1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Hayırlı tezkereler Can Abi

Başlığı 'Hayata Dair Her şey' kategorisinde turqer tarafından 9 Aralık 2009 başlatılmıştır.

  1. turqer

    turqer

    Mesajlar:
    1.088
    İsim:
    Türker Sezgin
    Vatani görevini yapmak için 12 Aralık da asker olacak Can Abime şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum.

    Can askerimiz bizim :cicek:
     
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Hayırlısıyla git gel Can stres sinir yapma oralarda. Şimdiden hayırlı teskereler. :cicek:
     
  3. hasanacar

    hasanacar

    Mesajlar:
    786
    İsim:
    Hasan Acar
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Hayırlı tezkereler. Umarım rahat edeceğin bir yere düşersin.
     
  4. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Hayırlı teskereler Can abi, güle güle git, güle güle gel :) umarım iyi bir yere düşersin :)
     
  5. james_34

    james_34 Üstad Üye...

    Mesajlar:
    1.129
    İsim:
    can candaş
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Sağol,Türker :) Geldiğimde güzel projelere imza atacağız inşallah :) Sen, anladın onu :)


    Sağol,Temel Abi. Yok yapamam zaten :) Seve seve değil paşa paşa olayı olduğu için :D




    Sağolasın,hayırlısı olsun.


    Sağol , Yavuz. Bakalım yarın belli olacak herşey :)
     
  6. turqer

    turqer

    Mesajlar:
    1.088
    İsim:
    Türker Sezgin
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Mesajı aldım ben abi :heyo: Sen hayırlısıyla gidip gelde :)
     
  7. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Oooof pilli of bitermi bu askerlik :D
    Allah hayırlı teskereler nasip etsin kardeşim bir an önce dönmeni bekleyeceğiz toka:gif
     
  8. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Can kardeşim şimdiden sana hayırlı tezkereler diliyorum kardeşim.. Rahat rahat yap gel askerliğini koçum benim , gurur duyuyoruz seninle.. em34: em34:
     
  9. taygun

    taygun Guest

    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Hayırlı tezkereler Can,

    Rahatlığından ziyada onurunla görev yapacağın bir yere gitmeni dilerim.

    Saygılar
     
  10. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Şimdiden hayırlı teskereler dilerim abi. Vatan borcunu ödemek şereftir. İnşallah askerlik bize de nasip olur. Her türk asker doğar...
     
  11. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    En büyük asker bizim asker. :helalolsun:

    Can belli oldumu?Kısamı yoksa astekmi gidiyorsun ?
     
  12. lepistes

    lepistes

    Mesajlar:
    979
    İsim:
    Muhammed Ali Tavur
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Allah yolunu açık etsin kazasız belasız bitirmeyi nasip etsin.
     
  13. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Can abi yerin neresi Diyarbakır olursa torpil yaptırırım sana. Abimde Diyarbakırsa Astsubay :) Tabi teğmen olarak yaparsan o başka :)
     
  14. james_34

    james_34 Üstad Üye...

    Mesajlar:
    1.129
    İsim:
    can candaş
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    28'İNCİ MKNZ. P. (BARIŞ GÜCÜ) TUG. K.LIĞI MAMAK ANKARA


    Piyade Er- kısa dönem :)
     
  15. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Oy Oy Oy hayırlı olsun kardeşim gideceğin yerde gökyüzü bayağı yıldızlı olucak :D :F Gittiğinde anlarsın ne demek istediğimi :D Kısa dönem olmasına sevindim kardeşim.. Şimdiden hayırlı teskereler kardeşim..
     
  16. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Yerin iyiymiş Can. Hadi şimdiden hayırlı teskereler. canım.gif
     
  17. lepistes

    lepistes

    Mesajlar:
    979
    İsim:
    Muhammed Ali Tavur
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    :D
    Samanyoluna gidiyorsun demek istedi :) Hakkına hayırlısı olsun.
     
  18. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    Barış gücümüüü :D
    Haydi kosovaya oda olmadı afganistana :D Can sürecekler seni bu memleketten haha:
     
  19. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Hayırlı tezkereler Can Abi


    Hahahahaha . Allah iyiliğini versin Emrah abi :D
     
  20. yasin

    yasin

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    yasin kaçar
    Hayırlı tezkereler Can Abi

    39'UNCU MKNZ. P. TUG. K.LIĞI İSKENDERUN HATAY(kısa dönem) .......Hayırlı tezkereler tertip bay bay:gif
     

Sayfayı Paylaş