1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

XL Carpet Anemon

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Canlı İlanları' kategorisinde ybarbaros tarafından 28 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ybarbaros

    ybarbaros

    Mesajlar:
    222
    Yer:
    Ataşehir istanbul
    İsim:
    Yavuz Barbaros
    Merhaba, çapı yaklaşık 30 cm dir. Yeşil- turkuaz renkte ve gayet sağlıklıdır. Yer İstanbul-Ataşehir den yada ortak bir noktadan teslim. Fiyat 120 TL. Istenirse ev sahibi clarkii palyaço da 40 TL.
     

    Ekli Dosyalar:

    • image.jpg
      image.jpg
      Dosya Boyutu:
      138 KB
      Görüntüleme:
      677
    Erdal, Nadir, vicia ervillia ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  2. arel

    arel

    Mesajlar:
    171
    İsim:
    arel gelincik
    Slm oldukça güzel bir canlı MAAŞALLAH
     
  3. ybarbaros

    ybarbaros

    Mesajlar:
    222
    Yer:
    Ataşehir istanbul
    İsim:
    Yavuz Barbaros
    Evet çok sağlıklı ve keyifli bir canlı. Clarkii palyaço ile resmen stand up yapıyorlar, bilenler bilir...
     
  4. furkant

    furkant

    Mesajlar:
    812
    Yer:
    İstanbul
    Yavuz abi bendeki 4 kafa koralla takas edelim dicemde benim yeni akvaryum 70-30-35 eziyet olmasın canlıya :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  5. ybarbaros

    ybarbaros

    Mesajlar:
    222
    Yer:
    Ataşehir istanbul
    İsim:
    Yavuz Barbaros
    Clarkii zaten carpet icinden cikmadigi icin problem olmaz ama sen carpet disinda akvaryuma ne koymak istersin onu dusunmek lazim, bir koseyi tamamen kapatır bu canli ;)
     
  6. Erdal

    Erdal

    Mesajlar:
    4.027
    Ben alırım ama benim nano kadar abi :) yolun geçmiyor mu bu tarafdan?
     
  7. ybarbaros

    ybarbaros

    Mesajlar:
    222
    Yer:
    Ataşehir istanbul
    İsim:
    Yavuz Barbaros
    Erdal, yolu senin oradan geciririz ne demek :)
     
    Erdal bunu beğendi.
  8. Erdal

    Erdal

    Mesajlar:
    4.027
    Kahveleri ben yaparım :)
     
  9. furkant

    furkant

    Mesajlar:
    812
    Yer:
    İstanbul
    Erdal abi akşama kadar anemon mu izlicen ? :D 5 tane palyaçom var abi lazım bana yani valla sana uyarsa koral takas edelim bende bi keyifsiz gibi :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  10. Erdal

    Erdal

    Mesajlar:
    4.027
    Sen alabilirsin güzel ve hesaplı Yavuz abinin anemonu. Bend pek takas edecek bir şey yok ki :)
     
  11. ybarbaros

    ybarbaros

    Mesajlar:
    222
    Yer:
    Ataşehir istanbul
    İsim:
    Yavuz Barbaros
    Furkan olur elbet sendeki koralin resmini gonderirsen bakalim
     
  12. ybarbaros

    ybarbaros

    Mesajlar:
    222
    Yer:
    Ataşehir istanbul
    İsim:
    Yavuz Barbaros
    Canlı verilmiştir. Konu kilitlenebilir. Teşekkürler
     
    Erdal bunu beğendi.
  13. Erdal

    Erdal

    Mesajlar:
    4.027
    Hayırı olsun abi.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş