1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Survivor

Başlığı 'Hayata Dair Her şey' kategorisinde Alparslan tarafından 20 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Star tv de üç aydır yayınlanan ve Acun Medya'nın hazırladığı Survivor yarışma programı bugün şampiyonunu ilan etti ve Turabi sms ile birinci oldu.

    Ben şahsım adıma üç ay boyunca fırsat buldukça zamanımı ayırıp izledim, izlememin sebebi maceracı ruhum ve survivor olduğu içindir ve bildiğiniz gibi "Survivor" ın açılımı hayatta kalma mücadelesi demektir, buradan yola çıkarsak diğer yarışmacıları eze eze yenerek hakkıyla birinci olması gereken Gökhan Keser ve ikinciliği de Merve Aydın hak etmiştir.
    Zaten dün ki son survivor yarışmasında hakkıyla birinci ve dördüncü belli olmuştur, sıralama da aşağıdadır.

    1. Gökhan Keser
    2. Merve Aydın
    3. Turabi Çamkıran
    4. Ahmet Dursun

    Durum bu şekildeyken üçüncü olan kişi sms lerle nasıl oluyorsa birden bire birinci oldu, bu sms lerin ne kadar doğru olduğu meçhul ve hiç inandırıcı değil ve beni esas üzen konu bunu ben survivor olarak izledim sms yarışması olacağını bilseydim hiç izlemezdim, bunu Acun Medya ya hiç yakıştıramadım, bir daha da kesin ve kesinlikle izlemeyeceğim zamanıma yazık oldu.

    Benim izlediğim ve survivor ı gerek yarışlarıyla gerek karakteriyle kazanan Gökhan Keser dir...

    [​IMG][​IMG]
     
    Buh-ra, HELİOS, Tuğçe ve diğer 11 kişi bunu beğendi.
  2. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.711
    Yer:
    ankara (aydın)
    Bizdekiler de Turabi destekcisi Alpi, özellikle annem. Turabi kazandı diye aradı sevinçle, fanatik bunlar fanatik.:D
     
  3. zagor

    zagor

    Mesajlar:
    1
    İsim:
    zeki gün
    Alparslan beye katılıyorum insanları anlamak kolay değil bu yıl ki Eurovision yarışmasını da Avusturya dan Koncita kazandı.
    TURABİ
    KONCİTA
    02_d.jpg [​IMG]
     
    bilge, yurtsevenkursad, Atak ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  4. cimlikaya

    cimlikaya

    Mesajlar:
    2.242
    Yer:
    İST.
    İsim:
    Teoman Çimlikaya
    Acun kazandı beyler.
     
  5. Twostart

    Twostart

    Mesajlar:
    49
    Yer:
    Istanbul
    İyi olan kazanmadı :oops:
     
    bilge, Atak ve Alparslan bunu beğendi.
  6. YMR_AY

    YMR_AY

    Mesajlar:
    9.268
    Yer:
    İstanbul
    Her yıl olduğu gibi bende kaçırmadan izledim.Hele son 3 gün akşamın en güzel saatlerinde millet dışarlardayken eve kapanıp soluk bile almadım.Millet ne buluyorsun o programda derken Biskolata reklamları çok kısa o yüzden izliyorum diye dalga geçiyordum.Gönlümün birincisi Gökhan'dı.Merve'nin gösterdiği çabaya saygı duyup şapka çıkartıyorum.Turabi için yazacak bişey bulamıyorum.Umarım yaşadığım sürece öyle biriyle karşılaşmam
     
    bilge, Glsn, Erdem. ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  7. KGEYGS

    KGEYGS

    Mesajlar:
    4.527
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Yusuf Şahin
    hic yirtinmayin abim ozetlemis durumu. adam aclik oyunları yapsa izlettiriyor sorgulamadan

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Alparslan bunu beğendi.
  8. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.707
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Abla helal olsun sana her yönden aynı kafadayız :D
    Acun medya bence kendi bindiği dalı kesti. İyi tutmuş bir programı uçuruma itti, çünkü görüldü ki Turabi gibi tipleme küfürlerle, hakaretlerle, aşağılayıcı davranışlarla çok kötü örnek oldu bundan sonraki yarışmacılar bunu örnek alarak birinci olma pahasına daha kötülerini yapacaklar eminim, o yüzden bir daha seyretmem ve kimsenin seyretmemesini dilerim. Bu böyle olmamalıydı...
     
    HELİOS ve bilge bunu beğendi.
  9. JOEBLACK73

    JOEBLACK73

    Mesajlar:
    286
    İsim:
    cüneyt bolkol
    Son zamana kadar aslında Gökhan öndeydi, ancak diğer yarışmacıların Turabiye aşırı yüklenmesi sonucu halk Turabiye sms'i bastı, sebebi budur.
     
  10. harfuzmani

    harfuzmani

    Mesajlar:
    5.750
    Yer:
    Bursa
    İşiniz yokmu sizin :) Teoman abim ne güzel demiş.
     
  11. Aynen katılıyorum.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  12. Bende arada baktım, acun zaten hep kazanan oluyor yaptığı her programda.
    Ama turabi gibi tiplere de kazandırır oldu, tek fark bu.
     
    bilge, YMR_AY ve Alparslan bunu beğendi.
  13. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    7.610
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Izlemedim :) ama o Gokhana cok haksizlik ettiler :D :D :D yok yaa hakaten ben izlemek yerine yaşamayı tercih ediyorum o yuzden evdeki Tv pek sevmez beni.
     
    veysel ve Alparslan bunu beğendi.
  14. beloc

    beloc

    Mesajlar:
    115
    Yer:
    Malatya
    İsim:
    Burak GENÇ
    Gökhan olaydı iyidi,bizim millet hep değişiği sever malesef .
     
    MESUT_KERİM ve Alparslan bunu beğendi.
  15. YMR_AY

    YMR_AY

    Mesajlar:
    9.268
    Yer:
    İstanbul
    Bu milletin değişikliği sevmesinden çok ortalıkta dolanan söylentiler bence.Daha önceki yarışmada Nihat Doğan değilde efendiliğinden sebep yüzme şampiyonu olan vatandaşın kazanması.Sonrasında vatandaşın kazanılan ikramiyenin yarısını engelli vatandaşlara vereceğine dair sözleşmesi olmasına rağmen hiç bir şey vermeden ortalıktan yok olması.Acun demiştir bu seferde terbiyesiz biri kazansında bakalaım ne olacak.
     
    Erdem., MESUT_KERİM ve Alparslan bunu beğendi.
  16. basma tulumba

    basma tulumba

    Mesajlar:
    2.255
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Burhan Mutlu
    Bu yarışma bence insanlardaki önlenemez yatak odasına perde arasından sızma merakı ile alakalı. Aman bir aralık bulmaya görsünler hemen gözlerini diker ve yaradılışı gereği merak duygusu ile olanı biteni kaçırmak istemezler ya: işte öyle bir şey. Bu magazin programları, kim kiminle nerede ne yapmış ne demiş cart curt... O ona laf atıyor, o öbürüne yumruk atıyor. Hayır anlamadığım yegane şey, acıkınca bir insan nasıl manyaklaşır izlemek istiyorsak: azıcık gözümüzü aşağıya dikip Afrika'ya bakmak yeter halbuki. Hem senaryo daha da gerçekçi... Daha konu uzayıp gidebilir: nasıl izlettiriliyor bu program falan filan ama gerek yok.
    Sevmiyorum da, biraz kusayım dedim. Kusuruma bakmayın :)
    Hayatta çok güzel şeyler var, mesela Mesut abi survivor izliyor mu bilmiyorum ama tekne yapıyor. Ne güzel! Veysel abi çay yapıyor demli demli. Oh mis...
     
    veysel bunu beğendi.
  17. basma tulumba

    basma tulumba

    Mesajlar:
    2.255
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Burhan Mutlu
  18. YMR_AY

    YMR_AY

    Mesajlar:
    9.268
    Yer:
    İstanbul

    Tv karşısına geçip saatlerce hayvanların birbirleriyle dövüşmesini,avlanmasını,yemek yemesini,birbirlerine kur yapmasını izleyince adı belgesel oluyor.İnsanların sosyal hayattaki davranışlarını izleyince magazin deyip burun kıvırıyoruz :) Buda insan belgeseli işte.
     
    Alparslan bunu beğendi.
  19. basma tulumba

    basma tulumba

    Mesajlar:
    2.255
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Burhan Mutlu
    Yağmur hanım haklısınız ancak hayvanlar doğal, bunlar sahte :)
     
    Twostart ve veysel bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş