1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

Başlığı 'Etkinlik-Duyuru-Haber Portalı' kategorisinde YIKIKTEMO tarafından 18 Eylül 2011 başlatılmıştır.

  1. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Selam arkadaşlar,

    Logo yapmak gibi bir niyetimiz var. Profesyonel bir Logo ücretli veya ücretsiz yaptırmayı düşünüyoruz. Tanıdığı olan, ben yaparım diyen, kuşu havada değil karada tutarım diyen arkadaş lazım.

    Logo tasarımında benim fikrim balığa ters binmiş Nasrettin Hoca sucul alana doğru gidiyor profili olacak.:)
     
    BassKiller bunu beğendi.
  2. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    :D O dediğin sana pahalıya patlar ağam. :D :D
     
  3. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Coreldraw da yapılabilecek bir tasarım olmuş olsa ben seve seve yapardım abi. Ama Nasrettin hocayı balığa bindirmek anca photoshop la yapılabilir ve benimde photoshop bilgim o düzeyde değil.Hocayı balığa bindirmeden daha farklı birşeyler istersen yaparız bir kaç çalışma ?
     
  4. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Abi gel vazgeç bu hocayı balığa ters bindirmekten :D Başka farklı bir kaç çalışma yapalım bence. :D
     
  5. kupeli

    kupeli

    Mesajlar:
    1.477
    Yer:
    Ankara
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Googledan bulduğum resimlerle photoshopta kes parçala birleştir şeklinde yaptığım logo çalışması. Bu iş için kalemi sağlam ve flash vs. programdan anlayan birileri lazım aslında. Hatta profesyonel grafikçiye yaptırmak gerek. grafikdelisi nickli bir üyemiz olacaktı. Belki o yapabilir.

    [​IMG]
     
    ozgun_cyprus, YIKIKTEMO, fth-94 ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  6. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Süper olmuş Hakan. Şunu alttaki dünya resmi olan akvaryum portalı logosunu balığın önüne hafif boşluk bırakarak ve logoyu uzunlamasına yaparak yani daha dar ama uzun biraz yaparak ekleyebilir misin?

    Balık kırmızı orfoz olabilir bir de, bu balığı kullanan olmuştu.Blue tangte güzel olmuş iki balıkta görmek lazım.
     
  7. kupeli

    kupeli

    Mesajlar:
    1.477
    Yer:
    Ankara
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Orfozu biliyorumda kırmızısını bilmiyorum :) Bumudur? Gerekirse fon beyaz yada transparan olabilir.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Cepten super gorunuyor Hakan. Yanliz ap-depo sitemizden link alinmamis halini koyman gerek yosa ustunde arti bir site adi cikiyor. Eve gidince koyalim yukari gorelim olayi. Imashack sitesinden vs link alirsan sevinirim.
     
  9. kupeli

    kupeli

    Mesajlar:
    1.477
    Yer:
    Ankara
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Hocam e-posta adresini özelden gönderirsen e-posta ile göndereyim. yukle.tc ve imageshack bene çalışmıyor.
     
  10. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
  11. Onur G. HİTİT

    Onur G. HİTİT

    Mesajlar:
    896
    Yer:
    İlkadım/SAMSUN
    İsim:
    Onur G. HİTİT
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Tam "ben denerim" diyecektim ki (başlığı şimdi fark ettim) gördüğüm çalışmalar karşısında ağzım açık kaldı. On numara olmuş, ellerinize sağlık.
     
  12. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Arka fonları uymadı ama profil bu olacak hocam. Hoca balığa binecek mümkünü yok.:D

    Birilerini arıyorum yapacak netten ücretli. Sonuçta arka fon uymalı ama Hakan'ın çıkardığı tasarımlar örnek alınabilir.
     
  13. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Logo için anlaştık bir arkadaşla yapılıyor, hoca balığa binecek mümkünü yok. İnşallah kemikleri sızlamaz tam tersi mutlu olur yoksa Yunanlılar ona da sahip çıkacak.
     
  14. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Temel hocam nedim bilmiyorumki yani Nasrettin hocayıda tuzlu sucu yaptın birde Orfozun üstüne bindirdin senden korkulur valla.:crazy1:
     
  15. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    tem05.gif .....
     
  16. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Başındaki şapka noel babanın şapkası bence orjinal sarık daha bizden ve güzel olurdu.
     
  17. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Öyle olur mu Mesut elbette sarık olacak. 2 logo yapıldı yılbaşı şapkası yılbaşında 3 gün eklenir diye yapıldı.

    Örnek resim veren Hakan'a teşekkürler ve yapan Ahmet kardeşime de teşekkürler.

    Logolar bitti ve eklendi.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    fth-94 bunu beğendi.
  18. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Örnekler de süpermiş. Zaten logomuzda tamamlandı. Hayırlı olsun portala. Yapanın da eline koluna sağlık...
     
  19. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Süper olmuş Temel abi. Senin aklına yapan kişininde ellerine sağlık. :) Ben çok beğendim. Logodan anlam çıkarılabilir.
     
  20. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Cevap: Logo Yapacak İnsan Evladı Aranıyor

    Hem de çok çıkar.
     

Sayfayı Paylaş