1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Dalga Motoru - Isıtıcı - Kafa Motoru

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Malzeme İlanları' kategorisinde LostRua tarafından 9 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Jebao RW-4 iki adettir adet fiyatı 120TL
    Eheim 300 W ısıtıcı 55TL
    Kendi imalatım termostatlı ısıtma-soğutma kontrol ( kozmetik olarak eksikleri olabilir ama elektrik anlamında kalitelidir. Sıkıntısız kullanabilirsiniz. Sadece fişe takıp ısıtıcı ve soğutucu fişlerinide kutu üzerine ilave edeceksiniz. ) 120 TL
    NewJet 3000 Kafa motoru 120 TL

    Faturaları bulunmaktadır, tarafınıza kendi kutularında kargolanacaklardır. Kargo ücreti alıcıya aittir. Özel mesajla irtibat kurabilirsiniz.
     
  2. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    7.610
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Hayırdır Doğuş?
     
  3. motie

    motie

    Mesajlar:
    587
    Yer:
    İstanbul - Çengelköy
    İsim:
    Murat YAZICI
    Doğuş kapattın mı tankı?
     
  4. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Abi kapatmak değilde ara vermek diyelim. Şu sürekli taşınma meselesi var. Belki ilerde yeni kurulum yaparım diye düşünüyorum abi ama şu vakitlerde çok zorluyor.

    Şimdilik öyle olabilir abi. Bende tam emin değilim. Ama kapatmam lazım şu an için.
     
    MESUT_KERİM bunu beğendi.
  5. motie

    motie

    Mesajlar:
    587
    Yer:
    İstanbul - Çengelköy
    İsim:
    Murat YAZICI
    Hayırlısı olsun kardeşim, sen dayanamazsın dönersin hobiye zamanı gelince. Yalnız bu iş gerçekten ciddi emek ve para gerektiriyor. Beni de yoruyor fazlasıyla, bazen tankı bitkiliye döndürsem mi diye düşünüyorum. :)
     
  6. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Abi aslında ben parasında da değilim, zaten para verilecek kısımlarda verildi. Şimdi ise canlı yüküyle ağır ağır gitmek lazımdı. Aradan 5-6 ay geçecek tekrar taşınma derdi. Sonra tekrar akvaryumu kur balıkları içine koy mercanlar yine tekrar toparlanmak için beklesin dursun. Kısaca olmuyor abi. Kendime taşınılabilir bir hobide buldum hem, bu benimkisi birde havadan gidiyor. Şimdilik bunlarla oyalanacağım. İlerde büro tarzı bir yer veya kendi evime geçincede laikıyla kuracağım abi.

    [​IMG]
     
    MESUT_KERİM ve motie bunu beğendi.
  7. motie

    motie

    Mesajlar:
    587
    Yer:
    İstanbul - Çengelköy
    İsim:
    Murat YAZICI
    Offf bunları bende acayip seviyorum ya :D İstanbul' da olsaydın alır uçururduk birer tane. Neyse bu konuda da başını ağrıtırım ben ;) Heli Teknik sayfasını takipteyim bu arada. Maliyetler nasıl başlangıç için? Whats app iptal mi yazdıklarım ulaşmıyor sana?
     
  8. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Abi numara değişti telefonda eski telefonlarda uçtu gitti ben özelden atarım şimdi. Abi başlangıç bir model istersen 1500-2000 tutabiliyor abi yani kısaca ben 2000-2500 tl para harcadım bir uçak için. Daha da tam hazır değilim, saha ekipmanlarım henüz tam değil abi. Bir 500-600 tl daha sıkışmış yani. Ben biraz serbest uçuşlara başlayayım abi sana da destek oluruz :D
     
    motie bunu beğendi.
  9. Emre marabaoğlu

    Emre marabaoğlu

    Mesajlar:
    270
    Yer:
    gebze
    İsim:
    Emre marabaoğlu
    ısıtıcı ve dalga motorlarının birine talibim satılmadıysa Bu arada bende yeni hobinizin on road ve of road modelleri mevcut güzel hobi öldü derdi yok çarpmadığın sürece tabi sizinkinde risk çok ;)
     
  10. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Elimde iş gelir, birde simülatörde de çalışamıyorum. Kısaca yakında uçak tamiri ile ilgili dükkan açabilirim. Çok pratik yapma imkanım olacak. :)
     
    Emre marabaoğlu bunu beğendi.
  11. burak ozu

    burak ozu

    Mesajlar:
    1.195
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    burak özügeldi
    Hayirlisi olsun Dogus umarim buralarda kalmaya devam edersin. Desteklerin tartisilmaz.


    75x55x50h Symbolic's Reef (Bursa)
     
    LostRua bunu beğendi.
  12. Emre marabaoğlu

    Emre marabaoğlu

    Mesajlar:
    270
    Yer:
    gebze
    İsim:
    Emre marabaoğlu
    simülatör çok önemli hiç uçuş yapmadan en az 3 ay çalışmanız lazım yinede kırım yaşaya biliyorsunuz ben simülasyon çalışmadan başladığımda iki cesna 182 birtanede walkar heli parçaladım ozamandan beri uçmuyorum:koptum: sadece karada zaten zamanla ustası olursunuz baştan aşağı söker toplarsınız
     
  13. phatign

    phatign

    Mesajlar:
    6
    İsim:
    Onur
    Merhaba, Ö.m. attım.
     
  14. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Vallahi dün 5 saattte topladım uçağı ama yarım, daha yurt dışından malzeme bekliyorum yakıt deposunu filanda yenileyeceğim. Simülatör arayışı içinede girdim. Ama simülatörde kalkış ve yönlendirmede başarılıyım inişte de bir başarım var ama alana hakimiyet kuramıyorum oda zamanla olacaktır sanırsam. Mesela simülatördeki agaca çarpıyorum gidip oysa arada çok mesafe varmış gibi :D

    Jebao RW-4 iki adettir adet fiyatı 120TL (Satıldı)
    Eheim 300 W ısıtıcı 55TL (satıldı)
    Kendi imalatım termostatlı ısıtma-soğutma kontrol ( kozmetik olarak eksikleri olabilir ama elektrik anlamında kalitelidir. Sıkıntısız kullanabilirsiniz. Sadece fişe takıp ısıtıcı ve soğutucu fişlerinide kutu üzerine ilave edeceksiniz. ) 120 TL Güncel fiyat 110TL
    NewJet 3000 Kafa motoru 120 TL Güncel
    NewJet 2300 Kafa motoru 80 TL
     
  15. Emre marabaoğlu

    Emre marabaoğlu

    Mesajlar:
    270
    Yer:
    gebze
    İsim:
    Emre marabaoğlu
    Zaten uçakta en büyük olay iniştir uçtuğunuzda sadece izlerle iniş başarılıysa modelciler arasında alkış o an kopar:) simülatör içinde hilal hobby land erol izci ile bir görüşün selamımı söyleyin yardımcı olur
     
  16. LostRua

    LostRua

    Mesajlar:
    3.531
    Yer:
    Konya
    İsim:
    Doğuş ARISOY
    Teşekkür ederim. Ben inişi öğrendim ama şu pisti denk getirmek sıkıntı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. Metin Tatarlı

    Metin Tatarlı

    Mesajlar:
    2
    İsim:
    Metin
    Merhaba, dalga motoru hala satılık mı?
     

Sayfayı Paylaş