1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Setosa frag

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Canlı İlanları' kategorisinde gokhantiknaz tarafından 19 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    [​IMG]

    100 tl ankara

    SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
  3. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    @saydogan adlı üyeden haber çıkmaması nedeniyle ilan tekrardan aktiftir arkadaşlar.
     
  4. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    güncel 99 tl

    SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    güncel 94.5 lira :)

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
  6. YMR_AY

    YMR_AY

    Mesajlar:
    9.266
    Yer:
    İstanbul
    Hocam 74 tl ye olurmu?
     
    seaman038 bunu beğendi.
  7. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    senin güzel hatrına 71 liraya bırakabilirim. o da zararına napalım

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
    seaman038 ve YMR_AY bunu beğendi.
  8. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    Güncel 90 TL
     
  9. DOGA

    DOGA

    Mesajlar:
    40
    İsim:
    AHMET SARIBAŞ
    merhaba canlı satıldımı aceba son fiyat nedir. 05338102213
     
  10. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    İstiyosanız 80 e indirwyim hocam çıksın elimden. Duruyo hala

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
  11. tristan

    tristan

    Mesajlar:
    174
    İsim:
    kutlu
    Gökhan bey, Kolay bi canlı mıdır? Araştırdım pek bi bilgi bulamadım.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Pennywise

    Pennywise

    Mesajlar:
    10.285
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Levent Yaşar
    Kolay türler arasında
     
    seaman038 ve gokhantiknaz bunu beğendi.
  13. BaronOfWater

    BaronOfWater

    Mesajlar:
    122
    İsim:
    BaronOfWater
    Merhabalar hocam kargo yaparmısınız?
     
  14. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    Ankara hocam.

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
  15. BaronOfWater

    BaronOfWater

    Mesajlar:
    122
    İsim:
    BaronOfWater
    İstanbula kargo şansı varmıdır?
     
  16. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    Kargo yapılır. İlandaki setosa satıldı. Bir adet daha var. Fotosunu güncelleyeceğim.
     
  17. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    [​IMG]

    Soldaki frag 125 tl sağdaki 100 tl

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
  18. tristan

    tristan

    Mesajlar:
    174
    İsim:
    kutlu
    Bende alıcam ama şimdi değil. Ana koloniyi bitirmeyin Gökhan bey :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    Tamamdır hocam:)) size frag ayıralım

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
    tristan bunu beğendi.
  20. gokhantiknaz

    gokhantiknaz

    Mesajlar:
    579
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Gkohan tiknazoglu
    Güncel iki frag içinde. Fraglar fotodakilere göre bayağı bi büyüdü. Fiyat aynı

    biyerlerden bi şekilde gönderildi.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş