1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Herkese Merhaba;

Başlığı 'Üye Tanışma Portalı' kategorisinde kulbinli tarafından 4 Şubat 2011 başlatılmıştır.

  1. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan
    İsmim Mehmet Ali BAŞASLAN,1983 Ankara doğuluyum,aslen Diyarbakır'lıyım ve 15 senedir ,Avukatım,5 yaşındayken babamın bir arkadaşı tarafından doğum günümde bana hediye edilen bir akvaryum ve balıklarla başladım bu hobiye,tabi ozmanlar çok küçüktüm ve bu yaşıma kadar aralıksız olarak tamıtamına 22 senedir bu hobinin içindeyim.Ayrıca kendime ait bir sürücü kursum var D.abakırda ayrıca Bismil Doğayı ve Hayvanları Koruma ve Yaşatma derneği başkanıyım.

    Artık bende burdayım,

    Saygılar...
     
    F4iLuR3, 10.KÖY, Erman Pehlivan ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Hoşgeldin Mehmet, doğa ile iç içe olman güzel valla tebrikler. İnşallah uzun yıllara dayanan tecrübelerinden faydalanırız. Burada avukat bulunca sorayım dedim; Elektirik parası 210 Lira geldi hanım bütün yükü akvaryuma atıyor.
    Boşanma davası açarsa nafaka ne olur.tem05.gif
     
    kulbinli bunu beğendi.
  3. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Abi sen boşanma elektrik parasını her ay ben ödiyecem
     
    10.KÖY ve Erman Pehlivan bunu beğendi.
  4. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Hoşgeldiniz Mehmet bey, keyifli paylaşımlar dilerim.
     
    kulbinli bunu beğendi.
  5. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Hoşgeldiniz Mehmet Bey .... Bol balıklı forumlar..
     
    kulbinli bunu beğendi.
  6. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Hoşgeldiniz mehmet bey;yakın zamanda akvaryum tanıtımınızı bekliyoruz.
     
  7. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Mehmet bey aramıza hoşgeldiniz. ;) Keyifli paylaşımlar dilerim. 15 senedir mi avukatsınız o kısım karışmış biraz okurken anlamaya çalıştım ama anlayamadım :D 5 senedir avukatsanız 15 neyin senesi? Yıl dönümü ne zaman? Hangi yıldayız :crazy:
     
  8. suskunkral_21

    suskunkral_21

    Mesajlar:
    94
    İsim:
    Dijvar ışık
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Mehmet abi tanıştığıma memnun oldumtem03.gif:F
     
  9. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Akvaryum portalı ailesine hoşgeldiniz Mehmet bey , umarız forumumuzda keyifli vakitler geçirir aradığınız bilgileride bulursunuz..

    Bu arada 210 Lira nasıl geliyor abi ya hey maşallah :) bende 2 tane dış filtre 6 tane t5 durmadan çalışan 4 tane direk elektriğe bağlı fan , ufak iç filtre , tv ve bilimum ev aletleri çalışıyor. 80 falan geliyor.. Sen 210 diyosun kaçak çekmesinler abi senden ??
     
  10. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Aramızı hoşgeldiniz. Keyifli paylaşımla dilerim. En kısa zamanda akvarumunuzun fotoğraflarını bekliyoruz...
     
  11. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan

    Erman Kardeşim tekrardan hoşbulduk,iyi dileklerin için çok saol.O kısımda bir cümle düşüklüğü olmuş malasef 15 senedir diyarbakırda yaşıyorum olacak doğrusu,idare et hoş gör :D

    Sen kimsin seni tanıyamadım :D canım kardeşim sen canımsın dijvar unutma sakın kader arkadaşım

    Hoşbulduk Murat Bey,çok saolun...

    Hoşbulduk barış kardeşim,cümleten hepimiz için bol balıklı forumlar...



    Hoşbulduk İsmail bey,onu çok beklemeyin çünkü ben asla kendi akvaryum ve balık tanıtımı mı yapmadım bu benim zamanında almış olduğum bir karar çok üzgünüm.Anlayışla karşıladığınız için şimdiden teşekküler.

    Hoşbulduk Volkan Bey,umarım herkes için keyifli olu ve hep beraber bilgilerimizi paylaşırız.

    Hoşbulduk fatih kardeşim,fotoğraf konusunu fazla beklemeyin :D
     
  12. balyoznuri

    balyoznuri

    Mesajlar:
    303
    İsim:
    Aytekin Öztürk
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Mehmet bey aramıza hoş geldiniz.Keyifli paylaşımlar.
     
  13. Heliak

    Heliak

    Mesajlar:
    859
    İsim:
    Anıl
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Hoş geldiniz Mehmet bey :)
     
  14. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Mehmetali Kardeşim ben içindekini yazan adamımdır. Başıma da gelen bu yüzden gelmiştir akvaryum sitelerinde. Benim bir lafım vardır yeni başlayanlara ve altına imzamı her zaman atmışımdır;

    Akvaryumundan tek kare yayınlamamış uzmanları dinlemeyin...
     
    10.KÖY ve Heliak bunu beğendi.
  15. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Aytekin Bey hoşbulduk,

    Hoşbulduk Anıl kardeşim,
     
  16. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan
    Cevap: Herkese Merhaba;


    Abicim sende benim gibisin desene,sivri dilli ve içimizden geleni söylüyoruz.Sana saygı duyarım abi lafında am benimde bir nedenim var zamanında bazı olyalar yaşadım ve bu olaylardan dolayı kendime söz verip bu kararı aldım ve asla yayınlamadım,hatta bazıları benim balık beslemediğimi üretimhanenim olmadığını bile ima ettiler,bende hodri meydan dedim yerim belli ve gelin görün dedim,gelene kapım açıktır,ben rasim koymama abi ama paylaşımlarımı ve tecrübelerimi anlatırım isteyen dinler ve yararlanır isteyen yararlanmaz ona karışamam ;)

    Saygılar...
     
  17. suskunkral_21

    suskunkral_21

    Mesajlar:
    94
    İsim:
    Dijvar ışık
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Mehmet ali abi için sorun olacağını sanıyorum malumunuz 60 tane akvaryum fotosu çekmek kolay değil :F
     
    kulbinli bunu beğendi.
  18. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan
    Cevap: Herkese Merhaba;

    hiç foto çekmeyi ve çektirmeyi sevmem benim face bakanlar anlarlar,facede toplasan 15-20 foto ya vardır ya yoktur. :sar:
     
    suskunkral_21 bunu beğendi.
  19. 10.KÖY

    10.KÖY

    Mesajlar:
    86
    İsim:
    Alican TEKİN
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Aramıza hoşgeldin Mehmet ALi kardeşim.Bilgi ve tecrübelerini paylaşmanı bekliyoruz.
     
    suskunkral_21 bunu beğendi.
  20. suskunkral_21

    suskunkral_21

    Mesajlar:
    94
    İsim:
    Dijvar ışık
    Cevap: Herkese Merhaba;

    Alican abi senin paylaşımlarınıda bekliyoruz :F
     

Sayfayı Paylaş