1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Dıy ps motoru çalışması

Başlığı 'Kendin Yap-Kendiniz DIY Yapabilirsiniz' kategorisinde myillar tarafından 9 Mart 2010 başlatılmıştır.

  1. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Arkadaşlar selamlar herkese..
    Bilindiği üzere Temel abinin uğraşıları ve tecrübeleri ile modifiye ettiği motoru hepimiz daha önce izledik benimde 300 ltre marmara resifi projesi adı altında kurma çalışmalarını yaptığım akvaryum için ps ve motoru şart hali hazırda.
    Toplanıp ps mizi yaptığımıza göre geriye birtek motoru kalıyor onuda üstadlarımız sağolsun ipin ucunu bize verdiler eee bizde marifetimizi gösterelim elbette.

    Motorumuzun hava haznesini açıp pervanesini gövdeye zarar vermeden maket bıçağı vasıtası ile kesiyoruz. Kesilen mile daireselliği düzgün bir pleksi monte edip gövdeye yapıştırıyoruz enkamenti ise bu daireye kablo bağı ile monte ediyoruz.

    [​IMG]

    Gelelim hava haznesine. Hava haznesini oluşturmak için motordaki hazneyi tamamen kesiyoruz yerine kullanacağımız hazne ise sandalye ayaklarına takılan plastik yuva.
    Bu yuvanın ortasını deliyoruz ve bu kısma topraklı prizin son kısmından kestiğim hunu şeklindeki parçayı monte ediyoruz ve böylece su ve hava girişi tamamen ayrılmış olacak.
    Son olarakta hava girişi için bir boruyu hava odasına monte edip hava odasınıda motora yapıştırıyoruz.
    [​IMG]
    http://img697.imageshack.us/img697/1715/p3080006d.jpg[/img
    [img]http://img169.imageshack.us/img169/2393/zapsnap001.png
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Yapım aşamasını fotoğtaflayamadım ama aşama aşama anlatmaya çalıştım.
    Fikir babası olan Temel abiye malzeme tedariği için Teoma abiye sonsuz teşekkürler..

    Motorun performansı ps de kanıtlandığına göre görsel olarak bu video daha mantıklı geldi..

    Temel abi video müziğini senin için seçtim sen seversin böyle parçaları saygılar herkese.... :heyo:

    [IZLESENE]1857445[/IZLESENE]

    http://www.izlesene.com/video/amator-ps-motoru/1857445
     
  2. alperdem

    alperdem

    Mesajlar:
    20
    ps motor çalışması

    Güzelmiş Ama Çok Fazla Olur saygılar:gif
     
  3. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    ps motor çalışması

    Mesut hocam tebrikler güzel bir paylaşıma imza atmışsın. Hele fişin konik kısmını kullanma fikri ise süper olmuş. :helalolsun: Motorun akvaryumda boşa çalışrkenki vediği kabarcıkların 100 mislini ps altında vermesini temenni ederim. saygılar:gif
     
  4. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    ps motor çalışması

    Alperen fazla olur derken anlayamadım ne demek istediğini?

    Reis teşekkürler bu temenniler tüm yaptığımız psler için inşallah. :heyo:
     
  5. alperdem

    alperdem

    Mesajlar:
    20
    ps motor çalışması

    Ya Hava Fazla Olur
     
  6. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
  7. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    ps motor çalışması

    Mesut harikasın ellerine sağlık. Yine eline geçen birşeyi geliştirmişsin. Yapılanın üzerine katman ve üretmen harika zaten. Güle güle kullan işini fazlasıyla görecektir.
     
  8. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    ps motor çalışması

    Mesut süper olmuş, fişin koniğide muhteşem bir düşünce. Ellerine sağlık. em34: em34: em34:
     
  9. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    ps motor çalışması

    Mesut hocam eline sağlık .PS ile birlikte çok daha iyi bir performans sergileyeceğinden eminim.
     
  10. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Mesut müziği benim için seçtiğinden teşekkürler. Arif susam eskiler bilir. Videoda köpük oldukça iyi görülüyor. Sanırım bu motoru kullanacaksın ?
     
  11. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Evet abi inşallah bu motorla başlamak niyetim yeterli geleceğinden şüphem yok.:heyo:
     
  12. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Hocam motoru ps altında çalışırkenki halini sabırsızlıkla bekliyoruz.:ay:
     

Sayfayı Paylaş