1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Klavyemizi aydınlatalım

Başlığı 'Hayata Dair Her şey' kategorisinde reis tarafından 1 Ocak 2010 başlatılmıştır.

  1. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
  2. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Klavyemizi aydınlatalım

    Paylaşım için teşekkürler Olcay abi, zaten ben klavye'ye bakmadan yazıyorum ışığı açmama gerek yok. :D
     
  3. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Klavyemizi aydınlatalım

    Aynen Yavuz. Arada bir iki hatalı basım olsada ışıksız da idare ediyoruz. Paylaşım için teşekkürler Olcay abi.
     
  4. ORGO

    ORGO

    Mesajlar:
    392
    İsim:
    Orhan Özdemir
    Klavyemizi aydınlatalım

    İlginç ve güzel bir deneme olmuş..Ama benim için gerekli değil,bakmadan da yazabiliyorum burda:gif
     
  5. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Klavyemizi aydınlatalım

    Ohooo herkes klavyeyi ezbere biliyor desenize. :) Ama benim gibi yazma özürlü birisi için gerekli bir çalışma bu. haha: Üstelik evde pc çocuk odasında olduğu için mecburen ışıkları kapatamıyor ve çocukları rahatsız ediyorum. Bu aydnlatmayı yaparsam çocukları artık rahatsız etmem. :)
     
  6. ORGO

    ORGO

    Mesajlar:
    392
    İsim:
    Orhan Özdemir
    Klavyemizi aydınlatalım

    Olcay abi yaparsan müthiş olur,belki bizde sende ilham alarak yaparız,ileride lazım olur belki ;)
     
  7. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Klavyemizi aydınlatalım

    İnşallah yaparsın Olcay abi. Bence güzel bir fikir. burda:gif
     
  8. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Klavyemizi aydınlatalım

    Olcay abi alışırsın bakmadana yazmaya. Bende zamanında harfleri arıyordum hatta :) Şimdi gözüm kapalı yazıyorum ama arada hata oluyor. Benim klavyenin olduğu yer bir çok pc masasında olduğu gibi sürgülü. Sürgünün üst tarafına led yapıştırmıştım 3 adet :) Bide üzerine basınca yanıyordu onlar. hiç ışığı açmıyordum. Şarzlı pilde almıştım. Güzelce ışıksız yazıyordum.

    Yapılabilecek bir sistem. Benim gibi klavyenin içini daha önceden açan varsa bunu yapmak iyice kolaylaşır.
     
  9. taygun

    taygun Guest

    Klavyemizi aydınlatalım

    Tebrikler Olcay,

    Aslında güzel bir fikir. Notebooklar için böyle bir sistem var, da pc'ler için yok. Bu uygulamayı görenler üreticile klavyelere notebooklardaki gibi bağlayacakları ufak bir usb girişi ile işi modernize ederler umarım.
     

Sayfayı Paylaş