1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Elektrik kesintisine kesin çözüm

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde veysel tarafından 24 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.707
    Yer:
    ankara (aydın)
    Arkadaşlar bu elektrik kesildiğinde bizim ps leri baya idare eder herhalde.:)
     
    Alparslan ve YIKIKTEMO bunu beğendi.
  2. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Abi bu yersen yapıyor ama ben yemedim,uzatma hiç oynamıyor fayans ta delik var kesin içeriden bağlantılı...temo25
     
    veysel bunu beğendi.
  3. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.707
    Yer:
    ankara (aydın)
    Denemek lazım bi Alp, merak ettim vallahi.:)
     
    Alparslan bunu beğendi.
  4. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Kafam durdu. Nötr veya fazdan prizin topraklama kısmına kısa süreli köprü yapıp elektrik olduğunu söylüyor sanırım. Deneyelim ve yemiş olalım.:)
     
    veysel bunu beğendi.
  5. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
  6. Okurt

    Okurt

    Mesajlar:
    2.079
    İsim:
    Özdemir Kurtman
    :koptum::koptum::koptum:
     
  7. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.707
    Yer:
    ankara (aydın)
    Alpi ne güzel deneyecektim yav, ne ettin:koptum:
     
    Alparslan bunu beğendi.
  8. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Vay üç kağıtçı vay.:)
     
    veysel ve Alparslan bunu beğendi.
  9. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Ama güzel paylaşımdı bende görünce vay be dedim,iyi beyin jimnastiği oldu abi eline sağlık...:koptum:
     
    veysel bunu beğendi.
  10. Okurt

    Okurt

    Mesajlar:
    2.079
    İsim:
    Özdemir Kurtman
    Bence bu şekilde elektrik elde etmektense benzer düzeneklerle kapalı sistem hortumlama yapalım akıntı elde edelim :koptum::koptum::koptum: dimi yani hem elektrik tehlikeli. Suya verelim yolu dösün dursun boruların içinde değil mi:):koptum::koptum:
     
  11. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.707
    Yer:
    ankara (aydın)
    Abi tuzlu su da zararı olmasın kapalı sistem dönüşün.:koptum:
     
  12. vanlyy

    vanlyy

    Mesajlar:
    383
    Yer:
    van merkez
    Enteresan :))
     
  13. Dark32

    Dark32

    Mesajlar:
    29
    İsim:
    Serhan Herdinç
    güzel paylaşım olmuşş :koptum:
     

Sayfayı Paylaş