1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

CanFish tarafından mağdur edildim.

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde tester tarafından 17 Haziran 2011 başlatılmıştır.

  1. tester

    tester

    Mesajlar:
    13
    İsim:
    Gökhan Çevik
    Merhaba,
    10.06.2011 tarihinde bir internet sitesi ilanında gördüğüm CanFish uygulaması neticesinde araştırma yaparak satıcı ile iletişime geçtim ve kampanya nedeniyle indirimde olan ürünün ürünün son kullanma tarihinin bulunup bulunmadığını sordum bana satıcıdan gelen cevapta son kullanma tarihi mevcut olduğu yönündeydi.

    Daha sonra sipariş vererek CanFish satın aldım video ve kullanım klavuzunu dikkatli bir şekilde takip ederek büyük bir titizlikle uygulamayı gerçekleştirdim fakat bardaktaki karidesler çıkmasına rağmen kavanozdaki balıkların hiçbirisi çıkmadı.

    Daha sonra satıcı ile iletişime geçerek son kullanma tarihini kutuda bulamadığımı ve uygulama sonunda olumlu netice elde edemediğimi ilettim ve kendileri iletişim bilgilerimi istedi. İletişim bilgilerimi gönderdim mesajım okundu ama cevap verilmedi bunun üzerine satıcı le tekrar iletişime geçerek telefon numaram ve bilgilerimi tekrar gönderdim fakat yine mesajım okunmasına rağmen bana dönüş yapılmadı.

    Sonuç olarak bana gönderilen tüm kutu içeriği ve satıcı ile mesajlaşmalarım elimde bulunmakta. Satın alım öncesi satıcıya sorduğum son kullanma tarihi bulunduğu söylenmesine rağmen satın aldığım kutuda herhangi bir tarih yer almamaktadır.

    Bu mesajı değerli hobicilerin de bilgilendirilmesi ve satıcının bu sitede yer aldığını bildiğim için paylaşmak istedim.
     
  2. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.163
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Sayın Gökhan Bey; ben ürün ve yaşadıklarınız hakkında yorum yapmayacağım. Sadece ürünü satan firmanın sitemiz ile hiç bir ticari bağının olmadığını, üye şahsında sizin gibi bir kullanıcı olduğunu belirtmek isterim. Son cümlenizden böyle bir izlenime kapıldığınızı hissettiğim için açıklama yapmak istedim.

    Umarım bahsettiğiniz mağduriyetiniz bir şekilde giderilir.
     
    hasanaytekin, ZeRo-x7, zgrkaralar ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  3. ozgun_cyprus

    ozgun_cyprus

    Mesajlar:
    1.838
    Yer:
    KIBRIS
    İsim:
    Özgün Olguner
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Sayın Gökhan Bey. Aramıza hoş geldiniz ve geçmiş olsun. Mesajınızı okudum ve doğrusu üzüldüm böyle bir şey olmasına. Eminim ki her dürüst tüccar gibi Birol Bey de maduriyetinizi gidermek için size elinden geldiğince yardımcı olacaktır. Ancak benim değinmek istediğim esas önemli nokta şudur ki ; Yazınızın son cümlesinde " satıcının bu sitede yer aldığını bildiğim için " diye bir ibare kullanmışsınız. Bu konunun açıklığa kavuşturulması gerektiğini düşündüm, Birol Bey bu sitede sadece üyedir. Formun ve/veya formda yer alan kişilerin ve/veya formda moderatör olarak çalışan arkadaşların kendisi ile hiç bir ticari ve/veya özel ilişkisi yoktur. Kişinin satmakta ve/veya dağıtımını yapmakta olduğu ürün ile ilgili hiçbir bağlantımız, beklentimiz veya çıkarımız olmadığının altını özellikle çizmek isterim. Bizim konu ile ilişkimiz sadece bu hobiye gönül veren arkadaşların yaşadığı ve/veya yaşayabileceği sorunları önceden tesbit edip, çözüm önerileri sunarak tuttuğumuz ışıkla bir nebze de olsa sorunları giderebilme çabasından ibarettir. Bu nedenledir ki açtığımız konularda ve yaptığımız yorumlarda olabildiğine şeffaf davranmakta ve söylenmesi gerekeni doğru şekilde söylemekteyiz.
    Yukarıda açmış olduğunuz konuda, yaptıklarınızı ve yaşadığınız sıkıntıları görsel malzemeler ile desteklerseniz, sözleriniz adresine daha iyi ulaşacaktır. Aksi halde sözlerinizin biraz havada kalacağını üzülerek de olsa söylemek zorundayım.
     
    hasanaytekin, reis ve The_ReligiouS bunu beğendi.
  4. Akvaryumistanbul

    Akvaryumistanbul

    Mesajlar:
    26
    İsim:
    Birol BULDULAR
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Gökhan bey merhaba;

    Öncelikle şunu belirtmek isterim şahsımın bu siteyle hiçbir bağlantısı yoktur ve ürün tarafımızdan almamış olup büyük bir ihtimalle sahibinden.com daki 11.90 tl lik kampanyadan almış olabilirsiniz.Ürünü kimden aldığınız veya nasıl aldığınız durumundan ziyade ben ithalatçı firma ile görüşüp mağduriyetinizi giderme yollarına gideceğim, yeni ürünlerimiz çarşamba günü elimizde olacaktır.
     
    The_ReligiouS, reis ve ozgun_cyprus bunu beğendi.
  5. tester

    tester

    Mesajlar:
    13
    İsim:
    Gökhan Çevik
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Merhaba,
    Öncelikle ilgi ve yorumlarınızdan ötürü teşekkür ediyorum.
    Satıcının bu sitede bulunmasından kastım yetkili olduğu değil siteyi takip ettiği yönündedir bu konuda yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

    Evet başka site adresi verme konusunda net kuralları bilmediğim için adresi vermemiştim fakat Sn.Birol bey in söylediği üzere sahibinden daki canfish kullanıcısından ürünü satın aldım.

    Söylemlerimi görselle desteklemem konusunda son derece haklı olduğunuzu düşünmemden ötürü yazışmalarım ve kutu içeriğini ekliyorum :
     
    A.P Bot Yazı düzenlemesini kaydetti.: 19 Haziran 2015
    reis, zgrkaralar, The_ReligiouS ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  6. zgrkaralar

    zgrkaralar

    Mesajlar:
    556
    İsim:
    Özgür KARALAR
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Sanmıyorum bir mağduriyet yaşayacağınızı. Konu hakkında size yardımcı olacaklardır. Ancak merak ettiğim kurulum sırasında hiç fotoğraf cektinizmi veya masa lambasının ışığı güçlümü bu faktörlerden cıkmamış olabilir. Gerçi bende aynı sorunları yaşıyorum şuanda 2 kutudan sadece bir tanesınde 1 balık çıktı :) biraz daha beklemek gerekiyor veya daha güçlü işim ve daha sıcak bir ortam sanırım şimdi çok sıcak ve çok ışık denıyorum bakalım göreceğiz.
     
  7. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    932
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Birol abiden aldıysanız sizi mağdur bırakmaz iyi insandır sorunu halledersiniz .
     
  8. Akvaryumistanbul

    Akvaryumistanbul

    Mesajlar:
    26
    İsim:
    Birol BULDULAR
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Gökhan bey;

    Öncelikle üründen şikayetçi olmanız bizi üzdü lakin yukarıdada yazdığım gibi maduriyetinizi gidericeğiz, biz ürünün kimden alındığıya değil sizin sorununuzu çözme konusunda elimizden ne gelir diye düşünüyoruz, daha önceki yazımdada belirttiğim gibi yeni ürünümüz çarşamba günü stoklarımızda olacak ve elimizden gelen en kısa sürede sizin sorununuz çözülecektir.

    Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.


    Gökhan bey mümkünse özel mesajla telefon numaranızı yollarmısınız.
     
    reis, ozgun_cyprus, fth-94 ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  9. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    932
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Sorun çözüldü sanırım birol abi ilgilendiğin için sağolasın abim.
     
  10. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.167
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Gökhan bey sorununuz çözüldü anladığım kadarıyla. Gelişmeleri bekliyoruz. Bir sonraki balık çıkarma operasyonunuzun konusunu bekliyorum.

    Birol bey anlayışınız içinde teşekkür ederim...
     
  11. tester

    tester

    Mesajlar:
    13
    İsim:
    Gökhan Çevik
    Cevap: CanFish tarafından mağdur edildim.

    Merhaba,
    Birol beyin ilgi ve alakasıyla sorunum çözüleceğine inanıyorum ve konu hakkında yorum, düşüncelerini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum.
     

Sayfayı Paylaş