1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Turuncu Renkli Ciklet Balıklarımın Türü Nedir

Başlığı 'Malawi Cichlid Forumu' kategorisinde naklov500 tarafından 10 Kasım 2012 başlatılmıştır.

  1. naklov500

    naklov500

    Mesajlar:
    39
    Yer:
    mersin
    İsim:
    volkan yıldırım
    Birkaç forumda daha sordum ve şeker pembesi, portakal ciklet, red zebra (sanırım portakalla aynıymış) gibi şeyler söyleyen oldu. Bir arkadaş midas deyince yok artık dedim. Kesin birşey söyleyebilir misiniz acaba?

    PICT0004 (2).JPG PICT0005.JPG PICT0007 (2).JPG PICT0007.JPG
     
  2. Snowblind

    Snowblind

    Mesajlar:
    1.462
    Yer:
    Manavgat
    Bence Şeker Pembe dediğimiz tür.Ama tecrübeli arkadaşlar daha kesin bilgi vereceklerdir.
     
  3. Ankaraguclu

    Ankaraguclu

    Mesajlar:
    2.713
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Miraç küçükerdem
    PORTAKAL ciklet türüde var. Eray abimin dediği Şeker pembe türüde var..
     
    Alparslan bunu beğendi.
  4. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.705
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Hiç seni yalnız bırakırmıyım aynen katılıyorum Öz portakal...temo25
     
    ßy Mirac Küçükerdem bunu beğendi.
  5. naklov500

    naklov500

    Mesajlar:
    39
    Yer:
    mersin
    İsim:
    volkan yıldırım
    valla balığımdır diye demiyorum bana da ÖZ PORTAKAL gibiymiş geliyor :D, görsellere şöyle bir bakıyorum şeker pembenin kafa kısmı daha açık renklerde vücutta baya bi benek var gibi..benim balıklara bakınca kafa kısmında pek açıklık yok bi benekte vücutta şeker pembe kadar çok değil, sanırım alparslan beyin dediği gibi öz portakal bu
     
    Alparslan bunu beğendi.
  6. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.705
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Şeker pembe bu...


    [​IMG]


    Buda seninki...

    [​IMG]
     
  7. naklov500

    naklov500

    Mesajlar:
    39
    Yer:
    mersin
    İsim:
    volkan yıldırım
    öz hakiki gerçek portakal kardeşim benimkisi :)
     
    Alparslan bunu beğendi.
  8. Ankaraguclu

    Ankaraguclu

    Mesajlar:
    2.713
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Miraç küçükerdem
    İlk Resimde Şeker Pembeside görüküyor. Portakal'da var Oda var
     
  9. suret

    suret

    Mesajlar:
    2.160
    Yer:
    istanbul
    İsim:
    Burak N
    Şeker portakalı bu tamam kavga etmeyin
     
  10. Durul Baykara

    Durul Baykara

    Mesajlar:
    429
    İsim:
    Durul Baykara
    Bi de portakal resmi koymak lazım şimdi buraya :)
     

Sayfayı Paylaş