1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Mesut'tan süpriz bekliyorum takip edin

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde YIKIKTEMO tarafından 21 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

  1. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Selam arkadaşlar, içimden bir ses Mesut ( myillar ) süpriz yapacak ve herkesi şok edecek diyor. Bana akşam enteresan sorular sordu ve huylandım. Demedi demeyin... danso:

    Mesut bizi çok takip etti arkadaşlar ps yapımlarında ve Dıy işlerinde. Verdiği fikirler ve yaptıkları ortada. Bekliyorum süprizi en kısa zamanda açıkcası.

    Teoman abiyle bu Mesut durup durup bomba patlatırlar ve mesajlarıda hep böyle biter. :heyo:
     
  2. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    Ben beklemiyorum... Kesin tuzlu su akvaryumu koyacak... Bunun neresi süpriz!!! Bitkili canlı doğuran kursa idi süpriz olurdu...

    Hem Temel Hocam, Redox Teoman Abi ile birlikte bizi Demirciköy-Aydos dolaştırırken verdiniz damardan damardan bizlere... Dimağlarımızı iğfal ettiniz... Bir de eve uğrayalım da ormanda oturalım ayağı ile evine götürüp o canım tuzlu su balıklarını gösterdin... Çok insafsızsınız... Mesut Hocam "zoka"yı yutmuş olabilir ama Emrah ile ben başından beri propagandanızın farkında idik... Yemezler... :D

    asıl siz bundan sonra propagandayı görün... Emrahla ben de Redox Teoman Abi'ye bitkili canlı doğuran ya da tetra akvaryumu kurdurup Mesut Hoca'nın öcünü alacağız...

    VIVA LA TROPICALE... bay.
     
  3. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Abi şu redox olayı nedir ya kafayı yiycem bi redoxtur gidiyor :D :D Abdullah bırak sende şimdi sürpriz değildi falandıyı ben senden bekliyorum bi atraksiyon hiçte şaşırmam valla :))) Kılıçtan tetraya tetradan metraya ordanda tuzlu suya geçersin valla sen.. davamızdan döndün sen :D
     
  4. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    5. akvaryum kuruldu ve tahmin edin içinde ne var? :D :D :D
     
  5. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    + 1 :D

    Hem de portala girdiği gün. Dil:
     
  6. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    Ben ve tuzlu su... :D :D :D

    Çok beklersiniz... Büyük ihtimal ben bir önceki hayatımda tuzlu suda falan boğuldum... Ödüm patlar tuzlu sudan... Yüzmeyi iyi bilmemetağmen ve havuzda derinlik farketmeksizin yüzmeme rağmen denizde boyumu aşan yeri bile geçmem...
     
  7. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Temel hocam süpriz değil kaçınılmaz son :heyo:
     
  8. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Mesut abiyi kaybettik, bunun acısı çıkacak Temel hocam bende senin eline cımbızı verip uğraştırmazmıyım :D
     
  9. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Helal olsun Mesut, tek kelimeyle helal olsun. Başlığı dediğim gibi tahminden önce açtın ve belki inanmayacaksın ama duyguklanmadım desem yalan olur. Söylemlerimizin boş olmadığını zaten ancak siz gibi gerçek hobiciler ispatlayabilirdi.

    Saygılar...
     
  10. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Hocam yukarıyı oku bir el ver ne o kaybettik falan ....
     
  11. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Hocam bu saatten sonra artık redox medox hikaye oldu, olurdu olmazdı bilmemneydi dikkat: bu platformu boş görenlerin, kendini dev aynasında sanan ama aslında akvaryumunu akvaryumcusuna temizlettirip sonrada forum sayfalarında ahkam kesenlerin ne kadar boş olduklarını anlamalarını sağlayacaktır, akvaryumportali.com kurulduğu günden bu güne hep çıtayı yükselten hızla ilerleyen bir platform olmuştur ve Türkiyenin en iyi akvaryum forumu olma yolunda hızla ilerlemektedir birilerinin hoşuna gitsede gitmesede...
    saygılar.
     
  12. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Size birşey söyliyeyim mi ? Yıllarca tuzlu su akvaryumları statü olarak görüldü. Hatta platformlarda kurulması gerçek zorluğunun üzerinde gösterildi. Zira hobinin tatlısı, tuzlusu farkı sadece su farkındandır. Asıl gerçek sonu olmadığıdır....Tuzlu su akvaryumu denemek isteyene kim ne diyebilir. Teoman abinin bu konuyla alakalı ve yine beni hayran bırakacak atıfıyla mesajı tamamlamak isterim.


    Bazıları ' Benim mersedesim var, herkeste olursa mersedesin havası kalmaz, ben hariç herkes hacı murat'a binsin gezsin, mersedes sadece ben de olsun ben gezeyim ' Derler :D



    Saygılarımla...
     
  13. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Mesut hocam süprizini yapmış bile. :)

    Abdullah hoca ve Emrah a geliyor sıra. ;) :D İstemem felan diyorlar ama ikisininde gönlü var bence. :D
     
  14. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Olcay hocam bakma Abdullah hocamın böyle dediğine Temel hocalarda sürme gözlü balığın hastası oldu ya lepisteslere sürme kalemiyle girişir yakında yada hayat mavide :heyo:
     
  15. emmi_06

    emmi_06

    Mesajlar:
    1.114
    İsim:
    Özgür ABAY
    Olcay abi,senle ben kaldık tuzluya girmeyen.
    Bana soracak olursan kendimi alamıyorum MBUNA'dan.

    Mesut hocam,hayırlı olsun.
     
  16. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Teşekkürler valla Temel ve Teoman hocamın desteği ile başladık bakalım ama Allah sonumuzu hayır etsin
     
  17. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Nedir son durum Mesut ?
     
  18. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Son durum hocam yeni akvaryuma geçiş yapmak zorunda kaldım biliyorsun diğeri çatlayıp su kaçırmaya başladı yeni akvaryum 90 40 40 suyunu tuzla hazırlayıp ekleme yaptım bu yeni gelen akvaryumda arka fon var sokme fırsatım olmadı o şekilde doldurdum insallah sıkıntı olmaz iç filitre ve ps çalısıyor sizden aldıklarımda bır hareket yok bir canlı kayanın uzerındekı beyaz ve mantara benzeyenler faliyette son durum budur .
     
  19. cimlikaya

    cimlikaya

    Mesajlar:
    2.242
    Yer:
    İST.
    İsim:
    Teoman Çimlikaya
    yaw Mesut'um naaptın onlar mantara benzenmiyor... bilakis mantar yada ecnebicesi mushrum acemi mantarı elin alışsın diye verdik. İçine bikaç teke atta hareket başlasın :heyo:
     
  20. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Temel ve Teoman hocalarımın dikkatine

    resimler cep telefonu ile çekildiğinden pek kaliteli değil bunlar daha önceden aldığım kayalar

    [​IMG]

    ps bana göre iyi çalışıyor kıstıktan sonra kuru toplamaya başladı birde hortum ekledim ve daha büyük bir kaba aktardım hocam

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    hocam ışıklandırma işi şu an emaneten 1 mavi 1 beyaz florasan la yaptım :heyo:
    birde xenolar galiba öldüler hiç kıpırdama yok sizce normalmi?
     

Sayfayı Paylaş