1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

En Sevdiğim Anemonum da Bölündü

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Üretim Forumu' kategorisinde YIKIKTEMO tarafından 13 Kasım 2010 başlatılmıştır.

  1. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Akvaryumu son zamanlarda kendi haline bıraktım. Bu akşam biraz izleyeyim dedim. Durmadan değişen bir şeyler olduğundan anemonda bir acayiplik hissettim. Gene bir numaralar oluyor dedim ve gözlemleyince bölünmeye başladığını gördüm.

    Kimse salata olmasın peşinen yazayım. :D Kesin kararlıyım vermem kimseye. :D Bir önceki anemon bölündü dağıttım nazar değdi bana kalan parça kayboldu ortadan. Gerçi bu akşam onuda gördüm tesadüfen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bu aşağıdaki çok büyüdü acaba makasla kessem mi diyorum ama kıyamıyorum. Toplamda 5 anemon var akvaryumda.

    [​IMG]
     
  2. balyoznuri

    balyoznuri

    Mesajlar:
    303
    İsim:
    Aytekin Öztürk
    Temel abi senin akvaryumu görünce tuzlu suya geçmek istiyorum hemen.Nekadar güzel görüntüler.Anemonlar bile mutluluktan bölünüyor.:nazar: aman nazar değmesin.:nazar:
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  3. Onur G. HİTİT

    Onur G. HİTİT

    Mesajlar:
    897
    Yer:
    İlkadım/SAMSUN
    İsim:
    Onur G. HİTİT
    Sen bizi yiyorsun hocam. Akvaryum fotoğrafı diyorsun, ama basbaya tropikal denizlere dalıp fotoğraf çekmişsin. )

    Şaka bir yana da, gerçekten çok güzel bir akvaryum... Ellerine sağlık.
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  4. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    İnanın bu akvaryum anlık tuhaf işlere kendi kendine imza atan bir akvaryumdur. Bunca yıldır Angel türü beslemişimdir ilk defa bir angel türünün ölümüne perculaya daldığına, blue tang balığına daldığını gördüm.
     
  5. zgrkaralar

    zgrkaralar

    Mesajlar:
    600
    İsim:
    Özgür KARALAR
    İnşallah hayırlısı olur
     
  6. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Vay vay vay, anemonum bölümmüş benim.:F:F:F:F:F
     
  7. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Senin anemon bölündü evet, nereye koyacaksın anlamadım ki ? Sump boştu sahiden unutmuşum kusura bakma. :F
     
  8. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Olayı tescilleyelim tam olsun. Hani demesinler ki; Anemondan huylandı hemen konu açtı, Fotoğraflarda hala anemon birleşik duruyor. Neden huylandığımızı tescilleyelim ve vatana millete hayırlı olsun diyelim. :nazar:

    Fotoğraflar ışıklar kapalı iken çekildi çünkü kollar kapanınca ben de gördüm...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Erman Pehlivan bunu beğendi.
  9. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Hasat zamanı uğra demiştin sanki anemonunada maşallah diyelimde belki bizim akvaryumada bölünür.:por:
     
  10. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Bu anemona kimse sulanmasın baştan söyledim. :D Bir karides canavarı daha oldu akvaryumda. :F
     
  11. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Hayırlısı olsun 3 e bölününce bakarız o zaman:crazy:
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  12. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    3. bölünme yola çıkıyor; :nazar:

    [​IMG]
     
  13. zgrkaralar

    zgrkaralar

    Mesajlar:
    600
    İsim:
    Özgür KARALAR
    Mesut abinin istediği olmuş :) 3. bölünme başlamış
     
  14. ozgr

    ozgr

    Mesajlar:
    720
    İsim:
    özgür durmaz
    Keşke başka birşey isteseymişin Mesut abi :)
     
  15. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Artık ben daha ne diyim Temel abi anemon banamı çalışıyo yoksa birde benim akvaryuma bölünse daha ne isterim.:cicek: nasonun moral bozukluğuna bu iyi gelir valla ne diyim :heyo:
     
  16. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Malesef Mesut. Murat akşam bizdeydi gördü çıkarmanın zaten imkanı yok ve o düzeni bozmaya da zaten hiç niyetim yok. Murat için diğer bölünen anemonları çıkarmak için zorladık kayboldular ortadan. Bu anemona kimse sulanmasın diye baştan uyardım valla. Bozmayalım büyülerini.

    Senin bir anemonun var Murat'ta bildiğim kadarıyla.
     
  17. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: En Sevdiğim Anemonum da Bölündü

    Valla böyle resimleri koyuyosunuz... Bilinçaltıma " Tuzlu suya geç !" diye mesaj bırakıyor...
     
  18. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Cevap: En Sevdiğim Anemonum da Bölündü

    Ya bu anemon'un bölünmesi iyi bişey midir onlar hakkında da bilgi verin bilelim :) Bir anemon neden 3'e 5'e bölünüp hayranlarını sevindirir sonra ortadan kaybolur.. Amacı nedir ? Niye başlarına buyruk hareket ediyorlar , öyle aranızda konuşup gülüşüyonuz ama biz bişey anlamıyoruz lütfen yani :F Ben bu şartlarda tuzlu suya falan geçemem yani toplum kaybeder siz kaybedersiniz :F :F
     
  19. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: En Sevdiğim Anemonum da Bölündü

    Şu tuzlu su işini bırakın o kadar harcama yapacaksanız ; Marmara'dan 1 metrekare alın bitsin bu takıntı...
     
    Heliak bunu beğendi.
  20. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: En Sevdiğim Anemonum da Bölündü

    Encok sevdigim canlilarimdan biridir bu anemon. Bolunme demek 1 iken 3 olmaktir. Yani 200 dolar iken 600 dolar olmak demektir. :D

    Yanliz akvaryumu dagitinca yeni akvaryum kurulana kadar bidon icinde o dagil hepsi kan kaybetti ve kaybedecek. Toparlayacak insallah yoksa gercekten cok uzulurum. Sabit durduklari kayalarindan ayrilmamalari icin dua ediyorum birkac gun daha.

    Sizde sans dileyin...cep mesaj...
     

Sayfayı Paylaş