1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Kayalar ile çok güzel doker

Başlığı 'Akvaryum ve Dekor Yapımı' kategorisinde fth-94 tarafından 2 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Olcay abi ile bugun peyzajcıdan aldığımız lav kayaları ürüli ufaklı balıkların geçebileceği kadar deldim. Akvaryuma koyunca çok ama çok güzel bir görüntü ortaya çıktı. Maliyeti 3 adet kaya 5 TL , Matkap Olcay abiden sağolsun :) Toplam maaliyeti 5 TL. Akvaryumdaki görüntüsü ise muhteşem ve eşsiz. Kendi hayal gücünüze göre delin ve çok güzel dekarlar çıkarın.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Kayalar ile çok güzel doker

    Fatih kardeşim güzel olmuş, bir ara gidelim banada alalım kayalardan. :) Olcay hocamızıda ziyaret etmiş oluruz hem. :) Fatih, fotoda gördüğüm kadarıyla Mavi prenses almışsın hayırlı olsun. :)
     
  3. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    997
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Fatih kardeşim geçekden çok güzel olmuş salınım yapma ihtimali varmi acaba? Bizde alalim malawi cichd'leri için güzel dekor olucakdir.
     
  4. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Fatih bu ne hız? Kayaları çoktan koymuşsun bie akvaryuma. :)

    Ama gerçektende çok şık durmuş kayalar akvaryumda tebrik ederim güzel bir çalışma yaptın. Geleceğin dıy üstadı olacaksın buna eminim. em34:

    [​IMG]

    Mavi prenseslerinde ortalıkta cirit atıyor çok çabuk adepte olmuşlar ortama Maaşallah. naz:
     
  5. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Kayalar ile çok güzel doker

    Olcay hocam, Fatih senin yunusları anlata anlata bitiremedi maşallah. naz: Bir tane yunus varmış görmeye değermiş. :) naz: naz:
     
  6. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Yavuz, benim her yunusum görülmeye değer.97 yılından beri kolonime tek bir tane bile balık karışmadı ve ırklarında en ufak kırılma yok. O yüzden benim yunuslarım hobi hayatımda ençok değer verdiğim balıklarımdır. Ama bakıpta nazar edenin çok fena kalbini kırarım haberiniz olsun. :uyari: :)
     
  7. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kayalar ile çok güzel doker

    Olcay abi 2.40 dk ' da eve geldim :) Elimde balıklarla otobüsteki merdivenlere oturdum ıslaktı ama çok yorulduğumun fakrına vardım. Uymuşum bir ara balıklara bişey olmamış allahtan :) Eve geldiğim gibi portala girip resimleri yükledim ve hemen sıcak su ile bu taşları yıkadım tuzlu su ile banyo yaptırdım duruladım koydum. Mavi prensesleride 1 saat filan adepte ettim sonra saldım akvaryuma. Tabikide bu adapte sırasında hava motoru vardı :) Hocam valla yunuslarınıza hayran kaldım... Tek kelimeyle Olcay abinin yunusları anlat deseler anlatamam :) Allah nazardan esirgesin.... Bir tane değil hepsi öyle maşallah naz: Dişiler bile akvaryumcularda satılan erkekten daha çok kafa yapmış...
     
  8. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Kayalar ile çok güzel doker

    Doğrudur Olcay hocam, bu yaşta hala yavru veriyorlarsa maşallah. allah nazardan saklasın, olcay hocam ben baksam öyle nazar değecek gözde bakmam. :) Kanka'mmış gibi bakarım. :F Valla Fatih'le bir ara gelicez bana kaya almaya sizede uğrarız artık. :)
     
  9. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    997
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Allah nazarlardan korusun. Bende yeni tankimda yunus beslemeyi düsünüyorum olcay abi satıyosan senden alim :D
     
  10. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Yavuz,balıklarım 97 model değil. :D O yılda ilk aldığım kolonimin yavrularının,yavrularının,yavruların,devamı bunlar. ;) Yani aynı kan,aynı ırk devam ediyor.O tarihten beri kolonime tek bir tane bile balık sokmadım dışardan ırkları bozulmasın diye. burda:gif Ben 97 de 1 e3 d lik koloniyi alabilmek için altımdaki arabamı satmıştım.İşte o tarihte aldığım safkan koloninin torunları şuan elimdeki damızlıklar. Hatta şuanki damızlıklarımın anne ve babası Sezgin Yavuzda. Ama baba ölmüş çok üzüldüm. em32.gif
     
  11. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Reklam kokan harektlere döndü bu mevzuu :hasta: Yahu bırakın benim yunusları, Fatih lav kayalarını matkapla delip çok güzel dekor oluşturmuş, konuya odaklanın,konuyu dağıtmayalım arkadaşlar. :uyari:
     
  12. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Kayalar ile çok güzel doker

    Hadiya bende 97 model sanmıştım. :D Valla hocam bende öyle yapsam bende 1 tane yunus eklemem kolonime, peki bu torunlarda kardeş kardeş çiftleşiyorlar sorun olmuyormu genetik yapı filan. .8. Baba ölmüş demek üzüldüm hocam geçmiş olsun. :(
     
  13. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    997
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Kayalar ile çok güzel doker

    Haklisin olcay abi. Fatih kardeşimiz gerçekden güzel yapmiş bende yapicam allah kısmet ederse aynisindan. Senin yunuslari herkez övdüğünden zaten alicam satiyosan senden alim dedim yanliş bişey söylediysem kusura bakma. saygılar:gif
     
  14. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Kayalar ile çok güzel doker

    Yavuz sen beni güldürdün allahta seni güldürsün emi :) Bu yaştaki balık yavru verirmi hatta yaşarmı sorusuna cevap araman lazım 13 senelik :) :F

    Murat abi Olcay abiden balık almaz zordur. Ama aldığın balık eminimki hiç bir sornu yoktur. Ben bugun damızlık altı mavi prenses aldım anne-babayı bir göreniz vallahi akvaryumcuda satılan yunustan daha çok kafası var :F Şaşırdım saat:gif
     
  15. ZeRo-x7

    ZeRo-x7

    Mesajlar:
    997
    Yer:
    İstanbul/ Beykoz
    İsim:
    Murat Sarıoğlu
    Bu lav kayasi suyu yumusatmiyomu malawiler için bir zararari yokmu? sorun cıkmıyosa bende koycamda:)
     
  16. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Tuzlu su akvaryumlarında bile kullanılıyor Malawi akvaryumunda sorun çıkarmaz bence.
     
    ZeRo-x7 bunu beğendi.
  17. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Ben bayadır kullanıyorum kendi akvaryumlarımda bu kayaları hiç bir sorun çıkmadı. Çıkarıcağınıda sanmıyorum...
     
  18. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Fatih tebrik ederim kardeşim. Geleceğin DIY üstadkarlından olacaksın kısmetse. Dekor çok güzel olmuş. Elinde matkapla seni iş başında görünce çok sevindim. Hep böyle girişken olun işte. Benim gibi pasif kalmayın. :D
     

Sayfayı Paylaş