1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Ufağından pico

Başlığı 'AP Portal Blog- Üye Tank Tanıtımları' kategorisinde ayyildiz_turkiye1 tarafından 4 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

  1. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Selamun aleykum
    Kurulumu yaklaşık 2 ay oldu.
    Dophin akvaryum
    Ps resun sk 300
    Aydınlatma sunsun ad 200 led
    Canli 2adet soytarı
    1adet dr karides
    1de davetsiz misafir (yengeć sanirim)
    2adet zoanthids var guzel aciyorlar
    Kurulum aşaması
    Suyu hazir akvaryumdan alinma canli Kaya yi ekledikten sonra 3 gün ps calıştı sonra 1adet soytarı eklendi 1hafta sonrada digerini ekledim yaklasik 1ay önce zoa lar eklendi sıkıntıları yok şuan gecen haftada dr karidesi ekledim dun sabah eve girdim karides kabuk degistirmis ellerimi yıkayayım alırım dedim bi deldimki kabuk yok yengeç den şüpheleniyorum (yengeç se) zoa eklemeye devam edecegim soytarilardan bi tanesi zoa yi host edindi gibi üzerinden zürtünerek geçiyor zoa da alıştı ilk zamanlardaki gibi kapatmiyo kendini
     
    veysel ve Alparslan bunu beğendi.
  2. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Bristle wormlar da yemiş olabilir abi...
     
  3. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Bogazinda kalsin insallah
     
  4. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    İnşallah...:D
     
    ayyildiz_turkiye1 bunu beğendi.
  5. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
  6. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    1temmuzda aldigimda [​IMG] bu boyutta olan zoa bugun [​IMG] bu boyuttadir insallah kayaya yayilmaya devam eder pazar gunu ilani bulunan polip leride alip kayayi renklendirmeye devam
     
  7. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
  8. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.706
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Çoğalır bunlar...:)
     
    ayyildiz_turkiye1 bunu beğendi.
  9. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Agzin bal yesintemo13
     
  10. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
  11. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Bu sabah eve geldim rutin su eklemesi yem v.s yapacaktimki soytarılardan birinin akvaryumda olmadigini fark ettim zaten bir adet olan kayayamı sıkıştı diye düşündüm kayayı haraket ettirdim atlama ihtimaline karşı arama tarama yaptım malesef iz yok okadar uyuz oldumki ölü kayalardan ufak iki parça kayayi ekleyip 1saat bekledim sonra ilk kayayi cikattim yani akvaryumun cökme ihtimailni göze alarak bu işlemi yaptım kayayi iyice arama tarama işlemi yapsamda her hangi bi canliya rastlayamadim sizce ne olmus olabilir.
    Bu oylaydan sonra kalan soytari ve karidesi çıkartıp sadece mercanmı beslesem diye düşünüyorum
     
  12. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Zaten karidesi çıkartıcam zoa larin kapanmasina sebep oldugu için bu olayda tuz biber oldu cok üzüldüm elimi akvaryuma soktugumda gelir vururdu bolgesini korurdu
     
  13. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Cuma gunu canlilarda teslim edilecek sadece mercan turleri ve snaillerle devam edecegim
     
  14. Karakus

    Karakus

    Mesajlar:
    318
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Fatih KARAKUŞ
    Atlama ihtimaline karşın akvaryumun etrafına iyice baksaydınız. Akvaryumun üzeri açıksa atlayabiliyorlar.
     
    ayyildiz_turkiye1 bunu beğendi.
  15. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Atladımı diye heryeri aradim taradim hic bir yerde yok baliklari vereyim arama taramaya devam edecegim kumu karistiricam icinden yabanci canli cikarsa yargisiz infaz yapicam
     
  16. Karakus

    Karakus

    Mesajlar:
    318
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Fatih KARAKUŞ
    Benim damsel kayada bi oyuğa girmişti. 2 gün aradım ölmüştür diye umudu kestim kayayı o kadar kaldırıp altına üstüne baktım. Sizin hesap bulamadım. Sonra kendiliğinden ortaya çıktı :) Umarım sizinki de öyle olur.
     
  17. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Valla kayayi cikartip guzelce yikadim tum deliklerden hortum vasitasi ile tazzikli su sıktım nafile ölüsü dirisi yok ne 7 bilmiyorum yiyen zıkkım yesin diyorum.:olabilir:
     
  18. Karakus

    Karakus

    Mesajlar:
    318
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Fatih KARAKUŞ
    O zaman geçmiş olsun demekten başka bişey kalmamış.
     
    ayyildiz_turkiye1 bunu beğendi.
  19. ayyildiz_turkiye1

    ayyildiz_turkiye1

    Mesajlar:
    73
    Valla oyle ne acaba zoa lardan birimi yedi diye dusunmuyo degilim zoa nin birini host edinmisti surtunup duruyordu kapanmasina sebep oluyordu elimi canli eklemedigim surece akvaryuma sokmam gecen gun aldigim canlilari eklemek icin elimi soktugumda elime vuruyordu bu bolge benim der gibi ya yengec e de bu bolge benim diye diklendiyse yengecde buna bi koyusta oldurduyse diger soytariyla karides cenazesini gomduyse helva kavurmak lazim
     
    Burcu ve Karakus bunu beğendi.
  20. Karakus

    Karakus

    Mesajlar:
    318
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Fatih KARAKUŞ
    Kurgu süper :D
     

Sayfayı Paylaş