1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

Başlığı 'Tatlı Su Akvaryum Tanıtım Portalı' kategorisinde ozcan13 tarafından 10 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Ve sonunda fotoları çektim koydum.Pek net değiller netleri ilerde gelcek :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Tamer abi java fern pek hoşuma gitmedi birazda hırpalanmış.Sökmedim ama onun üzerine mossu sardım.Affet..
    Tamer abi birde kaçak yolcu yakaladım haberin olsun.Küçük bir salyangoz.Tabi direk akvaryumdan uzaklaştırıldı.Ayrıca bitkilerin üstünde gelen su mercimeklerinide unutmayalım.Bayağa da su mercimeği gelmiş betta taktı bunlara yemleme yapamıyorum.Su mercimeklerini yem sanıyor..
     
  2. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Özcan abi,güzel bir arka fona ihtiyacın var sanırım ? :) Akvaryumun genel bir görüntüsü varmı abi ?
     
  3. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Akvaryum şanslı ki senin elinde zaten Özcan abi. Senin balıkların çok şanslı. Senin akvaryuma her müdahalen ve her mesajın zaten keyif unsuru. Senin sazlarda çoşar, meşhur anubiasında cama köküyle yapışır. Ben onların yerinde olsam bunu yapardım.


    Ellerine sağlık. :helalolsun:
     
  4. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Teşekkürler.Bitkiler gelmeden önce benim arka fon beyazdı.Ama bitkiler gelince bir boğuk gözüktü akvaryum içime sinmedi arka fonu çıkardım akvaryum hacim kazandı gibi oldu.3.fotoğraf zaten akvaryumun genel görüntüsü.Temel ışık yok akvaryumda bitkiler napsın beni görünce fotosentez yapmıyorlar. smiley18.gif Bugün gittim 1 floresan ve balast ın fiyatını sordum 7 tl dedi iyi dedim.Gidip strafor alcam kapak yapcam sonra floresanı alcam bağlıcam.Bitkiler sanırım o zaman coşar.Ama bence benim akvaryuma vuran ışık yeter ama pencere önünde ev birde ön cepe olunca çok güneş alıyor.Sorum olcak bu bitkiler yosunu azaltır dimi?
     
  5. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Birde sorduğum floresan normal 30cmlik floersanlardan bu bitkilere yeter mi?Benim bitkilerim çürümesin yavaş yavaşda çoğalsınlar başka bişey istemiyom burda:gif saygılar:gif
     
  6. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Bu sorulara bitki konusuna hakim arkadaşlar daha iyi ve sağlık yanıt verecektir Özcan abi. Cam kenarı olması yosun yapacaktır yapraklarda.
     
  7. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Evin heryeri ışık alıyor başka koyacak yer yok ben napayım dön:gif
     
  8. murer

    murer Kıdemli Üye

    Mesajlar:
    4.174
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Murat ERCAN
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Direk güneş ışığının akvaryuma vurması, istenmeyen yosunlar ile karşı karşıya bırakacaktır seni Özcan abi. Bitkilerin yosunu önlemesi göreceli olarak değişir. Akvaryumun içinde bulunan nitrat ve fosfatı emeceklerdir, bitkiler için diğer besinleride es geçmemek gerekir. Ama unutmayalım ki yosunlar besin dengesizliklerinden, bitkilerden önce yararlanacaktır.
     
  9. Kubilay*

    Kubilay*

    Mesajlar:
    577
    Yer:
    Bahçeşehir / İST
    İsim:
    Kubilay Atik
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Özcan abi direk güneş ışığı gerçekten baya bi yosun problemi çıkartıyor. hehe.gif
     
  10. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    En acili arka fon . :) Ama yosuna da dikkat...
     
  11. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Bitkileri sanki iyi dikememişim gibi hissediyorum..
     
  12. Kubilay*

    Kubilay*

    Mesajlar:
    577
    Yer:
    Bahçeşehir / İST
    İsim:
    Kubilay Atik
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Bana güzel gibi geldi Özcan abi ama fotolar çok net değil pek anlayamadım. .8.
     
  13. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Yeni fotoğraflar....
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Helal olsun Özcan abi, bize bir akvaryum nasıl gün be gün değişir net olarak gösterdin. :helalolsun: Ellerine sağlık, su pırıl pırıl ve betta mutlu.

    Fotoğraflar için teşekkürler. Ben çok beğendim akvaryumu. ;)
     
  15. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Sağolasın Temel burda:gif Yavaş yavaş öğreniyoruz.. saygılar:gif
     
  16. mutlu

    mutlu

    Mesajlar:
    95
    İsim:
    Mutlu
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Çok güzel bir akvaryum. em34:
     
  17. ozcan13

    ozcan13

    Mesajlar:
    571
    İsim:
    Özcan Kayahan
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Sağolasın Mutlu kardeş. saygılar:gif
     
  18. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Sonunda vizyonda 50-34-24 akvaryumum

    Özcan abi kurulumu başarmışsın. Ben de sevdim akvaryumunu... Gerçekten huzur veriyor.
     

Sayfayı Paylaş