1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

Başlığı 'Hayata Dair Her şey' kategorisinde fth-94 tarafından 17 Ocak 2010 başlatılmıştır.

  1. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ


    KARTİNG TURNUVASI

    Turnuvamıza katılmanızı öneririm. Akvaristleri birde pistlerde görmeyi çok isterim. Ben katılıyorum. Diğer katılacak olan arkadaşlar bana haber verirseler yardımcı olurum. Yer Yenibosna Koçtaş karşısı - Shell benzin istasyonu arkası - Kültür üniversitesi yanı. Pistimiz 350 metre kapalı yaz-kış açık. Ayrıca turnuvaya katılan akvaristlere gpe5 yarış maskesi hediye.

    [​IMG]



    07 ŞUBAT 2010

    *YARIŞMACILAR DÖRT YADA BEŞ KİŞİLİK GRUPLAR
    HALİNDE YARIŞTILIP;EN İYİ LAP TIME (TUR ZAMANINI)
    YAPAN İKİ KİŞİNİN BİR ÜST TURA ÇIKARTILMASI
    ŞEKLİNDE YAPILACAKTIR.

    *YARIŞMA SONUCUNDA DERECEYE GİRENLERE
    MADALYA,KUPA VE DEĞİŞİK HEDİYELER VERİLECEKTİR.

    *TURNUVAYA KATILIM ÜCRETİ 25.00 TL OLUP BU FİYATA
    YİYECEK VE İÇECEK DAHİLDİR.(DÜRÜM ÇEŞİTLERİ+
    KUTU İÇECEK VEYA (HAMBURGER+PATATES)+KUTU
    İÇECEK)

    *TURNUVA GRUPLARI KURRA ÇEKİMİNE GÖRE
    BELİRLENECEKTİR.

    *TURNUVA MÜRACAATLARI MÜDÜRİYETE YAPILACAKTIR.

    *TURNUVA SAAT 12.00’DA BAŞLAYACAKTIR.

    SAYGILARIMIZLA. 212 465 82 55

    Ayrıca sitemizden tv çekimlerimiz - Ünlü konuklarımız - turnuva görüntülerine ve tabikide benim resimlerime :) ulaşabilirsiniz.
    www.gpe5.com



     
  2. turqer

    turqer

    Mesajlar:
    1.088
    İsim:
    Türker Sezgin
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Son kayıt tarihi nedir Fatih?

    Doğum günümde bir adet birincilik fena olmaz hani :D
     
  3. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Turnuvaya son katılım tarihi 5 Şubat
     
  4. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Fatih gelebilirsem gelirim. Gelirsem haber veririm. ;)
     
  5. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Reklam kokan hareketler bunlar :D
     
  6. lepistes

    lepistes

    Mesajlar:
    979
    İsim:
    Muhammed Ali Tavur
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Off yakın olsadı hiç affetmezdim. Burda var ama pist kısa sarmıyo beni dişime göre adam yok bide saygılar:gif
     
  7. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Arkadaşlar güncel... Sizleri pistlerde görmek isterim... aha:
     
  8. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Portal ailesi üyelerinin sanırım pistlerde iddiaları yok :)
     
  9. turqer

    turqer

    Mesajlar:
    1.088
    İsim:
    Türker Sezgin
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Fatih, tarih yanlış. O gün çok önemli bir organizasyon var Portal Ailesi için. smiley18.gif
     
  10. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
  11. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Hocam başlığı takip edemez oldum artık. Çok yoğun mesaj geliyor. dün baktığımda yanılmıyorsam daha buluşalımmı uygunmu deniliyordu bugunde kararlaştırılmış sanırım. Neyse haberim yoktu. Bu turnuvaya bende katılmıyorum. Ama sizleri bu ps işi bittikten sonra portal ailesi olarak bir turnuva yapmaya davet ediyorum.
     
  12. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Nasipse geliriz Fatih. can:gif
     
  13. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Bunu gerçekleştirmenin sırası gelmedimi ?
     
  14. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kartüng turnuvası düzenliyelim...

    Yaz geldi hiç buluşmadık ve etkinlik yapmadın :( Bir oganizasyon düzenliyelim. Artık buluşmanın vakti geldi geçiyor....
     
  15. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Bir buluşma gözüküyor yakın tarihte. Acaba böyle birşey yapsak nasıl olur ? Varmı gelmek isteyen ?
     
  16. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Cevap: Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Aynen Fatih'e katılıyorum, yaz geldi artık Portal aile'si toplanıp güzel bir buluşma yapalım...
     
  17. Yağız

    Yağız

    Mesajlar:
    89
    İsim:
    yağız
    Cevap: Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Paintball fena olmaz hani :)
     
  18. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Cevap: Kartin ( Go-kart ) Turnuvası

    Aynen Paintball iyi olur da bu sıcakta onları kim giyecek.. :)
     

Sayfayı Paylaş