1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Yeni firariler yakalandı(kasakalawe)

Başlığı 'Tanganyika Balıkları Forum' kategorisinde cirol tarafından 5 Ekim 2010 başlatılmıştır.

  1. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Keyifsiz ve sıkıntılı geçen bir haftanın ardından biraz moral oldu.İki günlük üç adet kaçağı yakalayıp yavruluğa koydum hala dişelerin ağzı dolu bir kaç güne kadar 2 dişim ağzındaki yavruları salar diye düşünüyorum.Bu dişilerin harici iki dişimin daha ağzı dolu bir tanesi 4 gün oldu diğeri ise bu gün yumurta aldı bakalım hayırlısı.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. fth-94

    fth-94

    Mesajlar:
    5.333
    Yer:
    Türkiye
    İsim:
    Fatih BAŞBAĞ
    İsmail abi başlığı görünce hemen senin olduğunu anladım ve başlık çok çok hoşuma gitti :)

    Abi maşallahı var balıklarının. Anladığım kadarıyla şuanda 4 dişinin ağzı dolu. Sıkıldın dimi artık yavru almaktan :) Öyle bir düşünce hisstetim bir mesajında :)
     
  3. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Teşekkürler fatih sıkan farlı şeyler bitkili akvaryumun camı durduk yere çatladı üstüne tropheusların bulunduğu akvaryumda suda durduk yere puslanma başladı.Şuan suyu eski haline getirmeye çalışıyorum vs vs kafam biraz karışık tropheuslarda kolay kolay sıkılmam ama belki ilerde tür değişimine gidebilirim.
     
  4. SantiMunez

    SantiMunez

    Mesajlar:
    215
    Yer:
    Samsun
    İsim:
    MUSTAFA CAN ÖMEROĞLU
    Hayırlı olsun abi kasakalawe çok güzel balıklar fakat ben burda onlardan bulamadım :)
     
  5. emmi_06

    emmi_06

    Mesajlar:
    1.114
    İsim:
    Özgür ABAY
    İsmail abi,maşallah seriye bağladı balıklar.
    Bu arada inşallah bitkili tank çatlamakla kalmıştır.Patlama gibi durum olmamışdır inşallah.
     
  6. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Maşallah İsmail. :nazar: Catlayan cam için üzüldüm. Trpheusların akvaryumundaki su puslanmasını yağmurlardan sonra yaptığın su değişimlerinde kullandığın çeşme suyuna bağlıyorum açıkcası çünkü bildiğim kadarıyla hiçbir uygulama yapılmamıştı başka.

    Ağzı dolu dişiler olması yüzünden kimyasal müdahaleler yerine sık ve sağlıklı suyla mümkünse bu ara damacana suyla su değişimleri yaparak bunu atlatabilirsin diye düşünüyorum. Filtreye kömürilavesi bu süreçte destek olabilir sorunun bertaraf olmasına.
     
  7. Warden

    Warden

    Mesajlar:
    597
    İsim:
    Güven Gökdere
    Abi yavrular maşallah çok şekerler.Allah bunlarında yavrularını görmeyi nasip etsin.

    Diğer olumsuz konularda canını sıkma abi gelir geçer.Sen bunların da üstesinden gelirsin :ay:
     
  8. Erman Pehlivan

    Erman Pehlivan

    Mesajlar:
    2.843
    Yer:
    İzmir / Torbalı
    İsim:
    Erman PEHLİVAN
    İsmail abi millet puslu olsun istiyor biyotop için :) Sende. :D Bulmuşsun işte daha ne :) Hayırlı olsun abi yavruların maşallahı var. :) Damızlık olmuşlar benim polit yavrularının yanında öyle görünüyor. :D
     
  9. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Teşekkürler erman kardeşim doğrudur bazıları suyu puslu ister ama ben biraz pipirikli biriyim ve su bu şekilde olunca kafayı sıyırıyorum.

    Teşekkürler güven kardeşim iyi dileklerin için .

    Bende ona bağlıyorum abi süreçte herhangi değişim ve kimysal vs ilavesi olmadı.Su değişimini aksatmıyorum ilk etabta ph'a fazla etki etmemesi için kömürü sadece iç filitreye koydum bu şekilde bir kaç gün devam edeceğim bu şekilde istediğimi alamazsan dış filitreye ekleyeceğim.
    Çok saol darısı senin başına özgür .Çok şükür patlama olmadı camın yan tarafında çatlama oldu arkadaşa verdim haledecek inşallah toparlayacağız gözmü dim nazar yoksa beceriksizlikmi anlayamadı.
     
  10. reis

    reis

    Mesajlar:
    6.008
    İsim:
    Olcay Aksu
    İsmail balıklarına 41 kere Maaşallah olsun.:nazar: Fabrika gibi oldular çift vardiya sürekli üretimdeler.:) Daha düne kadar hatırlıyorumda nezaman yavru alıcam bunlardan diye vitesi 5 e takmış kara kara düşünüyodun.:) Sudaki bulanıklık su değişimlerindende kullandığın çeşme suyundanda olabilir,akvaryumda çürüyen bişe yüzündende olabilir.:smiley33: Akvaryumda ölen balık,bozulan bitki yada akvaryuma dışardan düşmüş birşeyler çarpıyormu gözüne ?
     
  11. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Hayırlı olsun İsmail abi yavrular sağlıklı gözüküyor maşallah. :nazar: Harbidende seri üretime geçtin bee abi.. :) Tekrardan maşallah yanlız abi ben bu yavrulardan isterim haberin olsun.. :)

    Saygılar...
     
    cirol bunu beğendi.
  12. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Olcay hocam dediğin gibi ne zaman yavru alacağım derken şimdi seri üretime geçti benim afacanlar bu arada yavru sayısı 6 oldu diğer dişini yavruları salmasını bekliyorum.Hocam mesajını okuduktan sonra akvaryum içindeki anubiasları çıkardım belki dediğin gibi buda olabilir :smiley33:
     
  13. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Şuan yavrulukta yavru sayısı 9'a yükseldi bir dişim yumurtaları yuttu sağlık olsun tecrübe kazanacak diğeri hala tutuyor.
     
  14. Lake Tanganyika

    Lake Tanganyika

    Mesajlar:
    1.957
    Yer:
    İstanbul/Tepekent
    İsim:
    Yavuz Kaçar
    Yavru sayısının yükselmesine sevindim abi maşallah, ama yumurtaları yuttuğuna üzüldüm sağlık olsun hocam sonuçta tecrübe edincek zaten.. Tekrardan hayırlı olsun bol yavrular... :nazar: :nazar: :nazar:
     

Sayfayı Paylaş