1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Durmak yok yola devam ( serinin devamı 5)

Başlığı 'Tanganyika Balıkları Forum' kategorisinde cirol tarafından 2 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

  1. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Şimdi aklınızdan geçenleri düşünebiliyorum,yine'mi dişi balığı yumurta almıştır diyeceksiniz:D.Melasef 8 cm'lik olan dişim dün itibarı ile ağzını yumurta ile doldurmuş bakalım ilk denemesi olduğu için sonunu getirecekmi yoksa yumurtaları yutacakmı?
     
    hasanacar bunu beğendi.
  2. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Oh oh oh, Maaşallah İsmail.:nazar:

    Süper seriye bağladın, inşallah bundanda yavru alırsın...
     
    cirol bunu beğendi.
  3. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    İnşallah abi ,alamasamda sorun yapmam çünkü ilk tecrübesi olacak buraya kadar geldi gerisi gelecektir.İyi dileklerin için teşekkürler murat abi.
     
  4. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Maşallah hocam tatlıcı olduğun belli balıkardanda talıyı eksik etmiyorsun galiba yavru üstüne yavru. Maşallah maşallah.
     
    cirol bunu beğendi.
  5. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Teşekkürler mesut hocam elimden geleni yapıyorum tatlıya alıştırmayı düşünmüyorum abi yoksa ocağıma incir ağacı dikerler.:DUnutmadan hala tatlı yemeye bekliyorum ama demekki kendimi sevdirememişim gelmiyorsunuz.
     
  6. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    İsmail abi maşallah. Maalesef filan diyorsun bırak bu işi :) Tropheusları her yönüyle çooook seviyorum. Renkleriyle, hal ve hareketleriyle ve elden çıkarma problemi olmamasıda çok güzel bir yönü. Ama 1-2 yıla kadar fiyatları aşırı derecede ucuzlayacak ve bende alıcağım inşallah. :) Artk bol bol ülkemizde üretilmee başlandı. Giderekte yaygınlaşıyor.

    İsmail abi her dişini yumurta aışında yazıyorum, sana büyük tan şart ;) :)
     
    cirol bunu beğendi.
  7. ogiler

    ogiler

    Mesajlar:
    545
    İsim:
    OĞUZ URALER
    Hadi hayırlısı olsun.
     
    cirol bunu beğendi.
  8. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Teşekkürler fatih kardeşim inşallah benim aldığım keyfi ve heyecanı ilerde sende yaşarsın,ama bir şey söylim 1-2 sene geçsede fiyatların çok fazla düşeceğini sanmıyorum,tabi bazı türler için bu dediğim geçerli.Büyük akvaryum meselesine gelince eşimi kandırmak için girşimler hızlı bir şekilde devam ediyor.
     
  9. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Oooo hayırlı olsun İsmail hoca'm inşallah yumurtaları bırakmaz, hemen hemen bütün dişilerinden yumurta ve yavru aldın maşallah...

    ALLAH (C.C) NAZARLARDAN SAKLASIN... Maşallah.

    Saygılar...
     
  10. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Güzel dileklerin için teşekkürler yavuz şuan iki dişi kaldı biri yumurta tuttu ve attı diğeri siftah yapmadı sıra onlarda.
     
  11. atlantisprensi

    atlantisprensi

    Mesajlar:
    332
    İsim:
    Volkan ERİKÇİ
    İsmail kardeşim Allah izin verirse çiftliği ne zaman açıyorsun? :D
     
    cirol bunu beğendi.
  12. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Volkan hocam böyle giderse çok sürmez,şehirlere bayilikler vermeyi düşünüyorum:F:F
     
  13. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Hocam illaki bir gün yolumuz düşer merak etme tatlını yemeden geçmiyeceğim.
     
    cirol bunu beğendi.
  14. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    hadi hayırlısı ismail abicim. Hani resimler? :D :F umarım sorun olmaz erkekler tarafından da yutmaz yumurtaları. Gözün aydı ;) :nazar: toka:gif
     
  15. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Teşekkürler erman kardeşim şuan resim eklemeyi düşünmüyorum ilk tecrübesi olduğu için resim çekmeye çalıştığımda dişiyi sterese sokmak istemem,ilerleyen günlerde bir aksilik olmazsa paylaşacağım.
     
  16. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Evet arkadaşlar dişi balığım bugün üç adet ağzından yavruları saldı sadece bir tanesine şahit oldum çok farklı bir duygu.:heyo: ağzı şuan hala dolu 2 tane daha vardır diye düşünüyorum akşam resimleri paylaşacağım.Ayrıca 3 dişimin daha ağzı dolu hayırlısı bakalım maşallahı esirgemeyin benden.
     
  17. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Hayırlı olsun İsmail, maşallah. :nazar: Fabrikanın bacası tütüyor desene.
     
    cirol bunu beğendi.
  18. Courageous

    Courageous

    Mesajlar:
    2.318
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Özkan Yürekli
    Maşallah İsmail, nazarımız değmesin
     
    cirol bunu beğendi.
  19. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Maaşallah İsmail,:nazar: senden 10-12 tane yavru istedik, bize gelene kadar 30 olacak sanırım.

    Maaşallah, Maaşallah.:nazar::nazar::nazar:
     
    cirol bunu beğendi.
  20. ozgr

    ozgr

    Mesajlar:
    720
    İsim:
    özgür durmaz
    Maşallah İsmail abi seriye bağladı senin koloni :nazar:
     
    cirol bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş