1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

dış filitre

Başlığı 'Tatlı Su Donanım ve Ekipman Portalı' kategorisinde muratgokce tarafından 4 Nisan 2010 başlatılmıştır.

  1. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    Selamlar;

    Yeni akvaryum için diş filitre arıyorum tavsileriniz ?
     
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Akvaryumunuz hayırlı olsun da...Nasıl bir akvaryumdur ? Ne yer ne içer ? Hacmi nedir ? Balıklar, canlılar neler ? Bunları yazarsanız daha hedefe odaklı yanıtlar gelebilir. :ay:
     
  3. Aguila Negra

    Aguila Negra

    Mesajlar:
    446
    İsim:
    Serdar MUMCU
    Portala hoş geldiniz Murat bey,
    Sorunuzu biraz daha açmalısınız ki,sağlıklı cevap verilebilsin,akvaryum hacminiz?beslediğiniz tür?bütçeniz?
     
  4. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    180 x 55 x 60 ölçülerinde akvaryum

    yunus ve sarı prenses var
     
  5. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    Teşekürler Serdar bey. :ay:
     
  6. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Atman 3338 olabilir. Beğenirim eskiden beri.

    [​IMG]
     
  7. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    Teşekür ederim ama atman f4 bende vardı 35 wat cok cekiyo diye sattım başka marka var mı ?
     
  8. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    Serdar bey sizin tavsiyeniz var mı ?
     
  9. bycan

    bycan

    Mesajlar:
    128
    İsim:
    özcan özkan
    Merhaba Hiç kimse beğenmiyor ama benim tüm filitrelerim EKOL 15-EKOL 17 ekol 15 10 wat ekol 17 ise 1200 litre saat ile 20 wat harcıyor çuk memnunum.Tabiiki bu benim görüşüm.
     
  10. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    997
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Özcan abi gibi düşünüyorum bende . Özcan abi ekoldan başka kullanmaz:D Bencede en güzelini yapiyo.
     
    bycan bunu beğendi.
  11. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    iyi geceler özcan bey

    ekol 19 için düşünceniz nedir wwat ve ses ile ilğili
     
  12. bycan

    bycan

    Mesajlar:
    128
    İsim:
    özcan özkan
    Murat kardeşim o üst giriş ve çıkışlı filitrelere kafam basmıyor o yüzden ekol 17 kullanıyorum 750 litrelik resimdeki oğlumun yanındaki akvaryumda. hiç ses yok çok memnunum.Aman sonra beni sorumlu tutma:D
     
  13. Aguila Negra

    Aguila Negra

    Mesajlar:
    446
    İsim:
    Serdar MUMCU
    Fiyat ve harcama ön sırada olursa,Ekol markasını önereceğim ama sesli çalışma ihtimali her zaman var unutmayın.
    Gerçi artık A.B. nin çöp dökme alanı olduğumuz için,kendi ülkelerinde satamayacakları her filtre buraya geliyor,Tetra,Eheim,Fluval farketmez.
    Elbette ispat edemem,iddia da etmiyorum/edemiyorum,yaşadıklarım okuduklarım sonucu böyle düşünüyorum.
     
    bycan bunu beğendi.
  14. bycan

    bycan

    Mesajlar:
    128
    İsim:
    özcan özkan
    Çok doğru bir açiklama SAĞOL SERDAR HOCAM ALLAH RAZI OLSUN HOCAM inanın Murat SARIOĞLU kardeşim çok iyi bilir ben dış filitreyi çok kullanıyorum vede 2 inci el ararım keseme uygun olsun diye daha hiç bir sıkıntı yaşamadım.yahu eheim 17 300tl ekol 17 80 tl buyur.eheim 17 çin malı ekol 17 benim ülkemin malı biz alacağızki arkadaşlar daha dikkatli üretim yapacaklar.Adam kendi ihtiyacını karşılamıyor gidip dandik çin mallarına parayı döküyor yedeği yok olsa bile filitre parasının yarısına eşit.Yok kardeşlerim aqua relle dediler mersinden gittim 10 tane 18 wattlık florsan aldım camlarhep yosun tuttu.daha önce ne güzel yüksek lümenli tasaruflu gün ışığı vardı camlarda hiç problem yoktu.Şimdi elimde jilet traş olur gibi hergün akvaryum camı traş ediyorum.Cam önünde akvaryum olmaz dediler yosun olur dediler benim yeni full albino platinyum akvaryum güney cephede olduğu halde camlarda yosun yok nerdeyse 3 ay oldu. Murat kardeşim karar senin ekol alırsan bana özel mesaj çek gerekeni söylerim
     
    Aguila Negra bunu beğendi.
  15. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Özcan abi oldumu şimdi özel mesaj çekmesi.:stop:
    Açıklamalarını, fikirlerini burada yazarsan,senin gibi bir duayenden, biz hobiciler neyin ne olduğunu, ne kullanacağımızı bilmek herkesin hakkı değilmi? :em:
     
  16. muratgokce

    muratgokce

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    murat gokçe
    ilğinize teşekkür ederim arkadaşlar/abilerim

    bende türk malı isterim? evin salonunda ses olduktan sonra ne anlamı kaldı ! demi arkadaşlar
    fiat konusu cok makul
    kullanın ve permonfaz nasıl acaba ?
    wat gücü cok iyi aynı ayarda olan filitreler'le.
    kafam iyice karıştı
    izmirde oturan varmı içinizde bana bi pet sooh tavsiye edebilirmi ?
    bekliyorum. gidip kendi gözümle göreyim.
     
  17. bycan

    bycan

    Mesajlar:
    128
    İsim:
    özcan özkan
    Murat hocam mıknatısın altına ortası kırılmış 2 adet gömlet düğmesi.:D Şimdi nasıl olacak diye sormayın gerisini siz halledin.BAŞARILAR

    Tüm malzemelerim hemen hemen TM dir
     
  18. balyoznuri

    balyoznuri

    Mesajlar:
    303
    İsim:
    Aytekin Öztürk
    Benim ilk kullandığım ekol-15 markalı dış filtreydi. Şuan Dolphin c-1000 kullanmaktayım. Gerçekten çok memnunum 30w güce sahip ve suyum pırıl pırıl. Ekol-15 bırakmamın nedeni çok ses yapmasıydı ve parçasını bulmam çok zor oldu. Ekonomik bir cihaz. Suyumuda çok güzel temizliyodu fakat inanılmaz ses yapıyodu. Kötülemek istemiyorum yanlış anlamayın beni. Şuan gerçekten çok memnunum ve 3 yıl garantisi var cihazın performansıda süper ve hiç ses yok. Almayı düşünürseniz önere bilirim.
     
  19. bycan

    bycan

    Mesajlar:
    128
    İsim:
    özcan özkan
    Aytekin kardeşim ekol 15 malzemeleri deyim yerinde ise marketlerde bile var ben senin gibi düşünmüyorum ve 10 yakın ekol 17 ve 15 kullanıyorum hele yeni modellerinin conta kanalı var çin malı filitreleri çebinden çıkarır.Anamurda bir arkadaşta dolfin 1300 vardı onu satıp yerine ekol 17 aldık.ha diyeceksin niye diye yukarıda açıklamıştım ben üst kapaktan sugirişi ve çıkışı olan filitrelerden hoşlanmıyorum Eheim serisi ise bana maddi açıdan çok uzak.anlarsın:toplanti:
     
  20. balyoznuri

    balyoznuri

    Mesajlar:
    303
    İsim:
    Aytekin Öztürk
    Özcan bey gerçekten bana dek geldi galiba. Sorunsuz çalışıyodu birden ses yapmaya başladı ve bu sesi kesemedik bir türlü. Ankarada gitmediğim yer kalmadı ya bilmiyolar yada yok hep bunlarla karşılaştım. Yoksa temizlik yönünden hiçbi sıkıntım yoktu. Eheim gerçekten çok pahalı cihazları var size katılıyorum. Ben ekol-15 pervanesini bulursam tekrar diğer akvaryumumda kullanmayı düşünüyorum. Aslında bu tip cihazların bizim ülkemizde üretiminin yaygınlaşması dışa bağlılığı azaltıcak ama malesef gerçekleşemiyo. Sanırım herşeyde olduğu gibi ülkemizde akvaryum malzemesi oldukça pahalıya gidiyo. İnşallah ilerde bu durum tersine döner. TM tam destek herzaman.:temel:
     
    bycan bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş