1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Bİtkili canlı doğuran tankım

Başlığı 'Tatlı Su Akvaryum Tanıtım Portalı' kategorisinde vanlyy tarafından 27 Haziran 2011 başlatılmıştır.

  1. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Selamlar arkadaşlar. yaklaşık iki haftadır evdn uzak bir yerde olduğum için pek ilgilenemedim akvaryumla. Eve döndüğümde gördüğüm manzara beni baya şaşırttı. Çünkü aldığım iki dal cabomba hemen hemen akvaryumu sarmış durumda. Çok kısa bir video çektim sizlerle paylaşmak istedim.Yorumlarınızı beklıyorum.
    [video=dailymotion;xjkcaf]http://www.dailymotion.com/video/xjkcaf_27062011042[/video]
     
  2. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Video yayınlanma sürecindeymiş.Video açılsın bakalım.İnşallag güzel görüntülerle karşılaşırız.
     
  3. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Vİdeo şu an faal durumda Olcay abi.
     
  4. METİN SUVAR

    METİN SUVAR

    Mesajlar:
    409
    İsim:
    METİN SUVAR
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet, video faal değil henüz.
     
  5. penqun

    penqun

    Mesajlar:
    651
    İsim:
    Haktan KAYACAN
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Video şuan yayınlanma sürecinde, açılsın bakalım.
     
  6. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Bende açılıyo ama... Anlamadım:(
     
  7. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet bey videoyu siz yüklediğiniz için, sadece siz izleyebiliyorsunuz :) Henüz bizlere yayınlanmadı :) Beklemedeyiz...
     
  8. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Teşekkürler Fatih kardeş ama hemen yayınlanmadığı için üzüldüm doğrusu. Neyse sağlık olsun
     
  9. zgrkaralar

    zgrkaralar

    Mesajlar:
    600
    İsim:
    Özgür KARALAR
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet abi youtube.com a yüklersen bence daha hızlı izleriz bunlar yavaş :) onaylamadılar daha videou bir düşün :)
     
  10. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet video da hala tık yok.:bilmem: İzlesene.com dan yükle istersen birde ?
     
  11. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
  12. penqun

    penqun

    Mesajlar:
    651
    İsim:
    Haktan KAYACAN
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet abi gine açılmıyor video:(
     
  13. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Linki tıklıyorum ve açılıyo anlamadım valla . :( :( :(
     
  14. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet Abi; bu link muhtemelen paylaşman için verilen link değil. 2 ayrı link oluyor izlesenede bildiğim kadarıyla. Bu senin üyeliğine ait erişim linkin.
     
  15. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Bıktırdı valla bu video. Facebookta paylaştığım link bu çalışıyor ama hala anlamadığım nokta şu neden ben tıkladığım zaman geliyor da siz tıkladığınızda gelmiyor?
    .neyse sağlık olsun inşallah başka zaman başka bir video yüklerim ( yükleyebilirsem tabi ). :(
     
  16. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
  17. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Ahmet son durum nedir ? pes ettinmni gerçekten ? Video beliyoruz hala haberin olsun.:karete:
     
  18. E.Özdemir

    E.Özdemir

    Mesajlar:
    140
    İsim:
    Egemen Özdemir
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Şuanda ilk izlesene linkinden izleniyor video Olcay Abi :D. Ahmet Abi nasıl ilgilenemedin? 2 hafta hiç görmediğine göre aç mı kaldı balıklar :smiley33:
     
  19. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    997
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Merhaba izlesene.com video açılıyo. Videonuz neden yayına hazırlanıyo bukadar uzun sürmesi ziyaretci olarak yükleme yapmanız ve 1 dakikadan uzun olmasıdır:) direk izlemek isteyen burdan izleyebilir.

    [IZLESENEKUCUK]3693321 [/IZLESENEKUCUK]
     
  20. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Bİtkili canlı doğuran tankım

    Çok teşekkür ederim Murat kardeşim. Ben pek beceremedim o işi. Nasıl video hakkında bir yorumun var mı ?
     

Sayfayı Paylaş