1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

Başlığı 'Tür ve Cinsiyet Belirleme Portalı' kategorisinde kerem11 tarafından 14 Mart 2011 başlatılmıştır.

  1. kerem11

    kerem11

    Mesajlar:
    882
    İsim:
    Kerem Ürütürk
    Arkadaşlar resimleri yükledim daha öncede yüklemiştim.Ama cinsiyet ayrımları kimisi yanlış çıktı.Tekrardan yardım isteyeceğim.Sizde biliyorum anüs venti önereceksiniz ama onu yapamıyorum tutuyorum ama elime alamıyorum. :D
    Birde zebra cikletim dış parazit oldu dış kabukları soyuldu tıpki bir pamuk parçaları gibi sallanıyorlar hayvanın vücudundan ama resim ekleyemedim onun ilaç önerisi istiyorum.

    Buda akvaryumum.

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us


    Bu balığım dişi diye biliyorum .Sizce ?

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Bunlarda cobalt mavi prenseslerim bunların cinsiyeti nedir ? .

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Buda diğer sp bunun cinsiyeti nedir ? .

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Bu sp 'min cinsiyeti nedir

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    Birinci sp dişiye benziyor. Yüksek bir ihtimallede dişi.
    Cobaltların biri dişi biri erkeğe benziyor.
    İkinci ve üçüncü sp ise erkeğe benziyor.

    Kerem farkındaysan bak kesin konuşmuyorum sadece benziyor diyorum. Çünkü resimlerden sadece gerçeğe yakın tahminlerde bulanbiliriz. %100 gerçeği öğrenmek için balığı eline alman ve anüs vent kontrolü yapman şart.:ay:
     
  3. kerem11

    kerem11

    Mesajlar:
    882
    İsim:
    Kerem Ürütürk
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    Teşekkürler Abi anüs vent resimlerini çekip ekleyeyim o zaman yada anüs vent ile ilgili foto ekleyebilirmisiniz.
     
  4. kerem11

    kerem11

    Mesajlar:
    882
    İsim:
    Kerem Ürütürk
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    Dişi diye bildiklerime baktım Anüs ventin biri küçük diğeri büyük birde kırmızılık var bir dişi diye aldm bu akşam oda öle .
     
  5. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    Kerem daha önceden de yazıldığı gibi balıkların dış görünüşleriyle cinsiyet yapmak çokta doğru değildir aslında. Buradan söylenenler tahmin sayılır. En iyi sonuç anüs-vent kontrolüdür.

    1. ve 3. resimlerdeki sarı prensesler dişi 4. resimdeki ise erkek gibi duruyor.
    Mavi prenseslerde ise öndeki erkek arkadaki ise dişi gibi.
     
  6. alper5959

    alper5959

    Mesajlar:
    365
    İsim:
    Alper USTA
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    kerem büyük ihtimalle zebran mantar oldu fotoyu görmeden kesin diyemem daha öncede başıma gelmişti.dış kutusu kırmızı mavi olan mantar ilacı var adı azo muydu neydi unuttum 8-10 lira civarıdır onu al üstündeki yazanlara göre her gün suya damlat yanında mavi mürekkep de damlat ve ilaçları damlatınca yarın saatliğine filtrenin fişini çek ki ilaçları süngerine çekmesin ve suyun derecesini 28 30 a kadar yükselt.ama ilaçlarını mutlaka al çünkü bu hastalık diğerlerine de sıçrayabilir
     
  7. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    [​IMG]

    Bu erkek bir Sarı prenses.





    [​IMG]

    İkiside dişi Mavi prenses.






    [​IMG]

    Erkek sarı prenses.





    [​IMG]

    Buda yüksek ihtimalle dişi. Ama emin değilim sadece üst yüzgeç kıvrımına göre dişi gibi görünüyor ancak kafa yapısını da görmek lazım. Resimde kafa yapısı net çıkmamış.
     
  8. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    Anüs vent resimlerini eklersen bi bakarız cinsiyetlerine Kerem.:ay:
     
  9. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    Yazmaya çalıştım bende görebildiğim kadarı ile. Olcay abi mavi prenseslerin öndeki olanı erkekmiş gibi geliyor insana ama üst yüzgecin arka kıvrımı yuvarlak bak ikisindede. Ayrıca malawi benekleri ikisinde de az. Dişi gibi geldi bana bunların ikisi de?
     
    reis bunu beğendi.
  10. cihan

    cihan

    Mesajlar:
    12
    İsim:
    cihan yalın
    Cevap: Sarı prenseslerimin cinsiyet ayrımlarını yapabilirmisiniz ?

    meraba arkadaşlar bende bu siteye yeni üye oldum resimlere bakılırsa 2 adet erkek 1 adet dişi gibi ama bu resimlerden anlamak çok zor öleki gidip yerinde bile aldığınız zaman dişi diye aldığınız erkek çıkıyo ki canlı canlı alırken bile zorluk çekiyoruz değil resimden anlamak zor gibi sadece tahmin edile bilir bence arkadaşlarımın dedikleri gibi elinle alıp altına bakman daha iyi sonuç verecektir bu arada davranışlarından da aslında fark ede bilirsin bende de 12 adet sarı prenses 3 erkek 9 dişi 1erkek 3dişi beyaz prenses 1erkek 1 dişi mavi prenses 1erkek 2dişi paslı var 300 litre tşk ler
     

Sayfayı Paylaş