1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Olmaz, yok olmaz, yok yok olamaz , olmamalıydı ama

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde Emrah Ece tarafından 21 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

  1. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    [​IMG]

    [​IMG]


    Fotoğraflar babamın bir ahbabının akvaryumuna ait, cep telefonu ile ancak bu kadar çekebildim, bakın bakalım gördüklerinize inanabilecekmisiniz, evet yanlış görmüyorsunuz birkaç pirana ve birkaç komet japon var orada :)
    Şu tür bu türle olmaz, bu bunu ısırır, bu bunun saçını çeker, buda bunun ziline basıp kaçar gibisinden söylemleri çok duymuşuzdur, haklılık payıda çok büyüktür aslında, oysaki bu balıklar kardeş kardeş yüzüyorlardı birlikte yem yiyor birbirlerinin varlığını tınlamıyorlar bile, bu olay bana balıklarında bir psikolojisi olduğunu bir kez daha ispatlamış oldu, bence bu akvaryumda kıyamet kopmalıydı, resimlere yorumlarınzı bekliyorum...
     
  2. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    Bunlar bana daha önce bahsettiğin akvaryumdan çekilmiş olan resimler mi Emrah? Doğrusunu söyleyeyim o zman çok da inanmamıştım... em32.gif
     
  3. atlantis

    atlantis

    Mesajlar:
    314
    Yer:
    İzmir
    İsim:
    Murat Yıldız
    Bunlar Pacu sanırım..Gerçi pacu bile olsa bir gün illaki kuyruklardan başlanacak tırtıklanmaya..Hepiniz izlemişsinizdir "yeşil yol" adlı filmi..Oradaki köpek misali şimdi bu manzara bence...Eninde sonunda ısıracak.. danso:
     
  4. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    İnanmamışmıydın em32.gif abdullah abi biz yalanmı söylüyoruz tööbe tööbee sopa:
    şimdi inanmışındır umarım dil:
     
  5. taygun

    taygun Guest

    Bunlar Pacu olmalı. Hem de en light cinsinden. huh:
     
  6. sedatceyhun

    sedatceyhun

    Mesajlar:
    246
    İsim:
    Sedat Gezer
    Piranaları aç bırakmamak lazım bence. Japon balığı ile lepisteslerin ufak yaşlarda bir arada bakıldığı vakit uyum sağladıklarını duymuştum ama japonlarla piranaların bu şekilde uyum sağlayabilecekleri hiç sanmıyorum.
     
  7. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Yaklaşık bir senedir kendi bu şekilde bakıyor balıkları aldığı kişiden akvaryumu komple aldığı için eskidende böyle beraberlermiş
     
  8. taygun

    taygun Guest

    Ben de yıllar farklı iki zaman diliminde tetrazon ve canlı doğuranları aynı tankta beslemiştim. Hatta bunlardan ilki acemilik dönemime rastlamaktadır. Bu dönemde tetrazon ve lepistesleri bir arada beslemiştim.

    Her iki dönemde de aynı şeyi yaptım. Tüm balıkları olabildiğince çok küçükten alıp aynı su içinde büyüdüm. İşe yaradı. Fakat daha sonraları yani balıklar büyüdükten sonra akvaryuma giren ilave canlı doğuranlara müsamahalı olmadılar.

    Diyeceğim o ki bazen balıklar birlikte büyüdklerinde birbirlerine anlayışlı olyorlar. Fakat Emrah'ın gösterdiği resimdekiler de işi abartmış. Bu ne hoşgörü böyle! huh:
     
  9. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Vahşi piranhalar bile karınları tokken saldırmıyorlar bunlarında saldırmaması normal bana kalırsa :) Bir kere yakışmıyorlar yahu yanyana Emrahçım kusura bakmada.. Piranha gibi bir balığın yanında rengarenk japonlar ne biliyim pala.gif 2 farklı habitatın balıkları üstüne üstlük.. sopa: Emrah kusura bakmada piranhaya eziyet yani şu durum er yada geç havuz balıklarınada yazık olacak yani..
     
  10. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Piranaya eziyet olacak e var orada Volkan abi ? Cometler stresten ölürdü en fazla ;) ama hepsinin tuzu kuru baksana, fakat yinede bu balıklar aynı akvaryuma hiç yakışmamış, balıkların sahibi pek anlamıyor zaten 6-7 tane cüce vatozu var, ''bunlar hep saklanıyor dandik balık bunlar yaa adam gibi büyük balık yokmu'' diyor :D
     
  11. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Küçükten birlikte büyüdükleri için birlikte yaşamaya alışmışlar demekki. :)

    Bu örneğin bir benzerini Mesut hocada gördüm. Akvaryumda yunus,sp,zebra vs. gibi cıchlıdlerin yanında japon besliyordu. :) Hemde sıkı durun; o akvaryumda ben bu japonlara yazık olacak derken o japondan yavru dahi aldı Mesut hoca. :helalolsun: :)
     
  12. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    Tevrat'taki kıyamet alametlerinden...

    "Ve kurt kuzu ile beraber oturacak, ve kaplan oğlakla beraber yatacak; ve buzağı ve genç aslan ve besili sığır bir arada olacak; ve onları küçük bir çocuk güdecek. Ve inekle ayı otlanacak; onların yavruları birlikte yatacak; ve aslan sığır gibi saman yiyecek. Ve emzikteki çocuk kara yılanın deliği üzerinde oynayacak, ve sütten kesilmiş çocuk elini engerek kovuğu üzerine koyacak..." (İşaya, 11: 6-9)

    Bu listeye Cichlid ile Japon, Pacu ile Comet de eklenmiş oldu... Yani... KIYAMET KOPACAK, KAÇIN...

    [​IMG]

    :F :F :F
     
  13. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Pacu piranhanın lepistesle yaşadığını gördüm ben. Yesin diye atılmış ama sanıldığı gibi olmamış. Üzücü yanı ise, müşteri yani hobici lepistesin parasını verip atmış izlemek için. Tabi hevesi kursağında kalmış uzun zaman. Hatta ne olduğunu bilmiyorum sonra. Ben hiç şaşırmadım desem yeridir.
     
  14. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    O da bişeymi ben cikletler içinde japonlarımın yavrularını kucağıma aldım gerçi bu tuzlu suda molininde mürvetini gördük ama japonlar daha ilginçti gerçekten :heyo:
     

Sayfayı Paylaş