1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Sarı Prensesimi Kusturdum. ( Resimli )...

Başlığı 'Malawi Cichlid Forumu' kategorisinde Muzikopat tarafından 27 Şubat 2009 başlatılmıştır.

  1. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Merhaba arkadaşlar. Sevincimi portal ailemle paylaşmak istiyorum. Sarı Prensesimi 11. gün kusturdum. Buyrun resimler...
    Şimdilik damacanaya aldım ve hava motoru bağladım. Artık serbest yüzüşe geçtikleri zaman tanka alacağım. Resimleri Webcam'la çektim. Kalite konusunda mazur görün artık.


    Saygılarımla...
     
    A.P Bot Yazı düzenlemesini kaydetti.: 15 Mayıs 2016
  2. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Hüseyin;öncelikle gözün aydın. em34: Allah cc. İnşallah kayıpsız büyütmeni nasip eder.

    Ancak yavrular keseli çıkmış.Neden 11.nci günde kusturdun ? bekleyemedinmi 3-4 gün daha ? :)


    Sarı prensesler biraz tembeldir ağızlarında yumurta çevirmekte ve onlar için en uygun süreç 15-16 .cı gündür. ;)

    Birdahaki yavrularını böyle erken kusturma.Sarı prensesler tembelde olsa yumurtalarına çok sadık balıklardır ve 1 aya kadar yumurtalarını büyük bir özverilikle korurlar ;)
     
  3. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Gözün aydın Hüseyin, sağlıkla büyültmeni dilerken, paylaşımın için ayrıca çok teşekkür ederim. Sanırım keseleri tam kaybolmamış, yavrular aşağıdaki fotoğraftan daha küçük. Ben nacizane kusturma işlemine çok karşıyım.

    Balık yavrularında hedefin sayı değil, çok sağlıklı ve üst düzey bir ırk hedeflenmesi gerektiğini düşünütüm. Tabi bunların senin durumunla ilgisi yok, genel düşüncelerimdir.

    Kusturmakla ilgili düşüncelerimi aşağıdaki linklerde dile getirmiştim nacizane.
     
    Düzenleme: 15 Mayıs 2016
  4. sezginyavuz

    sezginyavuz

    Mesajlar:
    308
    İsim:
    Sezgin Yavuz
    Hüseyin Usta gözün aydın. İnşallah kayıpsız büyütürsün yavruları. Ancak banada erken kusturmuşsun gibi geldi. Ondan ziyade sanki karıştırdım gibime geliyor. 11 günlük değilde 6-7 günlük olmasın bu yavrular? Çünkü ben eskiden sarı prenseslerimi 13. günde kusturuyordum ve yavrular hemen hemen serbest yüzüyorlardı. huh:
     
  5. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Değerli hocalarım ; öncelikle iyi niyetleriniz için çok teşekkür ederim. Olcay Abi ilk yavrularım oldukları için inan bana 11. günü bile zor bekledim. Günler geçmek bilmiyordu. Balığı dün kusturdum. Bu gün keselerinde az da olsa küçülme olmuştu. Artık günden güne takip edeceğim. Temel Abi , bende kusturmaya karşıyım ama erkek çok hırpalıyordu. Ha attı ha atacak korkusuyla yaşıyordum. Artı bu aralar akvaryum sıkıntım var. Arkadaşlara akvaryum ve balık hediye ede ede bende bişey kalmadı. Ama sağlık olsun. Önemli olan gönül verdiğimiz bu hobiyi yaymak , hakettiği seviyelere getirmektir. İnsanlara hayvan sevgisini aşılayabilmektir. Teşekkür ederim.


    Saygılarımla...
     
  6. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Yok Sezgin kardeşim. Tam 11. gün kusturdum. ;) Zaten benim Kalikom 8. günde yumurtaları ağzından attığında yavrular oluşmamıştı. Kaldı ki sen 6-7 gün diyorsun :) İyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşim.


    Saygılar...
     
  7. RuPTuR

    RuPTuR

    Mesajlar:
    1.486
    İsim:
    Cem
    Tebrik ederim Hüseyin.Allah analı babalı büyütsün.Sen de dede oldun ha sonunda :D
     
  8. lepistes

    lepistes

    Mesajlar:
    979
    İsim:
    Muhammed Ali Tavur
    Hayırlı olsun Hüseyin kardeşim, keşke bir kaç gün daha bekleyseydin. İnşallah kayıtsız sağlıklı bir şekilde büyütürsün.
     
  9. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Çok sağolun arkadaşlar. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Darısı bütün akvaryum severlerin başına. Dede olmak gerçekten de çok güzel bir duygu.


    Saygılar...
     
  10. lacooos

    lacooos

    Mesajlar:
    36
    Hüseyin merhaba, tebrikler hayırlı olsun yavrular. Sana kuluçka göndereyim kardeşim. Bu şekilde olmaz yumurtalar mantarlaşır inanki.
     
  11. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Teşekkür ederim Murat Abi. Yavrularda şu ana kadar çok şükür bir problem yok. Yani hareket ediyorlar ve keseler az da olsa eridi. Sanırım 2-3 güne kadar serbest yüzüşe geçerler. Serbest yüzüşe geçtiklerinde yine resim eklemeye çalışırım. Tekrar teşekkürler.


    Saygılar...
     
  12. lacooos

    lacooos

    Mesajlar:
    36
    Hüseyin'imdede oldun sonunda, hayırlı olsun kardeşim.
     
  13. emmi_06

    emmi_06

    Mesajlar:
    1.114
    İsim:
    Özgür ABAY
    Hüseyin,hayırlı uğurlu olsun.Balıktan ilk yavru alma baya bi heyacan vericidir.
    Keseler çıkmadan yemleme yapma sakın.
    İnşallah sağlıklı şekilde büyürler.Sarı prensesi 1 ay öncesine kadar besledim.4 batın yavru aldım.Genç damızlıklar yumurtalarına okadarda sadık değil.Snow prenses beslemek istersen,önerim snowlardan yanadır.İlk batın yavru alırken 16. gün kusturmuştum.6 cm'lik dişim 26 yavru vermişti.
     
  14. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Valla keseler tamamen eridi abi. Zaten akvaryuma aldım yavruları. İnşallah en kısa zamanda yemlemeyede başlayacam. Çok şükür şimdiye kadar kaybım olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz. Hepimize sağlıklı balıklar dilerim.



    Saygılar...
     
  15. MertBalim

    MertBalim

    Mesajlar:
    422
    İsim:
    Mert
    Hüseyin abi, hayırlı olsun. ama yavruların yumurta keseleri erimemiş fotograflarda top top belli oluyor biraz erken kusturmuşsun gibi geldi.
     
  16. cihan

    cihan

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    cihan yalın
    Cevap: Sarı Prensesimi Kusturdum. ( Resimli )...

    Kardeşim hayırlı uğuğrlu olsun yavruların, umarım sağlıklı bir şekilde büyürler ve onlardan da yavru almak sana nasip olur. Ben de de 5 erkek 12 dişim var sarı prenses benim dişi de dün ağzı dolmuş du. Bugün 2. günü inşallah sağlıklı yavru verir ler 6 yıldır besliyorum Malawi cikletleri sarı prensesler çok şahane.
     

Sayfayı Paylaş