1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Betta gitti Moli geldi

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde ozcan13 tarafından 9 Mart 2010 başlatılmıştır.

  1. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sa arkadaşlar
    Bugün bettayı yolcu ettik.
    1tane erkek sarı 6cm boyunda moli 1 tane de hamile siyah moli aldım.Akvaryumu biraz yabacıladılar fakat şu an keyifleri yerinde.
    Dişi moli kuytu köşelere saklanıyor.Doğum yaklaşıyor tahminimce.Salyangozuda akvaryuma saldım.Çok rahat bir şekilde geziyor bettanın eziyetlerinden sonra rahata kavuştu.Erkek moli kendini sevdiriyor elimi suya sokuyorum elimden hiç kaçmıyor.Dokunuyorum yine de kaçmıyor.Tetra bits yermi moliler?Erkek bayağa bi büyük dişi onun yarısı kadar ve erkek sarı dişi siyah bunlar çiftleşmeyi etkilermi?
    Fotoğrafları en yakın zamanda koycam saygılar:gif
     
  2. ORGO

    ORGO

    Mesajlar:
    392
    İsim:
    Orhan Özdemir
    Betta gitti Moli geldi

    Hayırlı olsun.. :)
     
  3. alperdem

    alperdem

    Mesajlar:
    20
    Betta gitti Moli geldi

    Hayırlı olsun, bu arada elininiz fazla suya sokmayın molyler hassastır. kıvır:gif
     
  4. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Betta gitti Moli geldi

    Sağolasınız...2 tanede yavru lepistes attım.Beraber takılıyorlar :basardim: saygılar:gif
     
  5. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Betta gitti Moli geldi

    Hayırlı olsun Özcan abi. Bende ''bu adam nerelerde'' diyordum. Operasyondaymış meğersem. smiley18.gif
     
  6. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Betta gitti Moli geldi

    Hiç sorma ya 1 haftadan beri bettayı vercek yer arıyom en sonunda bir arkadaşa verdim.
    Ya benim dişi moli çok hızlı nefes alıyor.Solungaç paraziti felan mı varki? Akvaryumcuda hiç böyle değildi.Yarım saat inceledim balığı smiley18.gif Benim akvaryuma koyunca hızlı hızlı nefes almaya başladı.İnşallah solungaç paraziti felan yoktur. dön:gif Sorularıma cevap alamadım :bilmem: :hasta:
    Erkek bayağa bi büyük dişi onun yarısı kadar ve erkek sarı dişi siyah bunlar çiftleşmeyi etkilermi?
    Şunu anladım internette gezerken benim erkek moli değil velifera :D pala.gif
     
  7. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Betta gitti Moli geldi

    Yav bu balık amma çok tuvaletini yapıyor.Orda biriktirmiş geldi benim akvaryumu batırıyor :(
     
  8. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Betta gitti Moli geldi

    Kim demiş Alp bey sarı moli olmaz diye çak:gif Heyecandan sararıp sarılık mı oldu moli yani. ???
     
  9. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Betta gitti Moli geldi

    Görmediniz diye yanlış bilgiler yazmamaya özen gösterirsek hobisinde yeni olan kişileride yanlış yönlendirilmezler.. Strese giren balıkta sararmaz onuda dip not olarak düşmek isterim.
     
  10. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Betta gitti Moli geldi

    Yok onu demek istemedi ben hızlı nefes alıyor dedim o yüzden o da heycanlanmıştır dedi.Volkan sen yanlış anladın çılgın:
    Neyse şuan düzeldi nefes alması.Erkek yem yiyince böyle bi zıplama hareketi gibi bişey yapıyor.Neden böyle birşey yapıyor?Ben acaba yemi çok yiyipde hazımsızlık mı yapıyorki dedim. .8. Tetra min veriyorum...
     

Sayfayı Paylaş