1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

ilk 180 litrelik akvaryumum

Başlığı 'Tatlısu Genel Konular Portalı' kategorisinde Mustunol tarafından 11 Şubat 2011 başlatılmıştır.

  1. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Selam arkadaşlar 180 litrelik sp, yunus, ahli akvaryumumu kurucam inş. hafta içi çalıştığım için akşamları yapabildiğim kadarı ile aşama aşama bu konu altında resim ekliyerek akvaryumu yardımlarınız ile birlikte hazırlıyacaz. ilk resimleri ekliyeyim. ;) :temel:



    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
     
    zgrkaralar ve hasanaytekin bunu beğendi.
  2. hasanaytekin

    hasanaytekin

    Mesajlar:
    952
    İsim:
    Hasan Aytekin
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    Murat hayırlı olsun. Bizde abilerimizden aldık fotoğraflı anlatımı, kardeşlerimize devrettik. Aşamaları fotoğraflayıp senden sonra gelen kardeşlerine yardımcı olursun umarım ;)
     
  3. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum


    Sağolasın Allah razı olsun. Daha yolun başındayım bende acemi hobicilerdenim :) bizde ilerde inş usta bir hobici olur kardeşlerime yardımcı olurum toka:gif
     
    volkantr34 bunu beğendi.
  4. grafikdelisi

    grafikdelisi

    Mesajlar:
    368
    İsim:
    Serdar KOÇER
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    hayırlı uğurlu olsun kardeşim inşallah sağlıklı balıklar beslemek sanada nasip olur....
     
  5. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    Sağolasın balıklarım 40 litrelik tankımda duruyor onlarda sabırsızlanıyor sanırım yeni akvaryuma geçmeye :)
     
    grafikdelisi bunu beğendi.
  6. Bjkolik

    Bjkolik

    Mesajlar:
    250
    İsim:
    Tolgahan
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    Hayırlı olsun akvaryumun abi.Sizde inşallah bol bol yavru alırsınız ve sağlıklı bir şekilde yavrularınızı ve balıklarınızı beslersiniz..Balıkların yerini değiştirirken dikkat edin.Zaten bunları biliyorsunuzdur.Allah nazardan saklasın sağlıklı balıklar:) :nazar:
     
  7. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    Hayırlı olsun Murat akvaryumun. Rengi güzelmiş, inşallah iç dünyası da güzel olur. Bol bol yavrular almak nasip olur diyelim.
     
  8. mengi_man

    mengi_man

    Mesajlar:
    375
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Zafer MENGİMAN
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    Çok güzel akvaryum olmuş.
    İçinin dolu halini de görmek lazım.
    Sağlıklı balıklar.
    Saygılar.
     
  9. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum





    Teşekkürler sağolun inş yarın akvaryumu tamamlayıp suyunu dolduracağım. alt masasını sitelere gitdip bişeyler bakıcam. ulusa gidip konya sokakta elektronikciler çarşısından şerit ledlere bakayım. yarında günlerden pazar açık yer bulabilirsem şansa :(
     
  10. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    akvaryumumu bugun kurdum yeni fotoğrafları az sonra ekliyeceğim arkadaşlar :)
     
  11. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    [​IMG]


    Kankam ile çıktığım alışverişte itfaye meydanından 2. el eşya satan bi dükkandan gözüme kestirdiğim masayı aldım eve getirdim :) sanki akvaryum için özel yaptırmış gibi oldu. :ay:


    [​IMG]


    Akvaryumun altına strafor keserken :shh:


    [​IMG]

    Praktikerden aldığım akvaryum slikonu ile arka cama akvaryum fonunu yapıştırırken :heyo:


    [​IMG]


    işte ne demiştim sanki masayı özel yaptırmış gibi ölçüleri tam oldu ;)


    [​IMG]


    suyu doldurunca odanın sıcaklığından camlar buharlandı.


    [​IMG]


    [​IMG]


    buda akvaryumun son hali ;)


    [​IMG]

    [​IMG]


    e bunlarıda eklemek istedim. bu akvaryumun üzerine pastalar iyi gider :) şaka bi yana bugun yani 13 şubat benim doğum gunum. kankam pasta getirmiş onuda eklemezsem olmaz :)
     
  12. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    Hayırlı olsun murat bey ,sağlıklı balıklar ve bol yavrular alırsın inşAllah.Unutma'dan doğum gününüz kutlu olsun
     
  13. Mustunol

    Mustunol

    Mesajlar:
    54
    İsim:
    Murat ÜSTÜNOL
    Cevap: ilk 180 litrelik akvaryumum

    teşekkürler :) akvaryumun oksijeni az geldi gibime geliyo hava taşını büyütmem gerekicek aynı zamanda motoruda. önericeğiniz bir marka model varmı sessiz çalışması ve verim açısından?
     

Sayfayı Paylaş