1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Bu nedir?

Başlığı 'Tatlısu Genel Konular Portalı' kategorisinde ozlemm tarafından 17 Haziran 2010 başlatılmıştır.

  1. ozlemm

    ozlemm

    Mesajlar:
    136
    İsim:
    Özlem Ulukan Yayık
  2. ozlemm

    ozlemm

    Mesajlar:
    136
    İsim:
    Özlem Ulukan Yayık
  3. ogiler

    ogiler

    Mesajlar:
    545
    İsim:
    OĞUZ URALER
    Sanırım bir puffer türü tuzlu su balığı
     
  4. Hasan.Kiskanc

    Hasan.Kiskanc

    Mesajlar:
    30
    İsim:
    Hasan Kıskanç
    Bencede ben araştırdım ama bulamadım bende Balon balığının bir türü olduğunu sanıyorum ama hiç bir yerde bilgisi yok o resimden başka.
     
  5. ozlemm

    ozlemm

    Mesajlar:
    136
    İsim:
    Özlem Ulukan Yayık
    Ben Mersinde 1tane balon balığı tutmuştum çok ilginç bi balık acaip ses çıkarıyo :) oltadaki balığı çekene kadar balığın yarısını götürüyo,dişiyle misinayı bile kesiyo.Ama buna benzemiyodu hiç.
     
  6. ogiler

    ogiler

    Mesajlar:
    545
    İsim:
    OĞUZ URALER
    Balon balığı puffer ingilizcesi birçok çeşitleri var 1 çeşit değiller o resimdekide bir türü.
     
  7. ozlemm

    ozlemm

    Mesajlar:
    136
    İsim:
    Özlem Ulukan Yayık
  8. ogiler

    ogiler

    Mesajlar:
    545
    İsim:
    OĞUZ URALER
    Evet o da bir puffer.
     
  9. Hasan.Kiskanc

    Hasan.Kiskanc

    Mesajlar:
    30
    İsim:
    Hasan Kıskanç
    Balon balığı 2008 yılından beri ülkemiz sularınada girmiş bulunuyo. Ülkemizin ağ ve olta balıkçıları bu balık yüzünden çok şikayetçiler keskin dişleri ve doymayan yapısıyla ağa yakalnmış balıkları yerken ağa zarar veriyor ve parçalıyor olta balıkçılarına ise balığın bol olduğu bölgelerde hem balığı dağıtması hemde olta koparmasıyla zarar vermekte bu sene daha fazla denk gelmedim ama umarım gene yapmaz. Ayrıca bu türün bir çok varyetesi var.
     
  10. ogiler

    ogiler

    Mesajlar:
    545
    İsim:
    OĞUZ URALER
    Büyük tanker gemilerinin su depolarına girip Türkiye ye kadar gelen tropik balıklar duydum ne kadar doğru bilmiyorum.
     
  11. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Gemilerin su tankı dediğiniz,balans tanklarıdır. Bu tanklara geminin dengesini sağlamak amaçlı su alınır. Ve bu tanklara su alınırken vanalar açılır ve su akarına tanklara dolar. Fakat su tahliye edilirken saatte yüzlerce ton su basan pompalarla tahliye edilir.Su akarına dolarken tanklara balık kaçsa bile tahliye sırasında o pompalardan geçipte canlı kalabilecek bir balık yoktur.Yani bu duyduğunuzun aslı astarı olmasına imkan yok.:ay:
     
    emmi_06 bunu beğendi.
  12. ogiler

    ogiler

    Mesajlar:
    545
    İsim:
    OĞUZ URALER
    Zaten bir şehir efsanesi yani çoğu şehir efsanesi gibi yanlış demek ki :D
     

Sayfayı Paylaş