1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

Başlığı 'Tatlısu Genel Konular Portalı' kategorisinde barisy tarafından 13 Şubat 2011 başlatılmıştır.

  1. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    4-5 gün önce 10 adet penguen tetra aldım , ilk günlerde sürü olarak geziyorlardı... Ama bu sabahtan beri sürü dağıldı... Ne yapmalıyım ??
    Bir fotoğraf;
    [​IMG]
     
  2. Onur G. HİTİT

    Onur G. HİTİT

    Mesajlar:
    896
    Yer:
    İlkadım/SAMSUN
    İsim:
    Onur G. HİTİT
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Araya siyaset girmiştir, "sağcı-solcu" diye ayrılmışlardır. :D

    Şaka bir yana da, doğal bir durum olduğunu düşünüyorum. Benim bir zamanlar beslediğim neonlarla siyah neonlar da karışık bir sürü oluşturuyorlardı sıklıkla.
     
  3. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Durum çok kötü yav... Birisi şu yana birisi mercana ....
     
  4. Onur G. HİTİT

    Onur G. HİTİT

    Mesajlar:
    896
    Yer:
    İlkadım/SAMSUN
    İsim:
    Onur G. HİTİT
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Ne zamandır dağınık haldeler? Yani bu kısa bir zamandır böyle ise telaşlanmaya gerek yok bence. Bir şeyden korktuklarında bazen kısa süreliğine süre dağılabiliyor. Bazen de üremek için ayrılabiliyorlar.

    Sürüde toplamda kaç tetra var? Akvaryumda başka hangi balık türlerinden var?
     
  5. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    1. Dün akşamdan beri dağınık haldeler...
    2. Sürüde 10 tetra var...
    3. Akvaryumda 1-2 aylık lepistesler var..Ama 3-5 aylıklar kalmış olabilir ...
     
  6. Onur G. HİTİT

    Onur G. HİTİT

    Mesajlar:
    896
    Yer:
    İlkadım/SAMSUN
    İsim:
    Onur G. HİTİT
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Acaba bir şeyden mi korktular?
     
  7. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Kiraz karidesler falan var ama onlardan korkmazlar... Bitkiler var hem...
     
  8. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Onur Abi önemli bir şey gördüm ... Ben yem attıktan sonra dağıldılar ... Galiba ışıktan korkuyorlar... Işıklandırma olarak 50 cm Osram "Flora" kullanıyorum ... Işıklandırmam ;
    [​IMG]
    Birde bir soru soracağım : Benim akvaryumu yosun bastı 2 adet kiraz karides edindim... Biri biraz tembel çıktı ama diğeri sağ olsun uğraşıyor... 5-10 tane daha mı kiraz karides alayım ? Yoksa hangi karides türünü önerirsiniz? Veya ne yapmalıyım ??
     
  9. zgrkaralar

    zgrkaralar

    Mesajlar:
    600
    İsim:
    Özgür KARALAR
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Valla yosun konusunda benım gözlerimlerim karideslerin dışında Albino Gold Vatozlar çok güzel temizliyor
     
  10. barisy

    barisy

    Mesajlar:
    586
    İsim:
    Barış Yıldırım
    Cevap: Penguen Tetra Sürüm Dağıldı

    Tamam Özgür Abi 2. akvaryumumdan getiririm...
     

Sayfayı Paylaş