1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Merhabalar

Başlığı 'Üye Tanışma Portalı' kategorisinde reis tarafından 10 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Merhabalar.

    1986 senesinde gönül verdiğim akvaryum sevgisini halada yaşamakta olan ve bu zamana kadar edindiğim tüm deneyimlerimi sizlerle paylaşmak amacı ile artık bende akvaryumportali ndayım.

    Saygılar.

    Olcay AKSU
     
  2. turqer

    turqer

    Mesajlar:
    1.088
    İsim:
    Türker Sezgin
    Ynt: Merhabalar

    akvaryumportali.com'a hoş geldiniz. Keyifli paylaşımlar...

    Saygılarımla...
     
  3. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Ynt: Merhabalar

    Hoş geldiniz, umarım aradığınız ortamı bulursunuz.
     
  4. avşarbeyi

    avşarbeyi

    Mesajlar:
    233
    Ynt: Merhabalar

    Olcay hocam beni kırmayı paylaşımda bulunduğunuz için teşekkür ederim.Hoş geldiniz... :cicek:
     
  5. atlantis

    atlantis

    Mesajlar:
    314
    Yer:
    İzmir
    İsim:
    Murat Yıldız
    Ynt: Merhabalar

    Hoşgeldiniz Olcay hocam.Değerli paylaşımlarınızı bekliyoruz.Saygılar.
     
  6. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Ynt: Merhabalar

    Arkadaşlar;asıl ben sizlere teşekkür ediyorum.Aranızda olmaktan son derece memnun oldum.İnşallah hep birlikte daha güzel paylaşım ve çalışmalara imza atarız.

    Saygılar.
     
  7. MR_EREN

    MR_EREN

    Mesajlar:
    149
    İsim:
    Eren Eroğlu
    Ynt: Merhabalar

    Olcay hoşgeldin :cicek:

    5000 litre akvaryuma bakmak zor olmuyor mu :hink:
    Allah yardımcın olsun hoca...

    Akvaryum konusundaki paylaşımlarını bekliyoruz ;)
     
  8. sconat

    sconat

    Mesajlar:
    454
    İsim:
    Ozan Sıdal
    Ynt: Merhabalar

    Merhabalar, forumumuza hoş geldiniz. Dıy grup üyesi olarak başlamanız sizi daha çok takip etmemiz gerektiği anlamına geliyor sanırım. Bunu keyifle yapacağım.
     
  9. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Ynt: Merhabalar

    Eren kardeşim;insanın sevdiği işi yapması zor olmuyor.Aksine büyük zevk alıyorum balıklarımla uğraşmaktan.

    Paylaşımlar tüm hızıyla devam edecek. ;)

    Hoşbulduk. :hepiniziseviyorum:
     
  10. sedatceyhun

    sedatceyhun

    Mesajlar:
    246
    İsim:
    Sedat Gezer
    Ynt: Merhabalar

    Hoşgeldiniz.
     
  11. bmehmetyavuz

    bmehmetyavuz

    Mesajlar:
    301
    Ynt: Merhabalar

    Olcay Hocam hoş geldiniz.
    Saygılar.
     
  12. emmi_06

    emmi_06

    Mesajlar:
    1.114
    İsim:
    Özgür ABAY
    Ynt: Merhabalar

    Olcay abi,hoşgeldiniz
     
  13. hasan

    hasan

    Mesajlar:
    1
    Ynt: Merhabalar

    slm dostum
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş