1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Bunların Yanına ?

Başlığı 'Tatlısu Genel Konular Portalı' kategorisinde Tolga55 tarafından 23 Eylül 2009 başlatılmıştır.

  1. Tolga55

    Tolga55

    Mesajlar:
    98
    İsim:
    Tolga EROL
    Merhaba.40 Litre bitkili lepistes ve tetra akvaryumum biraz renkli olsun diye balık almak istiyorum.Şuan akvaryumda 2 dişi lepistes 4 pristella tetra var.Demin akvaryumcuya gittim.Akvaryumcuda malawi türleri ve betta,çöpçü,vatoz,pangaysus cinsi balıklar vardı.Tetraların yanına 2 tane daha alıp 6lı sürü oluşturmak istiyodum ama malesef tetra kalmamış.Bende bişi almadım.Bu balıklarımın yanına bir çift gibi 2 atne balık alsam yani demek istediğim 40 litre akvaryum ztn.Hayvanlara eziyet olmasınBu 2 dişi lepistes ve 4 pristella tetranın yanına önerebileceğiniz balık varmı.Akvaryum biraz boş gibi görünüyor ne bilim biraz daha canlı olsa belki daha iyi görünebilir.?

    Önerilerinizi bekliyorum.
     
  2. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Bunların Yanına ?

    İki dişi lepistesinizin yanına bir tane erkek eklerseniz fena olmaz. Ama başka balık eklemeyin. Akvaryumun hacmi çok az. :uyari:
     
  3. Tolga55

    Tolga55

    Mesajlar:
    98
    İsim:
    Tolga EROL
    Bunların Yanına ?

    Aslında tetra bulabilseydim 2 tane alıp sürüyü 6lı yapcaktım ama malesef tetra kalmamış.Dediğiniz gibi en renklisinden bi tane erkek lepistes alıcam sanırım.
     

Sayfayı Paylaş