1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

E-Dergi Sayı 2

Başlığı 'Site Klavuz-İstekler' kategorisinde Erman Pehlivan tarafından 8 Ekim 2010 başlatılmıştır.

  1. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Arkadaşlar herkese merhabalar;

    Dergimizin 2. sayısı çıkmış bulunuyor. Aşağıdaki linke tıklayarak, dergimizi okumaya başlayabilirsiniz. ;) Dergimizde her ay beğendiğimiz bir akvaryumun tanıtımını da yapıyoruz farkettiyseniz. Bu ay ki tanıtımımız, Özgür hocam'ın 420 litrelik Mbuna akvaryumu oldu. Öyle ki, dergiye çıkmak için konu açmış sanki. Hem detaylı resimli, hem kaliteli kareler. Bu ayki tanıtımı ona ayırdık. Bi dahaki ay belki sizin akvaryumunuz dergimizde yer alabilir. ;)

    E-dergi_sayı_2.JPG


    Aynı zamanda Navbar 'ı kullanarak ta dergimize ulaşabilirsiniz. saygılar:gifEski sayımıza şimdilik ulaşamıyorsunuz, ancak bir düzenleme yapıp, her iki dergi ve bundan sonraki çıkacak olan dergilerimiz için bir sistem düşünüyorum.

    iyi seyirler dilerim. ;)
     
    yasemin elif, lepistes, fth-94 ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Ellerine sağlık Erman süper bir sayı olmuş. Bu arada derginin aldığı okuma oranını takip etme imkanı var mı ? Yani okunma oranını görebiliyor muyuz ?
     
  3. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Bu işe gönül vermiş kullanıcılarımıza, ve Türkiye'nin en kaliteli Akvaryum Platformu olan Akvaryum Portalına layık bir şekilde dizayn etmeye çabaladım.

    Portalımızda yayımlanan konularımız o kadar kaliteli ki, inan içerik bulmakta hiç zorlanmadım. Teşekkür ederim.

    Hit oranını yabancı kaynaklı bir sayaçla kontrol etme imkanımız var elbette. Bu hiç aklıma gelmemişti. ;)
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  4. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Erman süpersin be kardeşim. Emeğine sağlık.:em:
     
    Erman Pehlivan bunu beğendi.
  5. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Tek kelime ile harika olmuş Erman, ellerine sağlık.
     
  6. Warden

    Warden

    Mesajlar:
    597
    İsim:
    Güven Gökdere
    Çok güzel olmuş abi tebrikler :ay:
     
  7. Toprak Akalın

    Toprak Akalın

    Mesajlar:
    863
    Yer:
    MERSİN
    İsim:
    Toprak Akalın
    13 ile 14 ün bulunduğu sayfayı yırttım. :D
     
    Erman Pehlivan bunu beğendi.
  8. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Ellerine sağlık Erman abi. Çok güzel olmuş. Bu dergi işi gerçekten çok güzel.
     
    Erman Pehlivan bunu beğendi.
  9. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Kapak abisi oldun bu ay abi :D :F

    Kim farkedecek acaba yırtıldığını diye düşünürken, sen buldun. ;)

    Saolasın Fatih. Teşekkürler. ;)
     
  10. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Zamane gençleri işte Erman. Dergi sayfalarının yarı canını almıştır bulana kadar. :F
     
  11. hasanaytekin

    hasanaytekin

    Mesajlar:
    952
    İsim:
    Hasan Aytekin
    Her harfine gözüm değmeden uyumadım :) Çok güzel olmuş. İlerde inşallah bende bu sayfalarda yer alırım :) Bazı planlarım var. Tutarsa bende geliyorum :)
     
    Erman Pehlivan bunu beğendi.
  12. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Erman çok güzel olmuş ellerine sağlık murat abi'nin resmi dergiye ayrı bir hava katmış:D
     
    Erman Pehlivan bunu beğendi.
  13. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Beğenmenize sevindim. :ay: Teşekkür ederim yorumlarınıza. ;)
     
  14. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Bak sizin bu Murat abiniz çok öne çıkmaya başladı ve ben de kıskançlık tutmaya başladı benden söylemesi. Bu kadar sosyete meraklısı olduğunuzu bilmiyordum yahu. dans:
     
  15. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Aşkolsun Temel abi. :) :D :F Murat abi, forumun temel taşlarından biriyse, sende tam manası ile forumun Temel'isin abi. Hem Temel abisi, Hem Temel'i.
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş