1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Tapatalk

Başlığı 'Akvaryum Kahvesi' kategorisinde domurcukgül tarafından 21 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. Arkadaşlar merhaba telefona Tapatalk'ı nasıl yüklüyoruz?:D
     
  2. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Uğur Abi telefon Marka Model Nedir?
     
  3. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Aynen, Symbian, Android, Windows ve IOS olarak farklı işletim sistemlerini destekliyor tapatalk. Kiminde ücretsiz, kiminde ücretli sunuluyor.
     
  4. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Ücretlilerden Android için ücretsizi mevcut. İphone ise jailbreak lazım. :). Ama elimizden geleni yaparız.
     
  5. iPhone 4s.
     
  6. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Abi Jailbreak var mı?
     
  7. Hayır yok.
     
  8. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Hmm. O zaman 2 seçenek var ya jailbreak yapacaz yada paraya kıyacaksın abi :).
     
  9. Hocam her ikiside olabilir;)
     
  10. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    evasi0n yaz google amcaya, indir, JB yapmadan full yedeğini al (uygulamalar dahil olmak üzere) daha sonra Itunes üzerinden son kez eşzamanla, JB yapmak artık çok basit, JB yaptıktan sonra;

    Sources kısmına - cydia.xsellize.com yazıp repo'yu ekle,

    IPASTORE diye arama yaptır Cydia'dan, indir..
    Ipastore'u aç, Tapatalk yaz arat indir kur. :)

    Uzun oldu azıcık.
     
  11. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Abi baktın olacak gibi değil uygun olursan yarin beraber hallederiz.

    Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  12. Teşekkür ederim.:)
    Tşk.:)
     
  13. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Artık evasi0n ile JB gerçekten çok kolay. Sadece biraz ingilizce yeter yani. :) Yine de siz bilirsiniz. JB aslında sadece kapalı kaynak kodu açığa çeviriyor IOS için.. Tabi korsan uygulamalar için de yapan çok ancak, programları tasarlayanların emeğini teslim etmezsek, tekrar işimize yarayan programın korsanını bulamayacağız, çünkü tasarımcısı onu tasarlamayı çoktan bırakmış olacak :)
     
    domurcukgül bunu beğendi.
  14. Ankaraguclu

    Ankaraguclu

    Mesajlar:
    2.715
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Miraç küçükerdem
    Erman abi Konuna dahil oluyorum ama bende sormak istiyorum :)
    Benim Htc Explorer Telefonum var Android İşletim sistemli Ücretsiz Tapatalk Varmı Acaba ?
     
  15. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Androidte var, blackmarth alpha programını (APK) 'sını bulup indir, oradan da tapatalk 2 'yi bul indir. Ben öyle yapmıştım zamanında.
     
    ßy Mirac Küçükerdem bunu beğendi.
  16. The_ReligiouS

    The_ReligiouS

    Mesajlar:
    1.179
    İsim:
    Bekir YÜCEL
    Miraç android için çok kolay google android tapatalk yazıp apk dosya sini bul ve yükle bu kadar.

    Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    ßy Mirac Küçükerdem bunu beğendi.
  17. App store'de ücretli tapatalk forum var.Buradan indirebiliyormuyuz?
     
  18. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    tabi ki de indirilebilir.
     
  19. Tapatalk forum ve Tapatalk iPhone 2 hangisini indireyim?:)
     
  20. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    Açıklamalarına bak, hangisi en son sürümse onu :D
     

Sayfayı Paylaş