1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Damızlık Palyaço Yetiştirmek

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Üretim Forumu' kategorisinde ozgun_cyprus tarafından 19 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. ozgun_cyprus

    ozgun_cyprus

    Mesajlar:
    1.885
    Yer:
    KIBRIS
    İsim:
    Özgün Olguner
    Her işte bir hayır vardır derler ya, bizim bu damızlık yetirştirme macerası da biraz öyle oldu. Geçtiğimiz aylarda ani bir taşınma macerası yaşamak durumunda kaldık. Bu macera esnasında http://www.akvaryumportali.com/threads/hayat-vol-2-deniz-akvaryumu.11602/ konusunda yer alan akvaryumumu tamamen bozmak zorunda kalmış ve tüm balık ve mercanlarımı bir akvaryumcu arkadaşa vermiştim.
    Sadece snowflake çiftimi vermeye kıyamamış, onlar için yeni evimizin depo olarak kullandığım garajında, eski akvaryumun sumpından bozma bir akvaryum kurmuştum. Sağolsun Temel abiden de geçen günlerde aldığım o güzelliklerle bizim akvaryum üretimhaneden çok damızlık yetiştirme atölyesi gibi oldu. O yüzden konunun adını da bundan esinlenerek " Damızlık Palyaço Yetiştirmek " koydum.
    Şimdilik sizlerle bir iki fotoğraf paylaşabiliyorum, ama ilerleyen günler içerisinde çeşitli video ve resimlerle, sistemi nasıl kurduğumdan ve sistemin nasıl çalıştığından uzun uzun bahsedeceğim. Ve özellikle Temel abiden gelen o güzelliklerin yakın çekim fotoğrafları ve videoları eminim herkesin hoşuna gidecektir :)

    Screenshot 2015-01-20 22.33.34.png
     
  2. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.705
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Süpersin abi yakında Portalda bir üretim bölümü açmanın zamanı geldi, inan çok sevindim gelişmeleri merakla bekliyorum...:)
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  3. Fatih BARLAS

    Fatih BARLAS

    Mesajlar:
    6.767
    Yer:
    Pendik
    İsim:
    Fatih BARLAS
    Özgün hayırlı olsun kardeşim. Güzel gelişmeler bekliyoruz senden. İşini gönlünle yapman zaten başarıyı mutlak kılıyor...
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  4. Pennywise

    Pennywise

    Mesajlar:
    10.272
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Levent Yaşar
    Çok güzel çift gerçekten. Inşallah Kıbrıs'ta ilk üretimi de sen yapmış olursun. Temel abi böyle bir çift de ben istiyorum. Yeni çıkan partilerden.
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  5. nhtkmn

    nhtkmn

    Mesajlar:
    837
    Yer:
    Kadıköy
    İsim:
    Nihat EKMEN
    Hayırlı olsun, inşallah herşey gönlünüzce olur.
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  6. murat parin

    murat parin

    Mesajlar:
    2.264
    Yer:
    pendik/istanbul
    İsim:
    murat
    Özgün güzel çift bir yana,biz seni özledik yahu.:):):)
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  7. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Sağlıkla büyüt inşallah Özgün. Saksıda üstteki black picasso dişi olur.

    İnşallah Levent, çok güzel yavrular var onyx olarak ama ilana koymuyorum degisimlerini görmek için. Büyüdükçe renkler ve tipler çok değişiyor, acelemiz yok. Yeni sumo snowflake partiler bakalım nasıl olacak, şekillenmeye başladılar.
     
    murat parin, Gmsy ve ozgun_cyprus bunu beğendi.
  8. Pennywise

    Pennywise

    Mesajlar:
    10.272
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Levent Yaşar
    Abi inşallah. Gelip elden almak isterim zaten. Bir çift osallaris var bende onların yanında olmazlar ama değil mi? Dayak yemeleri adına
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  9. ozgun_cyprus

    ozgun_cyprus

    Mesajlar:
    1.885
    Yer:
    KIBRIS
    İsim:
    Özgün Olguner
    Vallahi ben de sizi özledim, fuardı filan hanımı bir kandırabilsem ilk uçakla İstanbuldayım ama kanmıyor eskisi gibi :)
    Temel abi doğru söylüyorsun, her hareketi ile baskın olanın kendisi olduğunu diğerine hissettiriyor. Zavallım bazen unutur gibi olsa da black picasso hatırlatmasını biliyor.
    Bir ara müsait olduğunda benim yavruların anne babalarının resimlerini paylaşırsan bu konuda çok sevinirim. Olur da sağlıklı büyütüp üretmeyi becerebilirsem, baştan sona herşeylerini detaylıca paylaşmış olmayı istiyorum bu konuda.

     
    Erdal, TencoMelih, murat parin ve diğer 6 kişi bunu beğendi.
  10. Pennywise

    Pennywise

    Mesajlar:
    10.272
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Levent Yaşar
    Özgün mobilya fuarı var biliyorsun istanbulda. Davetiye falan lazım olursa yardımcı olurum merak etme.
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  11. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.685
    Yer:
    ankara (aydın)
    Hayırlı olsun Özgün hocam, senden her zaman ki gibi hakkıyla yapılan detaylı bir çalışma geleceği kuşkusuz.
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  12. Montimahir

    Montimahir

    Mesajlar:
    5.721
    Yer:
    Bursa
    Kıbrıs iklimi, Akdeniz suyu, şartlar çok müsait. Çiftler de öyle :)
     
    TencoMelih ve ozgun_cyprus bunu beğendi.
  13. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Portakalda vitamin olunan an bu an Özgün.

     
    muradtekin, vicia ervillia, samurai ve diğer 7 kişi bunu beğendi.
  14. Montimahir

    Montimahir

    Mesajlar:
    5.721
    Yer:
    Bursa
    Abi bu çiftten frosbite mı çıktı? veya dalmaçyalı mı desek?
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  15. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    İlyas'tan gelen yavru olduğunu biliyorsun, üstteki picasso benim yavru, unuttun sanırım.
     
    Düzenleme: 21 Ocak 2015
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  16. Montimahir

    Montimahir

    Mesajlar:
    5.721
    Yer:
    Bursa
    Fevkalade...
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  17. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.705
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Temel abim video ve müzik süperdi, hatırladığım kadarıyla picassoyu Teoman abi ve Özkan abi ile geldiğinizde ben vermiştim sana, güzel balık maşallah...;)
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  18. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Üsküdar tarafından bir esnaftan almıştın sanırım evet. Şuan sumpta duruyor boşta. Ona bir dişi lazım veya çıkacak.
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.
  19. TencoMelih

    TencoMelih

    Mesajlar:
    2.358
    Yer:
    Karabük
    İsim:
    Melih
    Abi komşularla papaz oldum senin Yüzünden :)
    Böyle müzikleri koyuyosun kudurtuyorsun bizleri horona geçiyoruz hazır Kıta :)
     
    ozgun_cyprus ve YMR_AY bunu beğendi.
  20. eltes elektriks

    eltes elektriks

    Mesajlar:
    78
    Yer:
    Tekirdağ
    İsim:
    Sait ibiş
    Arkadaşlar çıkan yavruları bir büyütebilsem.akvaryumun camına sürekli yumurta bırakıyorlar ama maalesef hüsran.
     
    ozgun_cyprus bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş