1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Mavi prenseslerin Ağzı Dolu

Başlığı 'Tatlı Su Üretme ve Yetiştirme' kategorisinde memati03 tarafından 22 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Slm arkadaşlar, ben daha yeni olduğum için kusura bakmayın.
    Benim problemim benim 1e 2d mavi prensesim var ikisininde agzi dolu 3-5 gündür. Erkek mavi dişileri hiç rahat bırakmıyor devamlı kovalıyor ve kur yapıyor.
    Bende dişileri ayırmak sonunda kaldım dişiler şu an 60 litrelik akvaryum da burada da biraz büyük dişi öbürünü rahat bırakmıyor devamlı kovalıyor.
    Bu akvaryumda 2 tanede yavru mavi prenses var kendi yavruları onları kustur muştum
    Bana bir tavsiye önerir misiniz ne yapmalıyım başka akvaryum yok.
     
  2. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Öncelikle hoş geldin abi.
    Madem büyük dişi öbür dişiyi istemiyor rahatsız ediyor ise vede başka akvaryum yoksa, bir şeyle akvaryumu böl derim, bölmeyi delikli pleksi veya bir dıy yapımı tül ile ola bilir...:)
     
    Bronzeheart bunu beğendi.
  3. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Akvaryumun onu bombeli amma
     
  4. Bronzeheart

    Bronzeheart

    Mesajlar:
    281
    Yer:
    Bergama/İZMİR
    İsim:
    Ahmet Turan TUNÇYÜREK
    File şeklinde yavruluklar var,eğer elinde var ise dişinin birinide oraya koyabilirsin.
     
  5. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Sadece plastik kucuk yavruluk var
    Amma plastik kutum var 30x15x5cm
    Saklama kabi gibi onun kenarlarini delikler delip icine koymayi dusunuyom ustunu kapatsammi bilmiyom
     
  6. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Ya bu ara akvaryumu tipini soylemeyi unuttum disiler boyu tl 450 deniz akvaryumunda bakiyorum aca bi sorun olurmu
     
  7. Bronzeheart

    Bronzeheart

    Mesajlar:
    281
    Yer:
    Bergama/İZMİR
    İsim:
    Ahmet Turan TUNÇYÜREK
    Tabiki olur ama birşeye dikkat edin.Balıklarda yumurta var diyorsunuz,bir sağa bir sola gezdirirken aşırı strese girmeleri sonucu yumurtaları ya atarlar yada yutarlar.Bunuda göz ardı etmeyin derim.
     
    Alparslan bunu beğendi.
  8. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Yok ayni akvaryumda plastik kutuya koyacam
     
  9. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Olur olur bol delik yapın su sirkülasyonu olsun...
     
  10. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Koydum disiler saglam valla yumurtâlari salmiyor KUTUNUNU 4 tarafini da delikler actim sadece altina acmadim yanina da genede bi havatasi koydum kucuk su sicakligi 27 derece pipo flitre de koym 2 li hava veren 5.5 litrelik kutuya koydum bi sorun cikmaz demi
     
  11. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
  12. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Akvaryumun dibine kum koymadim bi sorun olurmu icin de bir tane kucuk testi var
     
  13. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
  14. Snowblind

    Snowblind

    Mesajlar:
    1.462
    Yer:
    Manavgat
    Balıkların ana tankı bu olmayıp,bir nevi yavru tankı-karantina tankı olduğundan tabana kum koymasanız da olur.Balıkları kusturduktan sonra yavruları ayırır,dişileri de toparlanmaları için bir kaç gün burada tutmaya devam eder sonra eski yerlerine alırsınız.
     
  15. memati03

    memati03

    Mesajlar:
    24
    İsim:
    ömer ecevit sehan
    Simdi kusturayimmi yoksa kendileri kussunlar kusturursam yavrulari koymaya yer yok sadece kucuk yavruluk bide baligi yaptigim kutu var 1 birinci resimdeki kutunun icinde 2. Resimdekide akvaryumun icinde ayni akvaryumda
     
  16. oktay özcan

    oktay özcan

    Mesajlar:
    71
    Yer:
    edirne keşan
    İsim:
    oktay özcan
    Selam abi forumda okuduğum kadarı ile kusturmayı çok tavsiye etmiyorlar doğal bırakması en makul olanı sanırım. Yine de tercih sizin birde Kendi düşüncem kutuya deldiğiniz deliklerden yavrular çıkamayacaksa kutuya alabilirsiniz. ve en önemlisi bazen tül den bile dişiler yavruları çekebiliyormuş eğer delikler büyükse büyük olmasa bile önerim tül gerin 2 kat olursa daha faydalı olur öneri sadece
     

Sayfayı Paylaş