1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Selamun Aleyküm Ağalar...

Başlığı 'Üye Tanışma Portalı' kategorisinde Muzikopat tarafından 22 Haziran 2009 başlatılmıştır.

  1. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Merhaba...

    Sizlere daha önceden ameliyat olacağımı haber vermiştim. Ameliyatım geçen Pazartesi saat 08.00 sularında gerçekleşti.
    Safra kesemdeki Polip ( kist ) alınacaktı. Ancak istenmeyen durumlar cereyan etti. Yarım saat sürecek ameliyat Safra Kesesi'ni tamamen kaplayan yara yüzünden 3.5 saat sürdü. Ameliyatla maalesef hertarafı yara olan Safra Kesemin hepsi alındı :(

    Ameliyattan sonraki ilk üç gün çektiğim acıları anlatamam. Geçirdiğim iç kanama sırasında duyduğum acılar , sancılar öldürdü beni. Yemin ederim ki böyle acı görmemiştim , duymamıştım. Umarım YÜCE ALLAH soluk alıp veren hiç bir canlıya hastalık vermez , hastanelere düşürmez. 4 gün hastanede kaldıktan sonra Cuma günü sabah saatlerinde taburcu oldum ve evime gönderildim. Tedavim bir süre evde devam etti. Hala da etmekte. Neyse en nihayetinde acılarım dindi ve anca ayağa kalkabildim. Siz değerli forum üyelerini fazla merakta bırakmamak için konu açayım dedim. Şimdi iyiyim arkadaşlar. Geçmiş olsun dileklerini ileten bütün forum üyelerine tekrar teşekkür eder , saygılarımı sunarım. Bir kaç gün daha dinlendikten sonra paylaşımlarıma başlayacağım. ALLAH'ıma emanet olun. SAĞLICAKLA KALIN...
     
  2. Emrah Ece

    Emrah Ece

    Mesajlar:
    2.341
    Yer:
    İSTANBUL
    İsim:
    emrah ece
    Ve aleyküm selam yiğidim hoşgeldin :) Allah acil şifalar versin en kısa zamanda çivi gibi olursun inşallah.
     
  3. lepistes

    lepistes

    Mesajlar:
    979
    İsim:
    Muhammed Ali Tavur
    Aleykümselam Hüseyin'cim, seni tekrar aramızda görmek mutluluk verici. Bir an önce tam iyileşirisin inşallah.
     
  4. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Geçmiş olsun Hüseyin, sağlıklı mutlu bir gelecek dilerim.
     
  5. volkantr34

    volkantr34

    Mesajlar:
    3.342
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Volkan
    Hüseyincim sanada çok büyük geçmiş olsun.. Biran önce sağlığınıza kavuşup aramıza dönmenize sevindim.. Takım gene tamam.. ;)
     
  6. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    Çok çok geçmiş olsun Hüseyinciğim... Hızla iyileşeceğinden eminim, çünkü yaşama ve Rabbine bağlı bir arkadışımızsın ve azimlisin... Tekrar çok çok geçmiş olsun...

    Kist ile ilgili herhangi bir sakıncalı durum yok değil mi? Halk arasında dişi, erkek diye ayırırlar seninki hangisinden çıktı... Tabii patoloji rapounu aldıysanız diye soruyorum... Kontrollerini de kesinlikle ihmal etme... zaten seni çağırılar ara ara diye düşünüyorum... Tabii safre keseni toptan almadılar ise...
     
  7. RuPTuR

    RuPTuR

    Mesajlar:
    1.486
    İsim:
    Cem
    Valla Hüseyin,başına gelenlerin olabileceğini ilk mesajından beri biliyordum ama vazgeçirmek istemedim işin açıkçası.Neyseki katlanmışsın ve kurtulmuşsun.Geçmiş olsun dost:
     
  8. Neverlander

    Neverlander

    Mesajlar:
    2.924
    İsim:
    Abdullah Üüzümcü
    Zaten almışlarmış ya... Bugün ne biçim okuyorum ben yahu... En iyisi daha yorum yapmamak...

    Tekrar geçmiş olsun Hüseyinciğim...
     
  9. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Aleykümselam.

    Hüseyin geçmiş olsun kardeşim. Sağlığına kavuştuğuna çok sevindim. :hepiniziseviyorum:
     
  10. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Zaten beni kandırdılar Cem abi. :( Ailemde bir sürü hemşire var hiçbiri de bana zor bir ameliyat olduğundan bahsetmedi. Hepside küçük bir kist , kapalı ameliyat. Ne olacak ki ? Git ameliyatını ol dediler. Ama ameliyatıma 7 tane uzman girince ben tabii şüphelendim zaten. Doktor da narkozdan sonra ( daha ben bayılmadan ) ALLAH yardımcımız olsun dediğinde durumu çaktım. Zaten durumu çakmamla bayılmam 5-6 saniye sürdü.

    Abdullah abi henüz patoloji sonucunu almadık. Bir haftaya kadar alacağız. Eğer patolojide kanserli hücreye rastlanırsa doktor karaciğerin bir bölümünü almak zorunda kalacağız dedi. İkinci bir ameliyat riskimde var. Ama ALLAH'tan gelen baş göz üstüne. Boşuna dememişler Mevlam ne eylerse güzel eyler diye. Bunda da bir hayır vardır elbet.

    Hepinize geçmiş olsun dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim. ALLAH kimseyi sağlıkla imtahan etmesin.

    Saygılarımla...
     
  11. turqer

    turqer

    Mesajlar:
    1.088
    İsim:
    Türker Sezgin
    Geçmiş olsun Hüseyin. Umarım bundan sonra bir aksilik çıkmaz da, başta sen olmak üzere herkes huzura kavuşur...

    Allah bol bol sağlık sıhhat versin...
     
  12. rapstar*seen

    rapstar*seen

    Mesajlar:
    155
    İsim:
    Kürşat YILDIZ
    Aleyküm selam kardeşim.Geçmiş olsun kardeşim Allah'ım acil şifalar versin.

    Saygılar.
     
  13. kumkapılı

    kumkapılı

    Mesajlar:
    136
    Yer:
    küçükçekmece/cennet
    İsim:
    Doğan
    Büyük geçmiş olsun hüseyin, ALLAH'ın izniyle raporlarda temiz çıkacak gönlünü ferah tut karamsarlığa kapılma sakın moralinin tavan yapması lazım bu aralar ALLAH önce sana sonra cümlemize sağlık sıhhat versin
     
  14. Desert Falcon

    Desert Falcon

    Mesajlar:
    621
    Acil şifalar çok zor birşey abi.Dualarımız seninle ...
     
  15. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    ALLAH hepinizden razı olsun arkadaşlar. Dualarınız sayesinde bugün patoloji sonucum tertemiz çıktı. Doktor gözün aydın korkulacak bişeyin yok dedi. Üstümden çok büyük bir yük kalktı. Dulararını ve geçmiş olsun dileklerini esirgemeyen tüm forum üyelerine teşekkür eder , saygılarımı sunarım.
     
  16. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    ve aleyküm selam kardeşim

    Derdi veren dermanıda peşinden yetiştiriyor inşallah bizim bilmediğimiz her şerdede muhakkak bir hayır saklıdır Rabbim sana ve bütün hastalara şifa versin sağlığımızı elimizden almadan haline şükreden kullarından olmak nasip etsin acil şifalar kardeşim
     
  17. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Gözün aydın Hüseyin. Hızla iyileşmeni dilerim.
     
  18. dr_glicocalix

    dr_glicocalix

    Mesajlar:
    121
    İsim:
    Gökhan Emre ÇAÇAMER
    Geçmiş olsun Hüseyin Bey Hayırlı şifalar dilerim
     
  19. taygun

    taygun Guest

    Ağzına sağlık kardeşim.

    Amin
     
  20. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Sağolun varolun. ALLAH hepinizden razı olsun.


    Saygılar...
     

Sayfayı Paylaş