1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Elimdeki Karides Türleri

Başlığı 'Karides ve Salyangoz Forumu' kategorisinde T3kniker tarafından 17 Mart 2012 başlatılmıştır.

  1. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Arkadaşlar çok sevdiğim karideslerimden seçme görüntüler...
    Yeşil-Sakura-Mavi İnci...:nazar:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Murat abi hepsi güzel ama şu yeşil olana bayıldım. Her zaman istediğim bir şey 15-20 litrelik pipo filtreli, siyah hagen kumlu karides akvaryumu ama nasip olmadı :)
     
  3. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Teşekkür ederim Fatih kardeşim...Bir küçük nano kur.İçinede yeşil yada mavi kaplan.Harika olur...:ay:
     
  4. ogurcay

    ogurcay

    Mesajlar:
    2.346
    Yer:
    Kadıköy/İSTANBUL
    İsim:
    Ozan Gürçay
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    :nazar::ay::cicek:
     
  5. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Yeşil olan karidese bayıldım. Maşallah çok güzeller.:nazar::nazar:
     
  6. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Oğuz Bey, Temel Hocam beğenmenize çok sevindim...Çok teşekkürler...:)
     
  7. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Murat abi yeşili de güzel ancak benim favorim her zaman kiraz olmuştur. Bayılıyorum ya şunların rengine...
     
  8. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Teşekkürler Hüseyin...Benim de 3 yıldır vazgeçemediğim tür Kiraz Karides...Şimdi ama Sakuralara devam...tem03.gif
     
  9. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Arkadaşlar Mavi Kaplan Karideslerimden biri yumurta tutmuş...:):nazar:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. penqun

    penqun

    Mesajlar:
    651
    İsim:
    Haktan KAYACAN
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Karideslere bayıldım.Maşallah güzel görünüyorlar.:nazar:
     
  11. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Haktan kardeşim çok teşekkür ederim...em34:
     
  12. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Arkadaşlar 2.haftasına giden CRS'ler,hala yumurtayla dolaşan mavi kaplan dişim,catappa ziyafeti yapan sakuralarım ve utangaç arı karidesimden kareler...
     
  13. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    CRS'lerin son durumları kabuk değiştiriyorlar,büyümeleri devam ediyor.Çok şükür kayıp yaşamıyorum...:)Son olarak birde kötü görüntüde olsa bir video çektim...(Cep Telefonuyla):)

    [​IMG]
    [​IMG]

    [video=youtube;Bpck6sYJYVw]http://www.youtube.com/watch?v=Bpck6sYJYVw&context=C4d7d124ADvjVQa1PpcFN-LrWVXd0UJ5K2f78t0CB_jQK0hxHI4Kk=[/video]
     
  14. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Portokal ve CRS'lerden birer kare...
    [​IMG]
    [​IMG]:ay:
     
  15. Toprak Akalın

    Toprak Akalın

    Mesajlar:
    863
    Yer:
    MERSİN
    İsim:
    Toprak Akalın
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Karidesler en sevdiğim akvaryum canlılarındandır. Bu kadar güzel türleri nereden bulursunuz bir bilsem uçar alırım onar tane. :)
     
  16. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Toprak artık Türkiye'de bu türleri getirenler satanlar çok ama dikkatli olmalısın.Hastalıklı karides almayasın...:(
     
  17. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Yeni karideslerimden CBS ve harika tonlardaki Deep Blue Tiger karideslerim...:)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Arkadaşlar karnına yumurta alan CRS'lerimden biri.Zor yakalayabildim.Sürekli saklanıyor...:)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. T3kniker

    T3kniker

    Mesajlar:
    190
    İsim:
    Murat Demirel
    Cevap: Elimdeki Karides Türleri

    Arkadaşlar şu dakikalar içinde doğurmaya başlamış Yeşil (Caridina Babaulti) karideslerim ve Catappa-bezelye ziyafeti yapan Koyu Mavi Kaplan 'Deep Blue Tiger' karideslerim...

    [​IMG]
    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş