1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Yeni Mavi Neon Cüce Gurami Balıklarım

Başlığı 'Tatlı Su Akvaryum Tanıtım Portalı' kategorisinde oidis tarafından 28 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Arkadaşlar Merhaba,

    Tankımın yeni sahipleri sonunda keşifteler. Şuan son hazırlıklarımı bitirdiğim tankıma balıklarımı saldım, karşısında çayımı yudumluyorum (sabah 05:30)..


    4 x Mavi Neon Cüce Gurami
    1 x Vatoz
    1 x Çöpçü
    Katil Salyangozlar
    Dev Anubias
    Mango kökü ve sarılı Nana Anubiaslar
    3 adet fosil kaya


    (Resimlerin kalitesi için kusuruma bakmayın.)

    Görüş ve önerilerinizi lütfen paylaşın.
    Teşekkür ederim.

    image (2).jpeg image (3).jpeg image (4).jpeg image (5).jpeg image (6).jpeg image (8).jpeg v.jpeg
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  2. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Bunlar da mavi ışık altındayken.. (06:51)

    Kusuruma bakmayın resme boğdum sizleri :)

    image (3).jpeg image (4).jpeg image.jpeg image (1).jpeg image (6).jpeg
     
    Alparslan ve YIKIKTEMO bunu beğendi.
  3. H.Kaya.Gemlik.

    H.Kaya.Gemlik.

    Mesajlar:
    916
    Yer:
    Gemlik-BURSA
    İsim:
    Hüseyin KAYA
    Emre göze hoş gelen bir akvaryum olmuş. Anubias'ın kök kısmı taşın arkasında kaldığı için göremedim, fakat gövde kumun içinde ise kumun üstüne çıkarman gerekir. Katil salyangozlar demişsin, çok dikkatli bakmama rağmen fotoğraflarda katil salyangoz göremedim. Yeni kurulan bir akvaryumda bu kadar çok minare salyangozunun bulunmasına pek anlam veremedim. Herhalde katillere yem olsun diye aldın. Öyle bir amacın yoksa bile yem olmaları kaçınılmaz son. Kök ve Anubiaslarla oluşturduğun görüntü güzel olmuş. Dış filtrenin ucundaki süngerede anlam veremedim akvaryumda karides yada yavru balık mı var? İç filtre de şu anda gerek yok gibi. Keyifli seyirler.
     
    Alparslan ve YIKIKTEMO bunu beğendi.
  4. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    Çok güzel görünüyor Emre maşallah. Balık seçimini beğendim, mavi ışık balıkların renklerini farklı göstermiş. Hoş bir akvaryum olmuş. Bitki seçimi de güzel bence, dayanıklı bir tür.
     
    H.Kaya.Gemlik. bunu beğendi.
  5. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    19.705
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Maşallah çok güzel fotolar eline emeğine sağlık abi...:)
     
    oidis ve H.Kaya.Gemlik. bunu beğendi.
  6. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Hüseyin Abi yorumların için teşekkür ederim. Anubias ın büyük bir kısım gövdesi dışarıda, zemine tutunacak kök salmasını bekliyorum. Sanırım besini kökten daha fazla gövdeden alıyor. Aslında minareliler hem katil salyangoz hem de macracanta içindi. Ancak macracanta malesef koyamadım :( Eğer akvaryuma bi yararları yoksa, dipte kalan yem artıklarını yemek gibi, büyük kısmını toplar atarım. Bu arada dış filtrem yok Hüseyin abi, o gördüğün hava taşım sanırım. Dış filtre almak üzereyim ancak kafamı kurcalayan birkaç mesele var. Çözer çözmez ediniyorum bir adet.
     
  7. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Temel Abi çok teşekkür ederim. Daha önce inci gurami besledim, yavrulattım ve dağıttım. 2 gün önce yaş haddinden maalesef sonuncuyu da kaybettim. Bu guramilerim ikinci partiler renkleri çok hoş umarım bunlarda da başarılı olabilirim. Ancak dişi bulmak sanırım çok zor olacak. Hayırlısı bakalım :)
     
    YIKIKTEMO bunu beğendi.
  8. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    İnşallah bulursun ne diyelim. Bunlar üretimin önündeki olağan engeller, azimli olup aşmak lâzım.:)
     
  9. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Çok teşekkür ederim Alparslan :) Ayrıca senin de video başarını kutlarım. Deniz akvaryumun hayalleri süsler ölçüde güzel kardeşim, eline sağlık seninde :)
     
  10. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Aynen katılıyorum Temel Abi.. Bir şekilde bulunur çıkmazların yolu. Forumculuğun amacı da bu değil mi zaten.
     
    H.Kaya.Gemlik. ve YIKIKTEMO bunu beğendi.
  11. H.Kaya.Gemlik.

    H.Kaya.Gemlik.

    Mesajlar:
    916
    Yer:
    Gemlik-BURSA
    İsim:
    Hüseyin KAYA
    Emre kardeşim, akvaryumun üst tarafında akvaryumu boylayan boruyu, ben dış filtrenin çıkışı zannettim. Elindeki iç filtre bence akvaryumun için yeterli. Anubiasın Rizom denilen gövde kısmının tamamının kumun üzerinde kalmasını sağlayacak şekilde sabitlemelisin. yoksa zamanla çürüyecektir. Makrakanta çok hızlı büyüyen ve zamanla çok büyük hacimli akvaryumlara gereksinim duyan bir balıktır. Bu yüzden koymadığın isabetli olmuş. Minare salyangozlarının akvaryuma bir çok faydaları var. Zaten katil salyangozlar doğal dengeyi sağlarlar. Son olarak kumun üzerindeki Anubiasları, kayalara yada oldukları yerde, onlara uygun küçük lav taşlarına misina yardımıyla sabitlersen daha güzel olur diye düşünüyorum.
     
    cirol ve Alparslan bunu beğendi.
  12. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Şimdi resme daha dikkatli baktım da haklısın Hüseyin Abi, o kısım suyun bittiği yer sanki dış motor hortumu gibi görünüyor. Kum üstündeki küçükler biraz daha büyüsün istiyorum, ancak büyük olan için küçük bir lav taşı aramaya başladım bile, teşekkür ederim.
     
  13. ogurcay

    ogurcay

    Mesajlar:
    2.346
    Yer:
    Kadıköy/İSTANBUL
    İsim:
    Ozan Gürçay
    Maşallah....Bayıldım gromilerinize...Allah nazarlardan esirgesin :nazar:
     
    H.Kaya.Gemlik. bunu beğendi.
  14. oidis

    oidis

    Mesajlar:
    16
    Yer:
    Bursa
    İsim:
    Emre ÖZKAYA
    Çok teşekkür ederim, hepimizinkini :)
     

Sayfayı Paylaş