1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Tanışma

Başlığı 'Üye Tanışma Portalı' kategorisinde HKNK tarafından 7 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Merhaba arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım 1 hafta felan oldu
    Adım hakan istanbulda ikamet ediyorum şimdilik 34,5 yaşımdayım :D
    daha önce cichlid besledim ama anladımki ben bu işten anlamıyorum uzun bir süre ara verdim
    şimdi yeniden başlamak istedim daha profesyonel birşeyler yapmak için bakınıyordumki bu portalı buldum iyikide buldum hemen bir kaç soru ile başlayınca Alparslan ve Mesut isimli arkadaşlar başta diğer arkadaşlardan da hemen fikirler gelmeye başladı hepinize sonsuz teşekkürlerimle...
     
    Önder., King Elvis, emarch ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
  2. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    7.606
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Daha once tanismistik sanki :) hoşgeldiniz keyifli paylaşımlar dilerim
     
    HKNK bunu beğendi.
  3. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    14.691
    Yer:
    ankara (aydın)
    Portala hoş geldin.
     
    HKNK bunu beğendi.
  4. Montimahir

    Montimahir

    Mesajlar:
    5.723
    Yer:
    Bursa
    Hoşgeldiniz keyifli hobiler...
     
    HKNK bunu beğendi.
  5. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Hoş geldin abi...;)
     
    HKNK bunu beğendi.
  6. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Tanışmazmiyiz mesut ustam :)
     
  7. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Hoşbuldum paşam :)
     
    Alparslan bunu beğendi.
  8. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Çok teşekkürler arkadaşlar hoşbuldum :)
     
  9. Erdal

    Erdal

    Mesajlar:
    4.027
    Hoş geldin hakan keyifli paylaşımlar.
     
    HKNK bunu beğendi.
  10. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    hoşbuldum çok teşekkür ederim
     
  11. beloc

    beloc

    Mesajlar:
    115
    Yer:
    Malatya
    İsim:
    Burak GENÇ
    Hoş geldiniz...
     
    HKNK bunu beğendi.
  12. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Hoşbuldum
     
  13. kenan3535

    kenan3535

    Mesajlar:
    9
    İsim:
    kenan ügüdücü
    Merhaba arkadaşlar aranıza bugün katıldım siteyi biraz inceleme fırsatım oldu gerçekten güzel bir forum benim bir sorunum var nereye yazmam gerektiğini bulamadım ama :) ben akvaryumu nasıl temızlıcem ya suyu değişiyorum ama dıp kısmı pis kalıyor taşların arasında pislik oluyor
     
  14. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Hoşgeldin arkadaşım aramıza öncelikle seninde yeni konu akmaç gerekiyordu neyse :D filtre olarak ne kullanıyorsun iç filtremi dış filtremi ayrıca 2 yada 3 haftada bir de dip temizliği yaparsan sorun çözülmüş olur
     
  15. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Merhaba Portala hoş geldiniz, ilgilendiğiniz olan konuyu örnekte ki gibi açabilirsiniz...:)

    1.PNG
    2.PNG
     
    HKNK bunu beğendi.
  16. kenan3535

    kenan3535

    Mesajlar:
    9
    İsim:
    kenan ügüdücü
    Yeni konu açtım tşk ederim sorun dip temizliğini bilmiyor olmam zaten dış ve iç fitrem de var hiç kapatmıyorum.
     
  17. HKNK

    HKNK

    Mesajlar:
    69
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    HAKAN KAYA
    Tamam işte dip sifonu kullanabilirsin
     
  18. King Elvis

    King Elvis

    Mesajlar:
    1.565
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Aşkın Önver
    Hoşgeldin kardeşim
     

Sayfayı Paylaş