1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Askılı Sump

Başlığı 'Kendin Yap-Kendiniz DIY Yapabilirsiniz' kategorisinde Alparslan tarafından 29 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Akvaryumun sumpu olmaması ve suyun akvaryumdan eksilmesi Protein skimmer ın taşmasına neden oluyordu,bende bunun üzerine " Askılı Sump " yaptım ve sump da su sabitlendi doğal olarak ps de randımanlı çalışmaya başladı,maliyeti 5 TL artı küçük bir kafa motoru görüldüğü gibi motora da mavi sünger ekledim hem de temizlik yapıyor ve sump da yeteri kadar yer olduğundan zeolit de ekledim...:)



     
    Yasin1453, zipkinteam, Dreamcatcher ve diğer 11 kişi bunu beğendi.
  2. inifnity

    inifnity

    Mesajlar:
    1.016
    İsim:
    ismail işçi
    Bu kaç numaralı tankın bu arada temo10
     
    YMR_AY ve Alparslan bunu beğendi.
  3. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    İsmail abi bununla beraber 3.5 oluyor bende evdekilerden 3.5 atıyorum...;)
     
    Kenan55, veysel ve KGEYGS bunu beğendi.
  4. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Şelale filtrenin farklı versiyonu gibi olmuş ama araya gene çaktırmadan yaratıcılığı katmışsın.:) Güle güle kullan, söylenecek bir şey yok, her zamanki gibi iş yapacak uygulama olmuş.;)
     
    Alparslan bunu beğendi.
  5. halilkocan

    halilkocan

    Mesajlar:
    7.761
    İsim:
    halil kocan
    Alpi maşallah guzel olmuş abicim.


    Seyyar cihazdan online.
     
    Alparslan bunu beğendi.
  6. Okurt

    Okurt

    Mesajlar:
    2.079
    İsim:
    Özdemir Kurtman
    Eline saglik Alparslan cok guzel olmus.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    Alparslan bunu beğendi.
  7. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Sağ ol Temel abi beğendiğine çok sevindim,şelale filtreyi taklit etmediğimi anladın,inan bu sistem ile daha iyi çalışıyor...;)

    Halil abim çok teşekkür ederim,diğer siteler bunu da çalmasın...;)



    Özdemir abi beğendiğin için çok memnun oldum,bunun daha göze hoş görünenini yapacağım,bu bir nevi prototip ama benden iyi not aldı,çalışması çok güzel mesela elektrik kesilmesinde hiç bir sıkıntı yaratmıyor...:)
     
    İSYAN bunu beğendi.
  8. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    DSCF4871.JPG DSCF4869.JPG
     
    Yasin1453, Kenan55, Okurt ve diğer 8 kişi bunu beğendi.
  9. İSYAN

    İSYAN

    Mesajlar:
    23
    Yer:
    Kartal-İstanbul TÜRKİYE
    İsim:
    Bilhan İşken
    Fotoğrafları ben çektim bu benim çok sevdiğim balığım Abidin.temo2temo4 temo7
     
    Kenan55 ve Alparslan bunu beğendi.
  10. KGEYGS

    KGEYGS

    Mesajlar:
    4.527
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Yusuf Şahin
    Bilhan süpersin. Bunu da öyle herkes fotoğraflayamaz. temo19
     
    Kenan55, İSYAN ve Alparslan bunu beğendi.
  11. İSYAN

    İSYAN

    Mesajlar:
    23
    Yer:
    Kartal-İstanbul TÜRKİYE
    İsim:
    Bilhan İşken
    Yusuf abi teşekkür ederim.Avatarımız da aynı ama mavi bendeki.:baliklamatlarım::başardım:
     
    Kenan55, KGEYGS ve Alparslan bunu beğendi.
  12. Helal olsun sana Alpi.Yakında kapı önüne koyarlar seni.:D
     
    Alparslan bunu beğendi.
  13. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Uğur abi ufak akvaryum Bilhanın bana ayar çekiyor arkasını boyayalım içine mercan ekleyelim diye,yapacağız artık kurtuluş yok...:)
     
    veysel, domurcukgül ve İSYAN bunu beğendi.
  14. Bilhan'ı tebrik ederim adam hızlı, direkt tuzlu suya girmiş.Biz daha tatlı suyla uğraşıyoruz:D
     
    Alparslan bunu beğendi.
  15. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Uğur abi Bilhan direk geçiş yapmadı önceden de biraz tatlı su bilgisi vardı...:)
     
  16. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.707
    Yer:
    ankara (aydın)
    Konuyu atlamışım Alpi kurtuluş yok tabi ekleyeceksin mercanları.:)
     
    Alparslan bunu beğendi.
  17. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken

    Elimiz mahkum abi palyaçoları çok seviyor,istediği gibi bir şey kurarız artık...:)
     
  18. Elmaslar

    Elmaslar

    Mesajlar:
    340
    Yer:
    İstanbul Levent
    İsim:
    Suleyman elmaslar
    Akıllı adamsın Alpaslan ne yapsan çalışıyor ellerine sağlık.
     
    Alparslan bunu beğendi.
  19. Montimahir

    Montimahir

    Mesajlar:
    5.728
    Yer:
    Bursa
    Alparslan saygı ile eğiliyorum dostum :) Tebrikler
     
    Alparslan bunu beğendi.
  20. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Askılı sumplu nano da picasso besledim,o derece sağlam oldu yani...temo27
     
    yurtsevenkursad bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş