1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Yeni Perculalarım :)

Başlığı 'Palyaço Balıkları' kategorisinde lcturkey tarafından 4 Nisan 2010 başlatılmıştır.

  1. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    Arkadaşlar merhaba,

    Akvaryuma yeni eklediğim perculaları sizlerle paylaşmak istedim.Tam istediğim şekilde bir tür.

    [​IMG]
     
  2. YIKIKTEMO

    YIKIKTEMO

    Mesajlar:
    30.767
    Yer:
    İstanbul
    İsim:
    Temel Sert
    İyi o zaman avatarından bu resim olsun o zaman. Senin ekleyeceğin yok avatar. :D Hayırlı olsun Levent. Biliyorsun benim de çok sevdiğim bir tür. Maşallah diyelim ve inşallah yavrularını bekliyoruz senden. :nazar: :nazar:
     
  3. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    :) Sağolasın Temel abi avatar resmi olarakta güzel oldu gerçekten.
     
  4. actroses

    actroses

    Mesajlar:
    80
    İsim:
    Murat Efe
    Hayırlı olsun Levent bey bende Temel abinin dilerklerine katılıyorum iinşallah yavrularınıda görürüz.
     
  5. hasanacar

    hasanacar

    Mesajlar:
    786
    İsim:
    Hasan Acar
    Bir gün bize de nasip olur inş. Balıklarına da maşaAllah :nazar:
     
  6. cimlikaya

    cimlikaya

    Mesajlar:
    2.242
    Yer:
    İST.
    İsim:
    Teoman Çimlikaya
    Levent çok güzel yakalamışsın ,diğer perculayı çıkarttın dimi akvaryumdan .;)
     
  7. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    Yok teoman abi yakalayamadığım için çıkartamadım henüz.Abi tekrar çok teşekkür ederim o kadar yolu işinin arasında gidip balıkları aldığın için.
     
  8. Kubilay*

    Kubilay*

    Mesajlar:
    577
    Yer:
    Bahçeşehir / İST
    İsim:
    Kubilay Atik
    Çok güzel ya bayılıyorum tuzlu su akvaryuma.. :) Bende kurmak isterimde çok pahalı..Hayırlı olsun yavru alırsınız inşallah :)
     
  9. myillar

    myillar Marmara Tuzlucu Üstad Üye

    Mesajlar:
    1.204
    Yer:
    istanbul-pendik
    İsim:
    Mesut YILLAR
    Levent önce maşallah diyelim balıklar süper valla yetişkin boyda aldın sanırım yumurta değil yavruları görmek nasip olsun çok şekerler:heyo:
     
  10. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    Mesut hocam sağolasın.Evet yetişkin boyda eş olarak aldım balıkları erkek 2-3 cm dişi 4-5 cm civarı
     
  11. cirol

    cirol

    Mesajlar:
    4.090
    Yer:
    Avcılar-İSTANBUL
    İsim:
    İsmail ATEŞ
    Levent bey maşallah çok güzeller:nazar: sağlıklı ve bol yavrular alırsın inşallah
     
  12. Muzikopat

    Muzikopat

    Mesajlar:
    2.629
    İsim:
    Hüseyin ÇELİK
    Levent abi hayırlı olsun. Çok güzel görünüyorlar. Avatar olarak da çok güzel olmuş.
     
  13. KralMurat

    KralMurat

    Mesajlar:
    144
    İsim:
    Tayfun Murat İpek
    Levent hocam hayırlı olsun balıklar ;) türü tam olarak ne oluyor bunun acaba?
     
  14. lepistes

    lepistes

    Mesajlar:
    979
    İsim:
    Muhammed Ali Tavur
    Maşallah çok güzeller, hayırlı olsun Levent abi.
     
  15. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    Sağolun arkadaşlar.Tayfun balıkların türü Black True Percula olarak geçiyor.
     
    KralMurat bunu beğendi.
  16. okan058

    okan058

    Mesajlar:
    820
    İsim:
    okan sakal
    Kardeşim hayırlı olsun balıkların süpermiş heveslendim valla . Bol yavrular dilerim ...
     
  17. lcturkey

    lcturkey

    Mesajlar:
    832
    İsim:
    Levent Cepdibi
    Okan sağolasın.Seni tekrar aramızda görmek güzel....
     

Sayfayı Paylaş