1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

Başlığı 'Ülkemizden Sucul Yaşam' kategorisinde YIKIKTEMO tarafından 8 Aralık 2010 başlatılmıştır.

  1. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Selamlar,

    Bugün Kurtköy'e bağlı bir köy yoluna doğru girdim. Yol gözümü korkuttu biraz başta ama daldım devam ettim. Bir süre sonra toprak yola düştüm. Yol bozuk olunca çukurlara odaklanırlarken son anda bir su göleti gördüm. İndim bir bakındım. Su göletini inanın çok beğendim. O anda gölete genel fotoğraf almayı unuttum aslında ama yarın tekrar gideceğim ve geneli çekeceğim.

    Bitkiler ve yosunlar ilginçti. Gammarus benzeri canlı yem vardı ama çok küçüktüler.

    Bu bitkiler nedir ne değildir merak ettim ?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    lepistes bunu beğendi.
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Göletin genel fotoğrafları arkadaşlar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Abi otu yosunu boşver. O gördüklerim karabatakmı ördekmi ? Yeri güzelce bi tarif ette benim çift kırmayı kapıp gideyim.:F Uzun zamandır ava gitmedim. Paslandı nerdeyse benim emektar.:D
     
  4. kulbinli

    kulbinli

    Mesajlar:
    58
    İsim:
    mehmet ali başaslan
    Cevap: Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

    Olcay Abi bunu burda yazma bari :F
     
  5. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

    Karabatak Olcay, ördek olsaydı zaten kırma hazırdı sana kalmazdı.:dikkat:
     
    10.KÖY bunu beğendi.
  6. 10.KÖY

    10.KÖY

    Mesajlar:
    86
    İsim:
    Alican TEKİN
    Cevap: Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

    Bu tür sucul alanları herzaman sevmişimdir.Suyun içindekiler beni ilgilendirir genelde.:D Temel abi evde boş bir ufak akvaryum varsa göletteki canlılardan ufak bir paludaryum yapabilirsin.Orda Gambusya'yada vardır kesin.Yaza doğru %100 doğal bir akvaryum kurmayı düşünüyorum.;)
     
  7. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

    Gambusya bizim Aydos gölünde ganimet gibi. Orayı da ziyeret ettik. Gerçi 300 metre benim eve ama gezi düzenlemiştik. Hatta Sazan türü, Taşısıran bile var. Fakat bizim ev ikinci akvaryuma zinhar müsait değil.

    İtiraf edeyim ama zamanında Gambusya yavruları ile Hayalet balığı ve Discus beslemiştim. Üzgünüm arkadaşlar ama içimizi dışarı çıkaralım da forum satır aralarına guguk demesinler insanlar. saat:gif
     
  8. Heliak

    Heliak

    Mesajlar:
    859
    İsim:
    Anıl
    Cevap: Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

    Gambusya ilk defa duydum aynı lepistes gibi resimleri çok ilginçmiş :)
     
  9. grafikdelisi

    grafikdelisi

    Mesajlar:
    368
    İsim:
    Serdar KOÇER
    Cevap: Kurtköy Cıvarında Gözümü kararttım

    İsmail abi nerdesin? Göllerde bu tip bitkilerin yetişme olasılığı yüksekse İsmail abi ile biraz havalar ısınsın Firuzköy Gölü'ne gider bakarız :D Çoğunluk varsa da İstanbul içinde oturan arkadaşlarla tabi isterlerse bir piknik mahiyetinde buluşabiliriz...
     

Sayfayı Paylaş