmer aranıyor

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Malzeme İlanları' kategorisinde brkfrt tarafından 18 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
  2. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    Yok mudur hiç kimsede? Tunze 9002, Rio askı tip, dolphin askı tip düşünülebilir.
     
  3. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Boyu DG 2520 Protein Skimmer satıyor işte Barbi, ben almıştım ama set yapmaya karar verince kaldı. Bülent düşünüyordu ama sanırım ona yüksek gelir. Bir bak durumu takip et bakalım.
     
    brkfrt bunu beğendi.
  4. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    iletişime geçtim motor sump'a sığar inşallah. Vallahi birazda sizin yüzünüzden bulamıyorum Temel abi. Portalda herkes nokta atışı ekipman aldığı için satacak-verecek bir şey olmuyor haliyle:)
     
    taakaa ve YIKIKTEMO bunu beğendi.
  5. taakaa

    taakaa

    Mesajlar:
    2.448
    İsim:
    Doğan AYDIN
    Bu portalda satış yok zaten ,çoğu şey ilansız bir şekilde yapılıyor.Komşudan tuz ister gibi :D
     
  6. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    Aynen Doğan haklısın, zaten elinde olabileceğini tahmin ettiklerimi rahatsız etmeye başladım, yarın Fatih'ten Yağmurun eski nano skimmerını alıcam mesela:) Bakalım inşallah arka sumpa ya tam oturacak ya da yarım santimle olmayacak.
     
    taakaa bunu beğendi.
  7. bulents

    bulents Özel Üye

    Mesajlar:
    5.730
    Yer:
    İstanbul
    Barbaros taki çok büyük benim 45 litreye sığmadı, senin pico ya hiç sığmaz burak.
    Fazla bulursan bana da haber et. Ben de arıyorum. ;)
     
    brkfrt bunu beğendi.
  8. Okurt

    Okurt

    Mesajlar:
    2.079
    İsim:
    Özdemir Kurtman
    Buble magus bmqq modellerine baktiniz mi biraz kenarda cikintilik yapar ama bence gayet guzel.

    M
     
  9. bulents

    bulents Özel Üye

    Mesajlar:
    5.730
    Yer:
    İstanbul
    Herkes memnun bmqq dan özdemir, birkaç video seyrettim, sesi dışında sıkıntı yok gibi.
    Ses te aslında önemli benim için (hanımın çalışma masasında duracak, hayati tehlike söz konusu).
    Tunze daha sessiz sanki. Canlı dinledim.:)
     
    Okurt bunu beğendi.
  10. Okurt

    Okurt

    Mesajlar:
    2.079
    İsim:
    Özdemir Kurtman
    Valla benim zamanında hasta iken yaptığım dalışlardan dolayı kulaklarda tinitus rahatsızlığı var, eğer ortam çok sessizse arka planda çınlama sesi duyuyorum, buda çıldırtıyor beni.Tedavisi yok yapılacak tek şey sessiz ortamda arka plan sesi. Akvaryum motorları ve sesli PS'ler o yüzden huzur veriyor bana :koptum: Şır şır su sesi, vınlama.

    Bu yüzden bir şey alırken en son dikkat ettiğim şeylerden biri bu tür küçük sesler.

    Tunzenin son albümünü dinlemedim volümü düşükse benim işime yaramaz :)
     
    brkfrt, taakaa, Alparslan ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  11. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Sesiz bana da gelmez su ve motor sesini sevmeyen akvaryum kurmasın...temo25
     
    Okurt bunu beğendi.
  12. bulents

    bulents Özel Üye

    Mesajlar:
    5.730
    Yer:
    İstanbul
    Sınav kağıtlarını yanlış okuyup sıfırı basarsa günahı vebali sana alpi :D
     
  13. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Abi ben bizler için yazdım yengeyi katma ona en sesiz akvaryumu ben kurarım...:)
     
    taakaa bunu beğendi.
  14. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    Yağmur'un eski PS'ini aldım bugün, sanırım aqua macro NS12. Çok güzel topluyor, bubble king sanki:) ama adam gırtlaklıyorlarmış gibi sesi var yani sana gelmez Bülent abi. Tunze çok iyi bu konuda ben de 9002 arıyorum ama malum ikinci el. Gören duyan olursa haber verirse sevinirim.
     
    BulentS bunu beğendi.
  15. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    Aldım dediğim, hediye oldu, para kabul etmiyor kendisi yanlış anlaşılmasın. Teşekkür ederim tekrardan.
     
    BulentS bunu beğendi.
  16. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Hayırlı olsun abi...:)
     
  17. brkfrt

    brkfrt

    Mesajlar:
    1.787
    İsim:
    Burak Fırat
    Sağol ama içeri çok kabarcık veriyor, sump'a da sığmadı. Rionun askılı modelini bir şekilde sığdırmaktan başka çare kalmadı, pazartesi siparişi vericem.
     
  18. cimlikaya

    cimlikaya

    Mesajlar:
    2.242
    Yer:
    İST.
    İsim:
    Teoman Çimlikaya
    Burak o akvaryumda ps nin işi yok .
     
  19. bulents

    bulents Özel Üye

    Mesajlar:
    5.730
    Yer:
    İstanbul
    Benimki de benzer teo abicim. :)
    Ps siz akvaryum olmaz. Dıy mıy yapmak lazım.
     
  20. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Teoman abi doğru diyor sık su değişimi yeter yosun duvarı da yeter vb...:)
     

Sayfayı Paylaş