1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Dip Çekimi

Başlığı 'Tatlı Su Donanım ve Ekipman Portalı' kategorisinde methapor tarafından 19 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

  1. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Arkadaşlar dip çekimi için hangi malzemeler almalıyım linklerle verirmisiniz bide nasıl uygulandığını anlatırsanız sevinirim yanlış yapıyorum galibada!
     
  2. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Dip Çekimi

    Dip çekimi için hazır satılan dip süpürgeleri var Polat.Bu dip süpürgelerinden alıp kullanabilirsin.Kulllanımıda çok kolay.Geniş olan kısmı akvaryuma sokup suyu sifonluyorsun.Sifonlama yaparkende akvaryumun tabanını gezdiriyorsun.Hepsi bu kadar.

    http://onlineakvaryum.com/asp/group/78/Dip-Supurgeleri
     
  3. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Peki suyu nasıl çekcek motor falan mı takcaz.Bide sizin kullandığınız varsa söyler misiniz?
     
  4. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Dip Çekimi

    Motor falan yok manuel olarak kullanılan bir şey bu. mavi olan kısmı sıkıyorsun o hava yardımı ile dipteki pisliği su ile beraber diğer uçtaan dışarı atıyo
     
  5. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Ahmet arkadaşım sende varsa video ile bana gösterebilirmisin.Yani dip çekimi yaparken video ile gösterirmisin internette hep dibi gösteriyo sıktığın yeri falan çekersen sevinirim.
     
  6. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Dip Çekimi

    Polat hani arabaların deposundan hortumla mazot felan çekerler bilirmisin ? Mantık aynen böyle.Hortumun bir ucunu sokarsın akvaryuma,hortumun diğer ucunu su seviyesinin altında kalacak şekilde ayarlarsın ve dip süprgesinin hortumunun ortasında bulunan körüğü elinle birkaç kere sıkıp bırakırsın ve su akmaya başlar.Eğer alacak olduğun dip süpürgesinde bu körük yoksa bu sefer hortumun dışarda kalan ucundan ağzınla hortumun içi dolacak kadar emiş yaparsın ve su gene akmaya başlar.Su akmaya başladığındada akvaryumun içindeki kısmı dipte gezdirir ve bu sayede dipteki pislikleri toplamış olursun.Umarım anlatabilmişimdir ?
     
    METİN SUVAR bunu beğendi.
  7. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Cevap: Dip Çekimi

    Polat Bu iş çok basit sıktığın yer dediğin bölge zaten pompa gibi bir yer sıkıp bırakıyorsun ve su çekene kadar devam ediyorsun sonra dipte geziniyorsun.
     
  8. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Bu gün petshoptan alıp denerim olmassa :)
     
  9. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Dip Çekimi

    Aynen Polat. :ay: Petshop ta aldığın zaman nasıl kullanacağını sorarsın ve orda sana uygulamalı olarak gösterirler.
     
  10. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Olcay abi ,
    Kocaeli izmitte petshop biliyomusun pasteur var ama onlar biraz kazık ya!
     
  11. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Dip Çekimi

    Bilmiyorum Polat.Uzun zaman oldu oralarda dolaşmayalı.

    Bu arada konu dışı ama Kocaeli il sağlık sağlık müdürlüğü nerde biliyormusun ? Orda biraz işim varda gelmem lazım.:) Ama nerde olduğunu bilmiyorum.
     
  12. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Adres : Kemalpaşa mah. İnönü Cad. No:74 (Eski Adliye Binası)
    İzmit / KOCAELİ
    Telefon : +90 (262) 321 10 36
    +90 (262) 322 80 71
    +90 (262) 332 43 83
    +90 (262) 332 45 36
    +90 (262) 332 37 33
    +90 (262) 323 41 57
    Faks : +90 (262) 322 24 43
    [​IMG]
     
  13. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Yeterli olur Heralde Olcay abi anlamassan artık xDtem05.gif
     
    reis bunu beğendi.
  14. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Dip Çekimi

    Anlamadım Valla.:D


    Bu İzmit otoban gişelerine yada fuara yakın bir yerdemi.Cadde ismi felan yazıyor ama o caddeleri bilmediğim için anlayamıyorum. Yada madem bir iyilik yaptın tam yap ? :) Bana basit bir kroki çizebilirmsiin ? Örneğin İzmit gişelerinden çıktım otobandan ve çıktıktan sonra hangi yoldan devam edeceğim gibi ?
     
  15. methapor

    methapor

    Mesajlar:
    505
    İsim:
    Polat
    Cevap: Dip Çekimi

    Olcay abi gerçeği söylemek gerekirse bende bilmiom hiç geçmedim orlardan ya:bilmem: telefonlarını verdim ordan ulaşabilirsin;)
     
    reis bunu beğendi.
  16. BassKiller

    BassKiller

    Mesajlar:
    544
    İsim:
    mehmet yılmaz
    Cevap: Dip Çekimi

    2 gün önce dip çekimi yaptım daha doğrusu yapamadım su değerleri düzelsin diye 1 gün bekledim 15dk önce tekrar denedim bu sefer küçük kova aldım oda taştı aldım elime deterjanlı bez halıyı siliyorum...Ama 3. denememde başarıcam...
     
  17. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Cevap: Dip Çekimi

    Birşeyi öğrenmek için önce bozman gerekir.
     
  18. BassKiller

    BassKiller

    Mesajlar:
    544
    İsim:
    mehmet yılmaz
    Cevap: Dip Çekimi



    Kesinlikle....
     
  19. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Cevap: Dip Çekimi

    Başında durmassan taşar tabii k :) Baktın kova doluyor akvaryumda ki hortumu su üstüne çıkarıcaksın olcak bitcek :)
     
  20. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Cevap: Dip Çekimi

    Dip çekimi yaparken eğer mesafe uygunsa bildiğimiz sulama hortumuna aparatın çıkışını geçiriyoruz su sızmayacak şekilde ve hortumun diğer ucunuda wc ye yönlendiriyoruz :). Dolayısıyla dip çekerken aman o taştımı buraya akarmı derdi olmuyor. İmkanınız varsa böyle bir yol deneyebilirsiniz. Ben bu şekilde yapıyorum dip çekimlerimi çok da rahat oluyor.
     

Sayfayı Paylaş