1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Konu: 85 * Mesaj: 3,268

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde YIKIKTEMO tarafından 9 Aralık 2010 başlatılmıştır.

  1. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Selamlar,

    Kafama takılması yanında sizinlede paylaşmak istedim. Zira bence önemli bir konu çünkü. Rekor olma ihtimalide olabilir konu sayısına karşılık yüksek mesaj sayısı.

    Dıy Tuzlu su geliştirme katagorisi: 85 konu var, mesaj sayısı ise 3,268

    Tuzlu Su Kurulum Portalı: konu sayısı 111, mesaj sayısı ise 5,606

    Anlamı nedir sizce yani altındaki sebebler neler olabilir ?
     
  2. berkan

    berkan

    Mesajlar:
    408
    İsim:
    berkan yıldız
    Çok paylaşımcı ve çok iyi bi ortam oluşturduğumuzun göstergesidir bence.
     
  3. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Bence bunun da katkısı var ama çok düşük Berkan. Ana başka etkenler var bence.
     
  4. balyoznuri

    balyoznuri

    Mesajlar:
    303
    İsim:
    Aytekin Öztürk
    Orantı gerçekten ilginç.Evet paylaşmayı seven bir forum olduğumuz bu sonuçtan gözüküyor.Yani herkez elinden ne geliyorsa yazmış ve paylaşmış.Buda zaten forum'un kalitesidir bence.
     
  5. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Dediğim gibi bunun da etkisi vardır ama ana etken kesilikle konular ve konuların içeriği, yani konuların çok iyi ilerlemesi ve yine farklı güncellikte olması. Bir sıradan konuya ne yaparsanız yapın paylaşım katılımı olsa da bu rakamları yakalayamazsınız. Kesinlikle görselliğin bolluğu, konu kalitesi bana göre. Açık yazmam gerekirse 52 sayfa olan DIY Ps konularında olduğu gibi sürükleyici konular hoşuma gidiyor.
     
  6. balyoznuri

    balyoznuri

    Mesajlar:
    303
    İsim:
    Aytekin Öztürk
    Bu forumda olmamızın nedenide bu değilmi zaten Temel abi.:aha:
     
  7. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    85 konuya 3,268 mesaj,111 konuya 5,606 mesaj yazılıyorsa bence konuların nekadar güzel işlendiği gerçeğinide unutmamak lazım.:ay:
     

Sayfayı Paylaş